Vaimoni nussi festareilla nuoren pojan kanssa

nimsivustaseurannut

Poika oli humalassa, ja istuskeli nurmikolla. Kun kävelimme ohitse kaveri huusi jotakin, en tarkaan muista " tarteks kullia tai jotain siihen suuntaan". Vaimo meni kaverin luokse ja avasi housut , nousi pojan päälle hajareisin istumaan ja toisella kädellä hamettaan nostaen ja alushousun lahetta sivuun vetäen ja ohjasi pojan sisäänsä. Oli keskiyö ja sen verran hämärää, että muut festareilta lähteneet eivät huomanneet aktia. Se oli sellainen 5 minuutin muna, ei paljonkaan pidempään. Poika laukesi vaimon sisään. No ... housut oli märkänä spermasta kotimatkan ja tuo ilonpidosta syntyneen aineen ominaishaju tuntui autossa. Pojan iästä en osaa sanoa 16-17 v. ehkä, mutta vaimoni iän tiedän tarkaan ( 43 v.).

16

19292

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 181818

      Nuo vanhemmat rouvat ovat estottomia. Varsinkin jos mies suostuu olemaan aisuri, tai miksi tuota nyt voisi kutsua. Mulla on myös komusta itseäni vanhemman varatun naisen kanssa . Sai laskee sisälle ja touhuta niin kauan kuin jaksoi.

    • senpituisetne

      Niin. Ennen juhannusta olimme työpaikan pomon mökillä tekemässä kattoremonttia ja polttopuita. Ja kun työt oli tehty, kävimme saunassa ja saunasta tietysti uimaan. Tuo pomon vaimo, sellainen 40 ikäinen nainen tuli laiturille katselemaan kun tulimme uimasta. Ja kyllä siinä naperot oli melko pieniä 12 asteisessa vedessä. Rouva katseli meitä naureskellen.
      Kun lähdimme launasta mökille, pomo sanoi, että laitetaan pojat kalut juhlakuntoon ja mennään alasti huvilalle, niin on rouvalla jotakin ihailtavaa. No niin sitten tehtiin marssittiin nelistään sisälle huvilaan ja lasti... hepit pystyssä. Kyllä siinä rouvan ilme vähän venähti, kun istuimme kahvipöytään....

      • EntinenUjopoika

        Olipa hauska kuvaus, ja tällaistahan mökeillä sattuu. Opiskeluaikana, kesänä jolloin maalla kotiseudullani kirjoittelin valmiiksi gradua, tutustuin lenkkeillessäni lähellä mökkeilevään keski-ikäiseen espoolaispariskuntaan, joka kutsui mökilleen jatkamaan juttuja. Mökillä pariskunta ehdotti, että voitaisiinko olla alasti, kun aurinko paistaa, saadaan D-vitamiinit talteen. Niin oltiin, kahviteltiin, jatkettiin poluilla alkaneita juttuja, mutta huomasin pian että siinä oli muutakin. Mies oli kulmikas, vähän kuin kirveellä veistetty, mutta rouvalla oli, kun tarkemmin vilkuilin, oikea "killer body". Ja katsoa sai, rouva varsin näytteli sitä, asettui niin että minulla oli näkymät kaikkiin sopukoihin. Kun tajusin pelin hengen, selvisin ensi hämmennyksestä, minulla alkoi jäykistellä. Pariskunta hymyili ystävällisesti, tuntui nauttivan häiriintymisestäni, ja kun tajusin että minulla on lupa, sain lopulta täyden erektion. Juttelu jatkui samalla asiallisella tasolla kuin aiemminkin, niin kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sama tapahtui seuraavalla kerralla, ja totta kai ajatukset harhailivat jo ties missä, että tarjottaisiinko minulle seuraavaksi jopa mahdollisuus naida. Mutta ei toki. Sen pariskunta otti kumminkin puheeksi, että he nauttivat tällaisesta yhteisestä alastomuudesta, ja jos siitä eroottisesti kiihottuu, niin sehän on mitä luonnollisin asia.


    • nimsivustaseurannut

      hyvä

    • tummaKaunisBrunetti

      Hahahaaa.....sitten heräsit unestasi kun ruma, läski vaimosi ei saanutkaan seisokkia sulle aikaiseksi :)

    • Iloistafestarikesää

      Tuo avaajan juttu oli tuollainen hetken mielijohteesta syntynyt, mutta kyllä tuolla festareilla pyörii myös ihan oikea puumalauma. Etsitään tarkoituksella, siis "tosi mielessä" nuoria kundeja. Että semmoista se. Ja tietenkin noita kolmansien pyörien etsiskelijöitä myös.

