Hei. Olen siis jo jonkin aikaa miettinyt että miltä sivulta tuota animee kannattais rueta kattoo. Oon siis joistai sivuista lukenu tietoo ja näi mutta mitkä niistä on oikeesti turvallisia ja mitä kannatais käyttää? Suositelkaa mistä te ite katotte.
Asiallisia vastauksia vain, kiitos!
Sivuja animen katsomiseen?
4
510
Vastaukset
- Ettäjuu
Suomi 24:n sääntöjen takia en voi näitä sivuja linkata, mut jos sulla vaikka reddit käyttäjä löytyy niin voin siellä laittaa yksityisviestiä. Periaatteessa kyllä suurin osa sivuista on turvallisia, mitä nyt pop up mainoksia esiintyy joissakin enemmän.
- Hiljainen_mies
Crunchyroll on ehkä paras laillinen ja turvallinen sivusto animen katsomiseen tällä hetkellä. Se on ilmainen, mutta pitää sisällään hirveästi mainoksia joista pääsee ostamalla premiumin.
- Ezmehh
Crunchyrollin ilmaisversiolla ei myöskään näe kaikkia animeita, mitä premiumilla näkisi
- Ankka644
Parhaat sivustot katsoa animea ovat chrunchyroll jos laillisesti ja masterani.Me jos laittomasti
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692733
- 632674
- 681792
- 241627
- 201550
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91490- 151392
- 481247
- 381233
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81207