Moi vaan
En yleensä kirjottele tällasille laatu sivustoille, mut nyt vaan mietin yhtä asiaa, ja haluisin kuulla muittenkin mielipiteitä siitä.
Eli mitä mieltä ootte, pitääkö tytön käyttää meikkiä ollakseen kaunis? Haluisin kuulla myös poikien mielipiteitä tästä. Ite oon 17v tyttö enkä oo ikinä meikannut paljon.
Mp? Tytöille ja pojille ja ihan kaikille
12
268
Vastaukset
ei ei ei EI EIII
- Enoorobotti
Ai ei pidä?
Enoorobotti kirjoitti:
Ai ei pidä?
Ei pidä käyttää meikkiä. (Juutalaisten?) kehittämä turha kauneusihanne, jotta saadaan naiset tuhlaamaan rahansa kaikenmaailman ripsimaaleihin ja poskiväreihin. Näistä koituvat iho-ongelmat korjataan saman valmistajan voiteilla.
- Poika17w
Mun oma mielipide on ettei todellakaan pidä käyttää meikkiä. Omasta mielestäni meikittömät naiset on yleensä kauniimpia kuin sellaiset jotka käyttää meikkiä jumalattomia määriä
- Enoorobotti
Okei, hieno juttu :)
- eitarvtii
Ei pidä, mä tunnen (ainakin) pari tyttöä, jotka on tosi kauniita ilman meikkiä. Mä muistan ku joskus ihmettelin et eikö ne muka meikkaa ku oli nii kauniita. :) ei tarvi
- Enoorobotti
Kiva kiva :) Kiitos vastauksest
George Washington käytti huulipunaa.
- Enoorobotti
Jokainen on vapaa tekemään mitä haluu ulkonäönsä suhteen :P
- Rajansa_kaikella
Ei tarvitse käyttää, mutta mielestäni kauneimmalta näyttää sopivasti meikattu. Mieluummin ei ollenkaan kuin paljon meikkiä.
- Enoorobotti
Jes :)
- Hkodhjbbl
Meikkiä tulee käyttää kaunistavasti ja korostavasti, ei peittävästi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24083Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011302
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37769