Pitäisikö suosiolla väistyä

epätieto

Pakko avautua tänne...olen kohta seurustellut 13v nuoremman miehen kanssa.Yleisesi mennyt hyvin ja mies on ollut kuin isä teini ikäisille lapsilleni.Ja appivanhemmat ovat myös mukavia.Emme asu yhdessä vaan mies asuu vanhempiensa maatilalla, kun tekee siellä kaikki pelto ym työt.Vuoden alussa aloitti talo projektin johon meidän pitäisi muuttaa.Ja nyt aloitti lisätyön( tais siis yli kesän jatkuva homma jota tehtävä 7/7 päivää viikossa.Mies on myöntänyt olevansa ressaantunut et liikaa hommia mut nyt on sit ettei töiden takia tai ei kiinnosta tulla mun luo.Käy ehkä 1-2 krt kuussa.Näemme kyllä kun itse menen sinne mutta yhteistä aikaa ei enää ole iltaisin tai muutenkaan.Sitten vkl lähti työporukalla mökille ja tuli vasta aamulla kotiin.Ei sanonut mulle siitä, ei lukenut viestejä ennenku aamulla ja ei kertonut missä mökillä.Sanoi vain etten tunne niitä ihmisiä.Viestissä seuraavana päivänä kertoi et joutui hätistelee naisia pois.Kysyin naamatusten et oliko sulla joku, niin vastaus oli et Hah, päivän paras.Sit jos kyselen muutoin jotain ni ei tykkää.....Mies on luonteeltaan mörökölli ettei näytä kunnolla tunteitaa/ei osaa puhua niistä.ja merkkipäivinä ei enää huomioi.Ei kerkee kauppaan.Oonkin sanonut et mun tarvis olla traktori ni saisin jotain.Itse muistan merkkipäivinä ja itse tyytyväisenä ottaa lahjat vastaan.Anoppi sanoo asiaan ettei poikansa puhu hälle meidän asioista.Mutta sanoo et poika on tullut isäänsä ettei ole mikään lepertelijä.Nyt mietinkin että olisiko miehelle tullut ajatus haluta kuitenkin oma perhe( siis lapsia) jonkun nuoremman kanssa? Vai onko tosiaan niin ressi päällä et mun kyselyt vaan ahistaa?? Vaivaa kaikki niin paljon että yöt menee melkein valvoessa.....Sekava teksti varmaan.....

4

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • epätieto

      Siis seurustellut 4 vuotta

    • kohtauusjätkäl

      Joo-o onnea matkaan.

    • TosiTesti

      Sano että haluat naimisiin. Katso miten se reagoi.

    • KemiatKohtaako

      Ei kuulosta hyvältä sinun kannalta, minusta kannattaa haastaa hänet? Selkeästi tunne puolella koet tärkeäksi, jollei ole keskustelutaitoinen, lähtökohdat silloin heikot? Kerjää vastauksia mieltä askarruttaviin kysymyksiin, jollet ole tyytyväinen saamiisi vastauksiin ja peräti petyt niihin, silloin ei kannata laskea paljoa hänen varaan? Oma mielipiteeni miehenä. Jos kokee sinut tärkeäksi, uskon et haluaa antaa hyviä/ haluamiasi vastauksia? Toivotaan, et löydätte yhteisen sävelen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe