The Look/ Tiina Jylhä

TJTV

The Look on myynnissä 😂 Tosin yrityksen arvon on 0€. Tiina vaihtanut Y tunnusta minkä kerkeää. Velkaa Kreikkaan 100 000€ kirurgeille, Tallinnassa ei ole yhtään kirurgia kenelle ei olisi velkaa... Tyhmä on se, joka koskee pitkällä tikullakaan tuohon paskakasaan. Rikollisia ovat kaikki!!

42

6453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mäniintykkääntästä

      Ha haa, ihan oikein sille noidalle. Jospa potilasturvallisuus paranisi...
      Onko tietoa joutuuko vankilaan?

    • OikeusToteutuu

      Toivottavasti vihdoin paha saa palkkansa. Jokainen voi lukea millainen käärme se nainen on...

    • Missämyynnissä

      Mistä löytyi että myynnissä? Kiinnostaa onko tosissaan noin taas kerran. Kuuluukohan taas kauppaan että rouva Jylhä kerää silti voitot päältä ja "omistaja" saa tehdä hommat?

      • Samesame

        Näinhän se aina menee. Ihmettelen vaan että kauan se pystyy kiertämään veroja.... ja mistä aina löytyy uusi hyväuskoinen hölmö kuka luottaa huoran nyyhkytarinaan. Johan sen lärvi kertoo, että ei ole ihan puhtailla papereilla liikenteessä.


    • jokinrotisentaan

      Kuka ostaa, eihän tuohon tarvitse kuin vuokrata liikehuoneiston ja alkaa pyörittämään samantyylistä toimintaa. Ainakaan nimenstä ei kannata maksaa.

      • Samesame

        Tosta nimestä kannatta pysyä kaukana 👍


      • Anonyymi

        Maskeilla fyrkkaa?


    • TJTV

      Puskaradio laulaa... ei se mitään julkisesti myy. Vielä ei ole saanut myytyä. Jos on yhtään fiksu, ei todellakaan lähde yhteistyöhön rikollisten kanssa.
      Käsittämätöntä, että kouluttautumattomat elukat saa tehdä pistoshoitoja! Ei ihme että paikka on kohta entinen 😂

    • tiinavaitapsukka

      Kuka omistaa ?

    • Onkonämävaanhuhuja

      Eikös Suvi Pitkänen johda ja hänen isä omista The Look:ia? Joten Jylhällähän ei mitään virallista tekemistä firman kanssa?

    • Cekke

      Ajoin Lookin ohi ja kyllä siellä vielä näkyi valo palavan.

      • Miamaria1

        Joo kyllä toiminnassa on!


    • Oymäigaad

      Suvi kertoi, ettei ole 2017 tammikuun ollut Helsingin Look:in kanssa tekemisissä/töissä. Johtaa Oulun toimipistettä.
      Kuka siis vetää Stadin puljua?

    • Tiinafani

      Vaikuttaa että tämä kauneus business on kateellisten kokoontumisajo. Ei taida olla muuta alaa jossa haukutaan ja vedetään lokaan toisia yhtä paljon.

    • Taitaa kilpailevien klinikoiden asiakkaat vaan provosoida.Surullista puskista huutelua.

      • verottajaapaossa

        Tiina on ihan itse negatiivisen maineensa luonut. Googlaamalla löytyy koko karu totuus, myös ketjussa mainitut asiat.
        Ja millä logiikalla The Lookin bisnekset kiinnostaisivat muiden klinikoiden asiakkaita?


    • Minttumaaria59

      Yrittäjällä voi olla useita yrityksiä.Tiina on rohkea nainen.Kauneusala ei ole helppo.Kaikkia ei voi miellyttää.

    • Ihmettelijävaan

      Mä kans "ihailen" jylhää, vahva ihminen, joka kestää kaikki paskanjauhajien kotkotukset.

    • GunillaRuotsi

      Luulen että Jylhän menestyksen salaisuus on "sama mitä kirjoitetaan kunhan kirjoitetaan"

    • Ulla

      Totta!Samaa mieltä

    • hankkikaaelämäidiootit

      Mikä teitä vaivaa? Musta yks vitun haile mitä lehdet kirjoittaa tai millainen hän on hänen henk. koht. elämässä niin kauan kun Lookista saa mitä tilaa!

    • sisapiirilainen

      Ne ketkä tuon naisen oikeasti tuntuu, kiertää kaukaa. Jännä juttu että ko. henkilö aina valittaa miten kaikki kusettaa häntä, vaikka homma taitaa olla toisin päin? Kuoren alla on kaikkea muuta kuin miellyttävä ja muista ihmistä välittävä. Ei kiinnosta muuta kuin raha ja muiden ihmisten haukkuminen. Yllättävää kuinka paljon on ns. entisiä ystäviä. Mistähän mahtaa johtua. Tape lähtee kohta istumaan, ehdoton tuomio tulossa. Uskomaton pariskunta, vihdoinkin viranomaiset tekee jotain.

