jos nyt suoraan sanon, niin antaisin... Haluan tuntea lihaksikkaan pitkän miehekkään vartalosi minua vasten... Voimakkaat kätesi ympärilläni... Nähdä tummatukkasi liehuvan tuulessa... Kauniit merensiniset silmät minua katsovan... Puhutaan ja nauretaan omalle tyhmyydelle... Nautitaan siitä, mitä nainen ja mies voivat yhdessä kokea... Yhdessä... Siitä, kun palapelin palat loksahtavat paikoilleen...
Vastaukset 17
- BraveEnough
Kertoisit saman minulle irl, niin tietäisin sinun välittävän edes ed. Mainitulla tavalla. :)
- Aloittaja_
Juurihan minä kerroin... ;) eikö tämä menisikin nyt väliaikaisesti irl kertomuksesta...
- BraveEnough
Sitten joudun varmistamaan, että oletko juuri hän? Any tips?
- Aloittaja_
BraveEnough kirjoitti:
Sitten joudun varmistamaan, että oletko juuri hän? Any tips?
Ainakin yksi varmistus on, että tunnistit itsesi aloituksesta... Toinen varmistus voi olla se, että meidän katseet eivät ole mitään lyhyitä lähellä ollessa... ;)
- BraveEnough
Hmm, kuinka lähellä ollaan mahdettu toisistamme olla? :) Ja onko joku pannut pahakseen, meidän välillä olevasta kemiasta?
- Aloittaja_
BraveEnough kirjoitti:
Hmm, kuinka lähellä ollaan mahdettu toisistamme olla? :) Ja onko joku pannut pahakseen, meidän välillä olevasta kemiasta?
Niin lähellä, että olen ihan säikähtänyt komeuttasi (siitä on jo yli vuosi aikaa)... ;) Kukaan ei ole siitä suuttunut vain ihmetelleet vierestä... :)
- VaikkaPitäisMunSeTietää
Aloittaja_ kirjoitti:
Niin lähellä, että olen ihan säikähtänyt komeuttasi (siitä on jo yli vuosi aikaa)... ;) Kukaan ei ole siitä suuttunut vain ihmetelleet vierestä... :)
Ja nimesi alkukirjain on?
- Aloittaja_
VaikkaPitäisMunSeTietää kirjoitti:
Ja nimesi alkukirjain on?
En viiti tänne kertoa... Vokaaleja ollaan molemmat... :)
- BadLuck_
Aloittaja_ kirjoitti:
En viiti tänne kertoa... Vokaaleja ollaan molemmat... :)
Läheltä meni, mutta yhtäläisyyksistä huolimatta, meidän pitäisi molempien olla konsonantteja. :D onnea etsintöihin.
- Aloittaja_
BadLuck_ kirjoitti:
Läheltä meni, mutta yhtäläisyyksistä huolimatta, meidän pitäisi molempien olla konsonantteja. :D onnea etsintöihin.
Täällä harvemmin tärppää... Voihan sitä tehdä poikkeuksen, jos siltä tuntuu... ;)
- Aloittaja_
BadLuck_ kirjoitti:
Onko teidänkin näkemisestä kaksi viikkoa?.. Huh aikamoista yhteensattumaa on pakko olla... :)
- BraveEnough
Aloittaja_ kirjoitti:
Onko teidänkin näkemisestä kaksi viikkoa?.. Huh aikamoista yhteensattumaa on pakko olla... :)
Onhan siitä 2viikkoa :)
- Aloittaja_
BraveEnough kirjoitti:
Onhan siitä 2viikkoa :)
Muistan näkeväni vain hänet miehen siinä kaksi viikkoa sitten ja hän näytti tosi komealle... :) Keli ei ollut yhtä hyvä kuin tänään... ;)
- bertilperversson
Se on aivan eri asia, haluaisiko tämä lihaksikas adonis antautua tällaiselle hiivasienelle.
- Aloittaja_
Aina kaikki ei ole kiinni ulkonäöstä... :) Mielestäni ihmisten välinen kemia on tärkeää... ;)
- antavamiesnäkee
Antaisinko sinulle jos näkee, vai näkeekö silloin ku antaa, mutta antaako silloin jos kukaan ei nää..siinäpä pulma:)..hmm.
- Noinko
"Antaisinko sinulle". Jos ajattelumalli on antamisesta ja saamisesta, ollaan parisuhteessa jo melko kaukana rakkaudesta, johon pitäisi automaattisesti kuulua arvostus, läheisyys, lämpö sekä seksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä on totta mikä ei?
Onko juoru vai ei että nimeltä mainitsematon henkilö on tehnyt naiselle/naisille jotain joka on väärin?251858- 126851
Just saying
Mies joka antaa naiselle turvallisen olon, on seksikäs. Ei kieroja kikkoja ja haluaa olla vain sen yhden naisen mies.123657- 54598
Löytyikö syy miksi Martina on Muhiksen kanssa
Saipa naurut Gekkosen kuvasta, missä ovat ravintola Hookissa Immu fight night ottelun jälkeen, Muhoksella pullottaa hirv90555- 65541
Jos selviäisi että kaivattusi
Olisi savant asperger? Rakastaisitko vielä? Savant-lahjakkuus olisi kapea-alaista neroutta liittyen mekanisiin ja tilan88540- 42525
Päivän aivopieru Trumpilta
Trump julisti sodan hyttysiä vastaan. Myös punkit ovat Trumpin sodan kohteena. Eikö vieläkään USA:n kansa tajua tuon uko62495Jokin ei täsmää
Joskus yksi vuosiluku saa katsomaan koko tarinaa uudestaan. Löysin gradun. Matematiikka ei oikein täsmää siihen, mitä mi267480Oliko Jani Halmeen aika jo tippua TTK:sta?
Jani Halme ja Claudia Ketonen joutuivat jättämään TTK:n. Halme ja Ketonen saivat viimeiseksi jäänestä tanssista, sambas26474Toivotko vielä viestiä
Minulta? En rohkene enää ottaa yhteyttä, kun varmasti jo uusia naisia elämässä. Nolaisin vain itseni.34463- 9456
Kuka kaipaa T m?
Kerro nainen kirjaimesi vaan... Haluan miettiä kuka tulee ekana mieleeni.. kuin kurkistus tunteiden meren pinnalle, jota31435Jorma Uotinen läväytti härskin heiton - Paljastus uudesta TTK-romanssista?
Tuomari Jorma Uotisen linja on välillä hyvinkin rohkea TTK:ssa. Hän näpäytti Jaakko Parkkalille ja Kastanja Rauhalalle v9429- 58422
- 41416
Miksi jotku naiset on niin tyhmiä
Että elättelevät turhaa toivoa toisen kustannuksella. Onko ne kaikki kaappilesboja vai mikä niitä vaivaa? Sitten itketä51415Jätä jo se puolisosi, mun kanssa kilpa-asetelma on tuhoisa.
Eikä hän tule sitä voittamaan. Myöskään missään vanhassa ei kannata roikkua, koska ei uskalla kohdata muutosta, hyvät as27406S-ryhmän vastuullisuuden kaksoisstandardi
Vastuullisuuspuhe on helppoa. Vaikeampaa on selittää, miksi S-ryhmän omien merkkien tuotteita ja raaka-aineita hankitaan6395