En vaan halua sellaista yksipuolista

Enjuokseperääsi

Palvomissuhdetta. Haluan että toinenkin antaa itsestään jotain.

14

454

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muttaeihän

      Sellainen ole edes tervettä. Älä lähde sellaiseen missä joudut palvomaan toista jotta homma toimii.

    • EipSiinSitMit

      Minusta rakkaus on vastavuoroista, siinä ei tavoitella omaa etua eikä lasketa hellyyden ja ihailun määrää velkakirjanpidoin

      En mä ainakaan rakkaudessa ole ikinä ajatellut että:

      "Minä halasin ja kehaisin sinua eilen 10 kertaa yhteensä, nyt olet minulle velkaa sen kymmenen kertaa ennen kuin saat multa lisää"

      Minusta rakkaudessa on tärkeintä rehellisyys,molemminpuolinen rakkaus ja kunnioitus, rakastava kohtelu, ilmapiiri jossa on mukana lämpö ja turvallisuus, molemmilla on hyvä olla

      Itse lähden helvettiin jos mulle tulee ahdistava olo ja minua kohdellaan väärin

      Mut jos hellyyttä ja ihailua pitää laskea ja pisteyttää paljon itse ja paljon toinen jää velkaa niin ei siin...

      Kaippa sekin suhde jotakuta tyydyttää vaan ei minua ikinä

      • Eirobotti

        Turha nuoleskella ja kehua, pisteesi laskevat.


      • EipSiinSitMit
        Eirobotti kirjoitti:

        Turha nuoleskella ja kehua, pisteesi laskevat.

        Minusta aitoon rakkauteen kuuluu luonnollinen hellyys ka ihailu. Ei mikään teennäisyys eikä tod, mikään tukkimiehenkirjanpito jääkaapinovessa et pakko on tänään suhteeseen kuuluvaan hellyyttä, ihailua ja rakkautta antanut toiselle ja kuinka suuri velka toiselle on nyt kertynyt

        Lapsellista ja ei tod. Mikään aito rakkaussuhde kyseessä

        Ehkä joku narsisti saattaa haluta velkojaksi koska kokee rakkauden kauppatavaraksi jossa ostaja saa vastineeksi rahasta jotain itselleen

        Aika montaa voi myyntiin ja kaupan laittaa mut rakkautta ei voi


    • Josolismulle

      Niin en halua että minua palvotaan. Olen antanut itsestäni vähän koska ajatellut ettei hän minusta kuitenkaan tykkää.. jos tietäisin että tunteet molemminpuolisia, olisi paljon helpompi osoittaa tunteita. Tuntunut siltä että häiritsen vain yhteydenotoillani

    • naikkonen60

      olisihan se mukava tuntea itsensä halutuksi ja mies johon voisi luottaa,

    • minäenpalvo

      Ketään ja haluan vaan tasa-arvoisen suhteen.

    • Vaikeasanoa

      Niin. Sellanen suhde vois olla ahdistava, jossa toinen haluaa jatkuvia tunnustuksia, eturivissä palvomista.. Ja jos se toinen ei vaan halua olla keskipisteenä, tyrkyttää sydämiä.

      • EipSiinSitMit

        Sehän on just sitä teennäisyyttä!
        Väkisin väännettyä palvomista joka ei edes ole aitoa vaan sillä yritetään ostaa toiselta palvomista ja ihailua itseä kohtaan!

        Minusta sellainen ihailu on oikeasti ihailua itseä kohtaan joka vain haetaan kierosti epäaitoa tietä teeskennellen että ihailee toista vaikka tosiasiassa jauhaa paskaa eikä oikeasti ihaile tai rakasta paskaakaan sitä toista vaan sanoo ne asiat vain saadakseen ostettua itselle sitä samaa

        Ei ne ihaillut tule suoraan sydämestä aidosti vaan tähtäimessä on saada itse palvontaa sen kautta

        Teennäistä, epäaitoa ja vääristynyttä

        Mikään ei ole luonnollista tuossa velkoja yrittää hakea valheen kautta itselleen vastapalvontaa ja jos ei saa katkeroituu


        En pitäisi tuota edes rakkautena

        Todennäköisesti se ihminen joka näennäisesti siinä minua mukamas palvoisi oikeasti vihaisi ja halveksisi minua mutta sanoisi ne asiat itsekkäistä syistä. Itseään rakastavista syistä


      • Vaikeasanoa

        Tässä tapauksessa Paavo halusi olla se jota palvotaan. Halusi mut eturiviin ja jatkuvia sydämiä, tykkäyksiä.

        Minä Paula en taas halua olla eturivissä, vaikka ihailen ja palvon. En myöskään lähettele sydämiä, tms. Ei vaan ole mun juttuni. On ehkä jonkun muun juttu ja joku on parempi tohon.


      • eitodellakaanhyvä

        Eturivistä ei yleensä näe hyvin, tarpeeksi laajasti ja kuulokin menee huonoon kuntoon.


      • EipSiinSitMit
        Vaikeasanoa kirjoitti:

        Tässä tapauksessa Paavo halusi olla se jota palvotaan. Halusi mut eturiviin ja jatkuvia sydämiä, tykkäyksiä.

        Minä Paula en taas halua olla eturivissä, vaikka ihailen ja palvon. En myöskään lähettele sydämiä, tms. Ei vaan ole mun juttuni. On ehkä jonkun muun juttu ja joku on parempi tohon.

        Minusta mikään jolla välineellisesti kiertotietä tavoitellaan vain mielihyvää ja hyötyä itselle ei ole aitoa vaan roskaa, jonka voi heittää mäelle.

        Esim. "Oletpa kaunis"
        (Ajatuksissa totuus: ihan ok. Mut et sä nyt missi oo)

        Tavoite: "kehu vähän minua takaisin, anna huomioo. tykkää musta niin et mulle tulee hyvä olo. Pliis"

        Mikä tuossa on todellinen motiivi ?

        Aidosti rehellisesti sanoa ääneen mitä toisesta ajattelee, jotta ilahduttavaa toista?

        Vaiko...

        Valheen kautta kalastella itselleen kehuja ja ihailua?


    • Paipaii

      Huonosti itsetuntoisen kanssa se voi johtaa tuonkaltaiseen tilanteeseen, narsku on juuri se, joka odottaa tuonkaltaista kohtelua. Terveesti itsetuntoinen ihminen kaipaa tervettä ja tasavertaista suhdetta sekä toinen toisensa kunnioittamista ja arvostamista sekä oikein kohtelua.

    • Oikeanpantsun

      Haluun kulta sulya sit synttärilahjsx pantyerin

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4823
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4603
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4204
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3177
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2711
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2182
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      348
      2168
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe