Keksimällä keksitty suurin osa näistä tähdistä, paitsi Armi Kuusela. Sentenced on tunnettu maailmalla jos vai tykkää siitä musiikista.
Tähtien polku- onko tämä joku vitsi?
6
240
Vastaukset
- eimullatässä.muuta
No kun tietää nämä jotka ovat olleet tähtiä valitsemassa....Hahhahaaaa
- vai.mitenmuuten
Jurvakainen ei ole maailmalla tunnettu. Kalle Anttila sai mestaruutensa Helsingissä. Siis kivi Helsinkiin.
- satuavitsiä
Jotku ovat keksittyjä hahmoja joita ei ole ollut olemassakaan. Reino Helismaa keksi Muhoksen Mimmin joka oli kuvitteellinen hahmo.
- WalkOfTuppukylä
Kyllä täytyy sanoa, että kyllä kotikylän tähtien polku pisti huvittamaan kun siitä kuulin. Asun nykyään etelä-suomessa. Aika hyvin tuntuu nuoret tuntevan Sentencedin, mutta mieltävät sen ennemmin Oululaiseksi bändiksi. Armin tuntevat sitten huomattavasti vanhempi ikäpolvi, ei monella nuorella ole hajuakaan kuka hän on ja mistä tulee. Työpaikan kahvipöydässä aiheutti hilpeyttä ja kommenti usealta olikin "tuppukylän walk of fame". Mielikuvutukseton keksintö, joka ei vedä yhtään enempää turisteja. Lisäksi saa oottaa lisätähtiä,kun näitä kerta tulee kaks sadassa vuodessa. Rahat ois voinu käyttää paremminkin ja johonkin ei niin kuluneeseen ideaan.
- hevilläkö.kunnioitusta
Näin paikkakuntalaisenakin olen samaa mieltä kanssasi. Itse asiassa aika typerää. Armi Kuusela on kyllä merkkinsä ansainnut, ja Muhoksella olisi ollut tosi paljon enemmän kivensä ansainneita kuin ne, jotka sen saivat. Jos nyt se kivi on kerta laitettava. Tuo hevibändi on aivan syvältä. Mm. sanoitukset, teemat, huhhuh...
- Tässäsitä
on kuultavissa, ja näkymiä Muhokselta.
http://www.kaleva.fi/uutiset/pohjois-suomi/raskas-rockmusiikkivideo-esittelee-muhosta-maailmalle/770081/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra haluaa muuttaa
maahanmuuttopolitiikkaa. Me suomalaiset halutaan, että Riikka Purra muuttaa pois suomesta eikä tuu ikinä takas....678810Maataloustuet pois
Jokainen maksakoon harrastuksensa itse. Eihän golfin peluutakaan maksa yhteiskunta.3086633Australia, Britannia ja Kanada tunnustivat Palestiinan
Aikooko Petteri Lapanen pysytellä persujen ja uskovaisten panttivankina ja jättää Suomen historian väärälle puolelle?995927- 1523830
Joulukinkku NYT
Sian kankuista tulee vielä pula. Nyt on oikea aika hankkia joulukinkku.293221Maahanmuuton vastustajat ovat vajakkeja
Jokainen täysijärkinen suomalainen tietää, että Suomi ei pärjää ilman ulkomaalaisvahvistuksia.623129- 1551977
On asioita joita kadun
Yksi niistä on eräs J mies. Olen vasta hiljattain tajunnut. Kuinka väärin tein. Tulit sydän tarjottimella.. mutta tässä171786- 321468
Mitä sä pelkäät?
Että paljastan sut ja touhusi? Elät jotain ihan omaa fantasiaasi ja ainoa virhees oli sekoittaa mut näihin sairaisiin le191236