i20 Ö --kulutus

Miten paljon teillä kuluu öljyy huoltovälissä,,,itselläni menne noin 2dl sen 5000tkm ja siinä 1l 20000tkm johtuu kyl sitten ajotavastakin,,,,,,,,,,,ite vaihdan öljyt siinä 15000tkm ja kuluttaa siinä6-7dl
Ilmianna
Jaa

9 Vastausta

Ölppiä menee mun hynyssä,,aika paljon samoi luokkia aika normii on<< ja vielä aika pientä :)
Ilmianna
Jaa
5w-30 shell ei kulu.
Ilmianna
Jaa
uusi litranen kone ei tunnu kuluttavan yhtään öljyä.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Jos näyttää siltä, että öljyä ei kulu lainkaan, niin käytännössä öljytilaan kondensoituu vettä ja polttoainetta, joka sitten saadaan pois häiritsemästä seuraavassa öljyn ja suotimen vaihdossa.

Täysin normaalia.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
älä nyt 5 miljoonaa kilometriä aja samoilla öljyillä!!! voi rueta jo öljyä kuluttamaan vaikka kestäviä koneita kuuluu olevan.
Ilmianna
Jaa
Mulla i20 1.4 2009 aj. 90 000km. Öljynkulutus n. 1dl/10 000km.
Ilmianna
Jaa
Minulla on 1,6 CRDI kuluttanut ylämerkistä alamerkkiin 15tuhannessa kilometrissä . Olen pitänyt sitä alamerkkiä öljynvaihdon indikaattorina. Eli kun alamerkki lähestyy niin öljyt vaihtoon.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
0 VASTAUS:

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
eiphähän tuossa phoijjaat mithään, mutta kun minun entinen 2016 vuotinen skoda octavia vei sen 5l/1000km öljyä ja merkkihuolto väittää että se on ihan normaalia, ei tarvitse huolestua, ja antoivat kanisterin öljyä veloituksetta ja toivottelivat hyvät juhannukset! jooooo-o!!!!!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Wokkipanna lörpöttää öljyä kuin woksvagen konsonaan!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

i20 Ö --kulutus

Miten paljon teillä kuluu öljyy huoltovälissä,,,itselläni menne noin 2dl sen 5000tkm ja siinä 1l 20000tkm johtuu kyl sitten ajotavastakin,,,,,,,,,,,ite vaihdan öljyt siinä 15000tkm ja kuluttaa siinä6-7dl

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta