Whitewash wm 2510

Whitewash

Olisko kokemuksia kyseisestä pyykkikoneesta? Kuinka kauan pesee esim. 60 ohjelmalla, onko kova ääninen, millainen pesutulos yms? Riittääkö kuinka monen hengen taloudelle esim. vauvaperheelle? Kuulisin mielelläni monipuolisia kokemuksia koneesta :)

https://www.verkkokauppa.com/fi/product/33761/hkcbs/

6

17694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Whitewash

...

• Tuossa verkkiksen omassa merkissä pesutehot kasvaa kalliimpaan päin mentäessä, joten kysymääsi pienintä en monen hengen talouteen ostaisi. Meinaan alkuviikosta käydä hakemassa 229 euron "huippumallin", joten siitä tulee sitten kokemuksia ellen mieltäni vielä muuta.

Ulkonäön perusteella muuten keskimmäinen malli on aivan eri paria muiden kanssa, joten liekö sitten toisten kiinalaisten tekemä kuin nuo muut.:)

• Anonyymi

itse ostin verkkokauppa com.sta kyseisen koneen ja ammattiasentaja kävi laittamassa koneen kytkennät..olen ollut tyytyväinen koneeseen..hiljainen käyntiääni ja pesee puhtaaksi. halvalla sain syksyllä 2020 koneen 149e

• Anonyymi

Minä ostin kyseisen kiinalaisen pesukoneen verkkokaupasta 27.1 2019 hintaan 139,00. Kone ei tosiaankaan ole hiljainen, kauhea vinkuna linkouksen aikana, sekä muutenkin kovaääninen. Kone kesti 2,5 vuotta, kunnes kuului kova pamaus ja käryämäähän se alkoi sen jälkeen. Kone siis kabut ja takuu 2 vuotta, mutta takuuaika oli jo mennyt umpeen, eli kierrätyskeskukseen lähti.

• Anonyymi

Ostin itse 2017 2510wm koneen, kestänyt 4 vuotta käytössä. 3x tehnyt rummun puhdistuksen. Hiljainen se ei ole mutta ajanut asiansa. Pesutuloskin ihan ok. Välillä pyykit jättänyt erittäin märäksi.

• Anonyymi

Hei, mistähän löytyisi tähän WhiteWash WM2510/WH pyykinpesukoneeseen, luukun kauluksen tiiviste?. Eli kyseessä on se tiiviste mikä tulee luukun koneen puolelle.

Ei avattavan kannen puolelle.

Murkeentunut vähäsen, mistä vesi vuotaa pesun aikana lattialle. Kone on ostettu vuonna 2017.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      161
      9354
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      2910
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      38
      2695
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      57
      2571
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      197
      1975
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      98
      1882
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      24
      1836
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      50
      1371
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      110
      1234
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1221
    Aihe