    • JeeRE

      Jaa , sinun vaimoko se oli . Muistan kuinka se oli märkä kun mikä. Hyvä pano.

    • 69696

      Sitä vartenhan sinne festareille mennään:) Kuka sitä nyt musiikin takia pelkästään.

      • Senmies

        Ja myös seksimessuilla Saksassa, vaimo viihtyi melkein tunnin "puuhalavalla". Huuteli nuoria poikia lavalle kanssaan ja paneskeli aivan estottomasti.


    • Miisa16

      Mä menin jengin mukana vanhasta linja-autosta tehdyllä matkailuautolla Helsingistä Joensuuhun festareille viime kesänä. Matka mentiin yhden pysähdyksen taktiikalla... ja 9 panon. Mä annoin koko porukalle matkan aikana.

      • Anonyymi

        Olet aika moinen ihan rupes seisoo


    • vierailia

      Uskokoon ken tahtoo mutta sitten asijaan. Tulin kaverini kanssa ryyppäämisen jälkeen kotiin päin. Ja matka oli pitkä eli me sivulle ja puskan taakse nukkumaan. Oli kesä ja ilma kuin morsijan silloin 70 luvulla. Heräsin kun meiltä oli kiskottu housut pois koivista. Ja kaksi 60-65 ikäistä naista meidän kimpussa ja kalua yläs eli paneminen heillä oli mielessä. Ja mun kaverillani nousi sen penis ja muija nopeesti itseltään housut pois ja naimaan sitä mun kaveria. Toiselle tuli hätä ja minua imemään ja heräsi minultakin kaluni eli sojotti pystyssä. Hyvä Elsa osaat sittenkin se toinen sanoi kaverilleen.
      Ja ne nussivat meitä vuoron perää kunnes meillä 16w pojilla teki lakon. Jätetään ne noin ja ne lähtivät pois paikaltaan nauraen. Minä heräsin kun konstaapeli potki meitä kylkeen ja vaati laittamaan housut koipiin takas.Ja ne poliisit oli tuttuja meille pojille eli veivät meidät kotiin missä oli sitten aamulla selvitys ja vanhemmilta tuli palautusta meille pojille. Mulle mun vanhemmiltani ja kaverilleni sen vanhemmilta. Ja seuraavalla viikolla kun kävin isossa kauppa keskuksessa isäni kanssa, Kukas siellä oli myyjänä ja minä katselin sitä myyjää ja sekin tunnisti mut varmasti. Minun takapuoltani lyötiin se on liian vanha sulle poika kato jotain nuorempaa sanoi mulle isäni.

    • Anonyymi

      vanha granny suikka päässä naputtelee kassakonetta reva märkänä. Halus isääs kuusysissä.

    • Anonyymi

      Omin teininä Juha Tapion(silloin kun Juha Tapio teki gospel-painoitteisempaa musaa) keikalla jossain kristillisillä festareilla.

      Siellä oli paljon väkeä ja eräs muija hieroi vaivihkaa persettään kovettuneeseen etumukseeni lähes koko keikan ajan. Olisin varmaan lauennut jos keikka olisi jatkunut kauemmin. Kristillinen festari tapahtumapaikkana teki kokemuksesta vielä astetta tuhmemman.

      Keikan jälkeen häivyimme omille tahoillemme naamat punoittaen

      • Anonyymi

        Maija oli kontallaan lavan takana, kun pojat vetivät sitä vuoronperään hanuriin. Maija huusi kuin hyeena että lisää lisää, vanhakin tässä nuortuu. Maija otti tosissaan kaiken, mitä pappinsa sanoi tuuppiessaan sitä sakastin sohvalla. Iloista antajaa hän rakastaa.


    • Anonyymi

      Mä sain ihanan 16vuotiaana itä Suomessa yli kymmenen vuotta sitten vaalealta kotsan maikalta ihanan suihin oton ja antoi vielä panna.
      Muut läksi illalla kotiin ja mä jäin sille autoon tavaroja viemään kun silmäpeli rohkeesti aloitin ja sit mentiin terkkarin huoneen sängylle.
      Kyllä 50ope anto hyvin vapisi oikein oli juuri eronnut ja puutteessa.
      Sanoi rakastavansa mun ruskeita silmiä. Paljaalla sain panna eka lasti sisälle ja toinen suihin ja vielä pitkä nainti loppuun.. Kiitos ope nätti vaalee ei iso

    Ketjusta on poistettu 71 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe