Mistä mä tiedän onko partikseni "miekkosia vai naikkosia?" Kyllähän sitä sanotaan, että partakarvoista sen näkee, mutta kun en mä nää... Molemmilla on 2 karvaa kuonossa, mutta eikö nuo 2 karvaa ole kaikilla, siis naikkosillakin ... Vai onko...
partamonnin sukupuoli
8
2738
Vastaukset
- tipi
Onkos partiksesi minkäkokoisia jo? Sanotaanko näin, että n.5cm:n pituisena näkee kumpia ehkä voivat olla. Uroksilla on paksummat ja "haaroittuneemmat" partahaivenet kuin naarailla.
- harakka
Olen ymmärtänyt ettei naaraalla ole karvoja lainkaan. Kaverilla on 2 n 10cm naarasta eikä niillä ole haivenen haiventakaan.
Omalla uroksella tökötti pitkään nuo 2 karvaa, mutta nyt alkanut tulla lisää. Oiskohan ainakin 6 piikkiä pystyssä. Pituutta tällä on nyt n 6 cm.- tipi
oikein tarkasti katsoo,kyllä naaraillakin on partahaivenia,TOSIN, kaikilla naarailla ei ole ollenkaan
- Tikruliini93
Ne kaksi karvaa ovat sekä naikkosilla että ukoillakin.Jos partiksillasi ei ole enempää karvoja naamassa niin luulen niiden olevan naaraita
- bettaristic
Partamonneilla kuuluu olla 2 tynkää naamassa, niitä sanotaan sierainviiksiksi. Tarkoitus niillä on se, että estää möhnän menon sieraimiin kun kalat kaivelee.
Koiraille kasvaa ihan tukeva parta ja välillä naaraillakin on partaa, ei kuitenkaan niin massivista pöheikköä kuin äijillä.
Jos sulla on enemmänkin poikasia ja haluat erotella sukupuolet, se onnistuu kun vertailet poikasten suun muotoa. Tämä siis onnistuu vain silloin, kun on mihin verrata (paaljon partiksia). Naaraalla on pienempi suu ja huulet, suu on enemmänkin pyöreä kuin koiraiden leveyssuunnassa soikio suu.- sweppies
Jep Jep. Betta puhuu taas asiaa
- bettaristic
sweppies kirjoitti:
Jep Jep. Betta puhuu taas asiaa
Ja vielä päänmuodosta tai siis sen koosta verrattuna muuhun kroppaan. Koiraalla on jykevämpi pää tai sitten se vaan näyttää siltä kun keskivartalo ei pullota.
- sebastian
moro! mul on poika partis ja sille on kasvanu iso parta... sit jos sille ei ois kasvanu nii se ois ollu tyttööö.... jos et heti nää et kumpaa ne on nii oota vähän aikaa et se saattaa kasvaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1693225
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541849Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1471799Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1591674- 771584
Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall3411500Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m811369The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut201268- 1581122
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251105