Tuntuu hullulta, että vielä vuosimallin 2012 Fordissa todellakin on manuaalinen ilmastointi. Ja noita on tämän maan autokaupat pullollaan, kiitos Trend-varustelutason.
Mulla on ykköskoppaisessakin Focuksessa auto-A/C enkä siitä luopuisi. Se on helppo, kun se itse hönkäisee auton nopeasti viileäksi ja sitten pitää lämpötilan samana aamusta iltaan. Manuaalista saa ruuvata jatkuvasti ulkolämpötilan ja auringon paisteen ja auringon suunnan mukaan. Tulee hiki ja tulee vilu.
Teknisesti noissa ei ole kuin sellainen ero, että automatissa on sisälämpötila-anturi ja säteilyanturi. Käyttää se tietoa myös ulkolämpötilasta. Ja joku mikrokontrolleri säätämässä puhallusnopeutta ja lämpötilaa.
Naurettava manuaali-ilmastointi Fordeissa
Ne_pitäisi_kieltää
1
162
Vastaukset
- hjhjhgjjgh
Toiset vain ihan tohkeissaan ilman mitään "turhaa" varusteluun.Manuaali-ilmastoinnit ja kälynen radio ja mitään törmäystutkia tai aktiivisia vakionopeus säätimiä ja navigaattori myö sitten mittavalla investoinnila.Myös tietenkin piskuinen vanhentunut näyttö kojelaudassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662882- 2032260
- 741906
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1081595
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099