Paras Gyros

Nälkäinen86

Kertokaapa kaupungin paras Gyros-paikka? Kiitos asiallisesta vastauksesta!

10

1422

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dekaeksi

Steki Mandrakin kauppahallin sillä puolen mistä lähtee bussit kyliin eli Averof-kadulla.

• namiaruokaa

Siis Rodoksen kaupungin paras on siinä pikkusyvennyksessä missä on ne kolme pientä ruokapaikkaa siinä ei satamakadulla vaan vähän siitä syvemmälle kohti just sitä bussinlähtöpaikkaa ja sitä pikku kauppahallia eli omassa syvennyksessä ovat siinä. Sitten voi vanhasta kaupungista löytää jonkun hyvän kanssa (mä en ole siellä köynyt mut katsoin et Jethro kävi tv ohjelmassaan jossain siel vanhan kaupungin paikas syömässä et se missä hän söi niin ei oltu hinnalla pilattu). Mä söin myös jossain uudessa /uudemmissa paikassa siinä tuulisen puolen rannan lähistöllä jotain ihan ok lihaa oli ja ok paikka. Onhan ne ihan hyviä varmaan suurinpiirtein kaikki ruokapaikat? (En ole sattumalta niin huonoon törmännyt, muistaakseni ainakaan). Siel ixiassa eli kaupungin toisessa lähiöalueella eli lähellä oli joku Johnnyn vai kenenköhän se nyt oli :"Own place"siel oli ihan namia ruokaa ja sit sen ixian rannan rantaosan löhellä sai jo hyvää jotain kalaruokaakin että on siel muutakin kuin liha ruokaa.

• ilmanranskalaisia

Parhaat olen saanut liikenneympyrän vierestä, en muista paikan nimeä

• Jkltravelman

Kävin tuossa tuulisen rannan liikenneympyrän paikassa kerran ( viimeisen), oli kyllä iäkkään miehen ruoan laitto sitä luokkaa että meni ruokahalu. Hygieniasta ei tietoakaan.

• ilmanranskalaisia

Eipä näkynyt enää iäkästä miestä, mutta taso oli kyllä laskenut viime kerrasta

• Augoustinos
    • Ellada8

Obelix <3
      57 Griva Street, Rhodes Town
      Ovelix Dina's Kitchen

• Afrodit

Kävelykadulla pieni pitapaikka. Jälkiruuaksi aina hedelmälautanen.

• PIKKAISENKALLIINPI

TÄYSIN MAHDON VASTATA,RIIPPUU OMASTA NÄLÄSTÄ,RUUAN KIERROSTA JA JÄLJELLÄ OLEVISTA RAAKA-AINEISTA. HYVÄÄ SE SILTI YLEENSÄ ON JA KANNATTAA OTTAA .ANNOKSENA GYROS.

• Anttilitja

Jos asustelette Rodoksen kaupungissa kärjen Hotellialueella, siis tuulisen rannan ja ellirannan tienoilla, niin käykää ainaski kertaan Augoustinoksessa jos pita gyrosta tai gyros plaittia tekee mieli. Ette kadu jos olette gyroksen ystäviä.🍋🍋

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä tästä teki

Lopulta niin vaikeaa?
      Ikävä
      73
      846
    2. Mitä vikoja

kaivatussasi on?
      Ikävä
      58
      826
    3. Nainen, minkä tiedon juuri nyt haluaisit

tietää hänestä, miehestä?
      Ikävä
      61
      818
    4. Uunimakkara koululaisten suosikki

https://www.is.fi/ruokala/ajankohtaista/art-2000012228523.html on tärkeää että oppilaat syövät hyvin, muuten ei jaksa p
      Maailman menoa
      264
      655
    5. 46
      632
    6. Meistä puhutaan

Meistä varmaan puhutaan ja huhutaan. Luulen niin. Ei kiva juttu. Ja ystävät on minusta huolissaan. Yritän tehdä kaikkeni
      Ikävä
      26
      617
    7. Luotan sinuun nainen, kuin kallioon!

Jos joskus tuntuu siltä, että haluat puhua minulle jotain luottamuksella niin voit luottaa siihen, että kaikki jää meid
      Ikävä
      39
      501
    8. Noniin myönnetään

Rakastan aivan kauheasti ❤️
      Ikävä
      17
      492
    9. En tiedä sinusta

Olisitko lempeä, hyväntuulinen ja rento vai jämpti, määrätietoinen ja huoliteltu kumppani?
      Ikävä
      37
      487
    10. Ikä ei tule yksin

Huomaan, että olen rupsahtanut kasvoista aika paljon.
      Ikävä
      57
      471
    Aihe