Antaisinko sinulle mies

Kaksiviikkoanäkemisestä

jos nyt suoraan sanon, niin antaisin... Haluan tuntea lihaksikkaan pitkän miehekkään vartalosi minua vasten... Voimakkaat kätesi ympärilläni... Nähdä tummatukkasi liehuvan tuulessa... Kauniit merensiniset silmät minua katsovan... Puhutaan ja nauretaan omalle tyhmyydelle... Nautitaan siitä, mitä nainen ja mies voivat yhdessä kokea... Yhdessä... Siitä, kun palapelin palat loksahtavat paikoilleen...

17

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BraveEnough

      Kertoisit saman minulle irl, niin tietäisin sinun välittävän edes ed. Mainitulla tavalla. :)

      • Aloittaja_

        Juurihan minä kerroin... ;) eikö tämä menisikin nyt väliaikaisesti irl kertomuksesta...


      • BraveEnough

        Sitten joudun varmistamaan, että oletko juuri hän? Any tips?


      • Aloittaja_
        BraveEnough kirjoitti:

        Sitten joudun varmistamaan, että oletko juuri hän? Any tips?

        Ainakin yksi varmistus on, että tunnistit itsesi aloituksesta... Toinen varmistus voi olla se, että meidän katseet eivät ole mitään lyhyitä lähellä ollessa... ;)


      • BraveEnough

        Hmm, kuinka lähellä ollaan mahdettu toisistamme olla? :) Ja onko joku pannut pahakseen, meidän välillä olevasta kemiasta?


      • Aloittaja_
        BraveEnough kirjoitti:

        Hmm, kuinka lähellä ollaan mahdettu toisistamme olla? :) Ja onko joku pannut pahakseen, meidän välillä olevasta kemiasta?

        Niin lähellä, että olen ihan säikähtänyt komeuttasi (siitä on jo yli vuosi aikaa)... ;) Kukaan ei ole siitä suuttunut vain ihmetelleet vierestä... :)


      • VaikkaPitäisMunSeTietää
        Aloittaja_ kirjoitti:

        Niin lähellä, että olen ihan säikähtänyt komeuttasi (siitä on jo yli vuosi aikaa)... ;) Kukaan ei ole siitä suuttunut vain ihmetelleet vierestä... :)

        Ja nimesi alkukirjain on?


      • Aloittaja_
        VaikkaPitäisMunSeTietää kirjoitti:

        Ja nimesi alkukirjain on?

        En viiti tänne kertoa... Vokaaleja ollaan molemmat... :)


      • BadLuck_
        Aloittaja_ kirjoitti:

        En viiti tänne kertoa... Vokaaleja ollaan molemmat... :)

        Läheltä meni, mutta yhtäläisyyksistä huolimatta, meidän pitäisi molempien olla konsonantteja. :D onnea etsintöihin.


      • Aloittaja_
        BadLuck_ kirjoitti:

        Läheltä meni, mutta yhtäläisyyksistä huolimatta, meidän pitäisi molempien olla konsonantteja. :D onnea etsintöihin.

        Täällä harvemmin tärppää... Voihan sitä tehdä poikkeuksen, jos siltä tuntuu... ;)


      • Aloittaja_
        BadLuck_ kirjoitti:

        Läheltä meni, mutta yhtäläisyyksistä huolimatta, meidän pitäisi molempien olla konsonantteja. :D onnea etsintöihin.

        Onko teidänkin näkemisestä kaksi viikkoa?.. Huh aikamoista yhteensattumaa on pakko olla... :)


      • BraveEnough
        Aloittaja_ kirjoitti:

        Onko teidänkin näkemisestä kaksi viikkoa?.. Huh aikamoista yhteensattumaa on pakko olla... :)

        Onhan siitä 2viikkoa :)


      • Aloittaja_
        BraveEnough kirjoitti:

        Onhan siitä 2viikkoa :)

        Muistan näkeväni vain hänet miehen siinä kaksi viikkoa sitten ja hän näytti tosi komealle... :) Keli ei ollut yhtä hyvä kuin tänään... ;)


    • bertilperversson

      Se on aivan eri asia, haluaisiko tämä lihaksikas adonis antautua tällaiselle hiivasienelle.

      • Aloittaja_

        Aina kaikki ei ole kiinni ulkonäöstä... :) Mielestäni ihmisten välinen kemia on tärkeää... ;)


    • antavamiesnäkee

      Antaisinko sinulle jos näkee, vai näkeekö silloin ku antaa, mutta antaako silloin jos kukaan ei nää..siinäpä pulma:)..hmm.

    • Noinko

      "Antaisinko sinulle". Jos ajattelumalli on antamisesta ja saamisesta, ollaan parisuhteessa jo melko kaukana rakkaudesta, johon pitäisi automaattisesti kuulua arvostus, läheisyys, lämpö sekä seksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 104
      1899
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      53
      1854
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1845
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1657
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1573
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1360
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1310
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1296
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1281
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1242
    Aihe