Poika meinasi kuristua ala-asteen naulakkoon

Hengenpelastaja

Olimme pääsemässä joululomalle. Lähdin (tyhmän) tyypin kanssa ulos ja muistin että hattuni jäi naulakolle menin hakemaan sitä ja huomasin meidän luokkalaisen leikkivän yhden 3lk laisen kanssa olimme itse 5lk sitten poika laittoi takkia pääle ja vetoketjun kiinni,otin hattuni hänen yläpuolelta tässä vaiheessa (tyhmä) tyyppi tuli sisälle koska minulla kesti hän huusi :MITÄ SÄ TEET pojalle. Kyseltii sit et mitä teet ku se roikku naulakosta takillaan ja kaulaaukosta poika alkoi tulla tummaksi yritin nostaa poikaa mutta en onnistunut sitten hänen suunsa tuli valkoiseksi ja nostin hänet halausotteella ja h ylös lähti siitä suoraan terkkarille varmuuden vuoks ei käyny kyl mitää hänestä tuli paras ystäväni😆😘pussailimme joskus ja halailimme, nykyään vaa frendei mut halaillaa silti ja ehk 1 pusu per vko ja tää tapahtu jyväskylässä oon 13

5

193

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kaksi kertaa.

• Dissapointed

Kerropas yuggis miten sinulla on aikaa ja voimia kommentoida lukemattomiin keskusteluihin enemmän tai vähemmän hauskoja kommentteja.

• Dissapointed kirjoitti:

Kerropas yuggis miten sinulla on aikaa ja voimia kommentoida lukemattomiin keskusteluihin enemmän tai vähemmän hauskoja kommentteja.

Onhan näitä, esim:
        >työttömyys
        >masennus
        >yksinäisyys
        >mielekkään tekemisen puute
        >riippuvuus palstojen tarjoamasta huomiosta
        >huonon itsetunnon korottaminen muita korjailemalla
        >huonon elämänlaadun aiheuttama projisointi
        >liikuntarajoitteisuus

• Dissapointed kirjoitti:

Koska minulla on tylsää. Ja koska minä voin.

• Entäs minä sitten?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Simula, rakkaus, Aittakumpu

Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww
      Perussuomalaiset
      122
      2533
    2. Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan

anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html
      Maailman menoa
      222
      2174
    3. Pormestari käräjille?

Ei mene Puolangalla häpösesti, rinnekeskus&hotelli suljettuna ja käräjäasiana, naudat tapetaan nälkään, poliisi tutkii j
      Puolanka
      61
      1563
    4. Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin

että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html
      Maailman menoa
      178
      1403
    5. Millaista naista ikävöit

Ulkonäkö/persoona
      Ikävä
      55
      1288
    6. Susta ei saisi nättiä vaikka miten paljon

meikkaisit. 😁 anna siis sen miehen olla rauhassa! Sivusta tutulta mieheltä
      Ikävä
      75
      1076
    7. Norjan tilaama koruton raportti mitä NATO-jäsenyys aiheuttaa Suomelle

Iltasanomat: "Miksi vaikenemme? Asiantuntijoiden mukaan Suomessa ei vieläkään ymmärretä, mitä Nato-jäsenyydestä seuraa
      Maailman menoa
      66
      1061
    8. Minkälainen naama

kaivatullasi on? 🫠
      Ikävä
      35
      952
    9. Voisimmeko seuraavan kerran kun

Nähdään tehdä toisille selväksi että kiinnostaa enemmän kuin kaveri mielessä. Jos keksit vielä keinon niin napakymppi
      Ikävä
      39
      952
    10. Nyt on hyvä laittaa

kirjaimet kohdilleen. Kuka kaipaa ja ketä. Onko oma kaivattu täällä ?
      Ikävä
      52
      914
    Aihe