Mieheni sairastaa kaksisuuntaista mielialahäiriötä ja lisäksi epävakaata persoonallisuushäiriötä.
Olen alkanut itse väsymään tähän kaikkeen ja siksi tiedustelenkin onko olemassa mitään omaisten ryhmää täällä netissä jossa voisi keskustelle toisten samaa kokeneiden kanssa?
Vertaistuki
8
492
Vastaukset
- bipo1
FB-sivulla on kaksisuuntainen elämä. Suljettu ryhmä. Itse olen kaksisuuntainen mutta vertaistukeakin sieltä varmastikin saa.
- NeverAgain_
Kierrä Fb~ryhmät HYVIN kaukaa mukaanlukien tuo yllä mainittu. Aivan sekopäistä touhua kaikissa niissä.
- bipo1
Heh, sehän ON Bipojen kohtauspaikka.....
Suosittelen katsomaan Yle Areenasta bipolaarisuus. Varsin hyvän kuvan sairaudesta antava dokumentti - NähtyOn
Faceryhmissä kaikenmaailman Juliaa ketkä pettää ja kehoittavat jopa siihen. Välttäkää facen ryhmät!!
- Justiina27
Hei Täällä myös bipolaari miehen puoliso. Itse olen myös etsinyt vertaistukea saman kokeneilta. Arki välillä hyvin haastavaa.
Huonosti löytyy omaisten ryhmiä. Meillä vaimo sairastaa 1-tyypin bipoa ja todella raskaita aikoja on välillä ollut. Jos ei ole helppoa sairastuneella, ei ole omaisillakaan.
- Mamma27
Miehellä menossa vaikea masennusjakso. Jatkuvaa seuraamista ettei vahingoita itseään. Miten teillä muilla onnistunut töissä käynti? Mistään kun ei saa mitään rahallista tukea jos on pois töistä
- Mamma27
Sairaalaan pääsyä odotellaan. Kovin on täyttä.. On onneksi halukas menemään
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.4405304Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1272184- 1461760
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko801495Yksi iso yllätys luvassa The Summit Suomi -finaalijaksossa - Tiesitkö nämä Summit-loppukolmikosta?
The Summit Suomi on tarjoillut yllättäviä pudotuksia ja melkoisen määrän pelkkää kisaajien vaelluksen kuvaamista Norjass181448Voi että! Sergey Hilman paljastaa Race Across the World -kuvauksista: "Tämä oli se paras jekku"
Tykätään! Aikamoinen pari tämä Sergey Hilman ja Sini Sabotage - herättävät varmasti vahvoja tunteita suuntaan sun toise191374Perjantaita!
Miltä kaivattusi tuoksuu? Tuli mieleen kun täällä usein mainitaan pahasta hajusta. 🤔821305- 711227
Ei tullut konkurssia, tuli 3 karhua
Olipas hyvä uutinen. Näin sitä vaan tunnetaan. Persut eivät onnistuneet tuhoamaan.. tätäkään701178- 381120