      • ootteidiootteja

        Ja Sä siis tunnet häntä? kateudesta te kaikki huudatte täällä. Naurettavaa touhua


      • Huijattu

        Tuskin on kyse kenelläkään kateudesta,vaan Jylhän törkeästä käytöksestä viedä asiakkaiden rahat.
        Ei vastaa puheluihin eikä kanna vastuutaan.


      • vaikoitsehuijari
        Huijattu kirjoitti:

        Tuskin on kyse kenelläkään kateudesta,vaan Jylhän törkeästä käytöksestä viedä asiakkaiden rahat.
        Ei vastaa puheluihin eikä kanna vastuutaan.

        Meinaatko että hän päivystäisi itse puhelimen vieressä?
        Kertoisitko tarkemmin mitä vastuutta hän ei ole kantanut, faktat on aina faktoja ja sanat sanoja. ?


      • OUTOKANA

        mie tahron tietää mites Tape liittyy lookkiin?


      • joooooooo

        ahahhahahah


      • taaapero
        Huijattu kirjoitti:

        Tuskin on kyse kenelläkään kateudesta,vaan Jylhän törkeästä käytöksestä viedä asiakkaiden rahat.
        Ei vastaa puheluihin eikä kanna vastuutaan.

        no niinpä. missä olit?


    • rosvojoukko

      Helsingin toimipistettä johtaa Kristina Peltonen.Ulosoton vakio asiakas.

      • ohohoh

        Helsingin, kalevankadulla sijaitseva The Lookia vetää kylläkin Anzeliga Sadigova


    • tammonentapaus

      Anzelika Sadigova
      Vantaa

      Y-tunnus: 2426538-8
      Protestit

      03.05.2017 - 16676€ (Verohallinto)
      31.03.2016 - 18390€ (Verohallinto, Uudenmaan perintäyksikkö)

      • lolol

        Googlatko kaikki ketkä tulee vastaan?


      • outolintuå

        ahahahah.. Tuohan ei ole mikään summa, yrittäjillä on aina paljon enemmän.. hahaha


    • hihiihih

      Mitä te selitätte? ja mihin kaikki nuo asiat liittyy? viihdyttävää kylläkin

      • Whatistheproblem

        Mietin myös kenellä on aikaa täällä miettiä kuka omistaa mitäkin. Itse olen Tiinaa nähnyt Helsingin pisteessä


    • outoameininkiä

      Onpa harmillista lukea tuollaista, sillä minulla on vain hyviä kokemuksia.
      Kalevankadun naislääkäri todella mukavaa ja kertoo kaiken niin tarkasti kuin mahdollista. Jokaista vaihetta käytiin läpi,sain nähdä 3d kuvia toivotusta tuloksesta ja olen erittäin tyytyväinen. olen soittanut jälkeenpäin ja silloinkin olivat todella avuliaita.
      Näyttäisi enemmän siltä että kilpailijat tai jotkut trollit kirjoittelevat, sillä kukaan ei puhu oikeasta kokemuksesta, eivätkä nuo tekstit ole millään tapaa puolueettomia. Uskon että en ole ainoa jolla on hyviä kokemuksia.

      • Whatistheproblem

        Just näin! Samaa mieltä, jos hyviä kokemuksia löytyy niin mielestäni niitä on myös hyvä jakaa.


    • Anonyymi

      Minulla on kaksi todella hyvää kokemusta The Lookista ja Tiina Jyhästä. Sain avun minua häirinneisiin asioihin ja kauniin lopputuloksen. Kaunis ja ihana kiitos vieläkin. Tiina on ihana, ystävällinen ja kiva ihminen. Kaunis ja tyylikäs. Viehättävä persoona. Ahkera ja yrittävä. Surullista, että häntä niin paljon haukutaan. Tiinan seurassa on lämmin ja turvallinen olo. Herättää luottamusta.

      • Anonyymi

        Ai luuletko että joku tuota uskoisi. Täysin patologinen hirviö! Vain Tiina Jylhä pystyy tällaiseen mitä on tapahtunut!


      • Anonyymi

        Kyllähän narsisti/psykopaatti pystyy tarvittaessa näyttelemään mitä vaan. He pystyvät myös kusettamaan koko suomen kansaa 😖


    • Anonyymi

      Tiina voi elämä kun tietäisitte sillä tänne ei voi totuuksia kirjoittaa.

      • Anonyymi

        Nyt voi alkaa kertomaan totuuksia tästä kriminaalista!


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      133
      1888
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe