Onko samaa sukua kuin Mauri ja Kirsi Kunnas? Ja jos niin silloinhan on sukua myös Eppu Normaalille?
Kaj Kunnas
16
2237
Vastaukset
- vaiKannas
Onko kotipaikka Kannus?
- BUAHHHAAA
HÖNÖN aamun avaus.
- sossuvip
BUAHHHAAA kirjoitti:
HÖNÖN aamun avaus.
Miehesi Hra Hönö siis herää aikaisin. Haluaa olla sossujonossa ekana.
- onnekseni
sossuvip kirjoitti:
Miehesi Hra Hönö siis herää aikaisin. Haluaa olla sossujonossa ekana.
Ei mulla ole miestä.
- pitäislihoa
hitto kun mä paina kuin 50kg.
- mäpainaeestityttö
pitäislihoa kirjoitti:
hitto kun mä paina kuin 50kg.
Paina paina! Paina päälle niin Hönö-serkkusi antaa lopulta periksi.
- Kyllätiedän23
Mauri Ja Kirsi Kunnas ovat Kaj Kunnaksen aviottomia lapsia. Eri äidit molemmilla.
- Anonyymi00016
Heh joo
- LerssiEsko
Entäs Eppu Syrjä?
- sukututkija
Eppu Syrjä on Patnse Syrjän velipuoli ja Aku Syrjän vasen käsi.
- varma.tieto
Kaj Kunnas on vanhan Kunnaksen poika.
- moottorileuka
Päättäis se Hörökorva jo jättääkö Ylen ym:t mediat ja lähtee ulkomaille kuten on jo lehdessä, jos toisessakin ilmoittanut.
Kerrassaan väsyttävä moottoriturpa.- epsoosta
Et näytä olevan suvaitsevainen.
- BUAHHAAMAUHAAAAAA
Kuka idiootti edes kehtaa olla suvsaitsevainen...mikä tollo.
- on_siellä_Puukin
Hän on ehdottomasti sukua Karjalan kunnaille.
- Anonyymi00017
Ei kai
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2857896Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1714168Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1642434Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy272143Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 17802051- 471590
- 481557
Maailman laiskin eläin: persu
Persu ei ole eläessään laittanut rikkaa ristiin itsensä elättämiseen. Luonnossa tuollainen ei olisi mahdollista, mutta s71466Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421274- 1631210