Eipä tietenkään pelaamisesta linux-ympäristössä tullutkaan maailman valloitusta. Surkeasti sekin lopahti.
http://news.softpedia.com/news/valve-is-killing-its-projects-by-abandoning-them-including-steamos-517017.shtml
Niinhän siinä taas kävi, hehkutuksesta huolimatta!
7
211
Vastaukset
- lykkiäpyttyyn
Ihan sama minulle.
Sinä tietysti saat ihan vapaasti kuluttaa aikaasi turhanpäiväisissä jutuissa. - näin-se-vaan-on
Tietokonepelaaminen on maailman suurinta ajantuhlausta ja terveydelle vaarallista.
- Tane_79
Hyvin toimii mulla ainakin play on Linux:in kautta myös Windoosalle tarkoitetut pelit.Sekä myös suoraan steamin pelit jotka on tehty Linux pelaajille,eikä kyseessä ole mitkään iän ikuiset tasohyppely pelit. Tosin koneelta vaatii saman kuin wintoosa koneista.Näytönohjaimen sekä muistin/kovon muodossa.
- pelitonlapsille
Eipä nuo pelit näin 43 ikäisenä enää paljon jaksa kiinnostaa, koodaus kylläkin kiinnostanut aina kun täytin 15 ja Linux on siihen omiaan.
- eläkefabu
Tiedä peleistä, mutta näin jälkikäteen hieman kaduttaa, että tuhlasi vuosia Windowseihin. Vuodessa muutaman distron kautta Manjaroon ja nyt on asiat einyttäydellistä mutta hyvin.
Näin 64 v. leikeistä (peleistä) minulle riittää silmäpeli, syrjähyppy ja yöjuoksu. - ihanalkeita
Joo pelaamiseen kannattaa hommata plystation xbox taikka windows
Jos aikoo jotain tärkeempää tehrä niin sitten joku muu sydeemi.
(toi kypä windows jopa suositeltava jos netin käyttö rajottuu pelkkään pelaamiseen ja koneella ei muuta aio tehrä.) - osteam
Sen vähän mitä on tullut pelattua, niin ihan kivahan se on ollut, että edes osa peleistä toiminut Linuxissakin kikkailematta. SteamOSästä en ymmärrä mihin sitä on tarvittu, kuka sellaisen haluaa? Toivottavasti sentään edes suosituimpien pelien tukemisen säilyttävät, vaikka itselleni sillä ei ole merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde283151Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän352874- 1502358
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542299Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti261970Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3961778Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1101723- 3231630
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm151492- 1351489