Notamentnu

Yksinäistäusein

Saanko syntymäpäivä katsastus . Nainen olen. Rakkaus työ, rahaasiat

7

185

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NotametnuT

Rahatilanne paranee vaiheittain ja pakkastenaikaa sitä ei tarvi edes miettiä kun silloin tällöin. Työ muuttaa muotoaan lähiaikoina ja uudestaan vielä ennen ensikesää. Rakkaus on ... lämmin, huolehtivainen kumppani.
      Sinä kyllä olet jollain lailla miesten mieleen ja sinulla on useampikin mies tyrkyllä. Olet kuitenkin valintasi tehnyt ja suhteenne tulee etenemään. Mies todellakin huolehtii sinusta.

• Yksinäistäusein

Voi kiitos kun katsoit .Voitko katsoa vähän enemmän tästä miehestä. Miten meillä käy?

• epätietoisuus

Minä olen hurahtanut tekstiviestiennustuksiin. Soitin kerran hankalassa tilanteessa eräälle roosalle ja hän näki kaiken ihan oikein. Sen jälkeen olen laitanut viestejä eri ennustuksiin. Kunnes eräs laittoi että miehelläni on toinen mielessä. Kuitenkin toinen sanoi että hyvä parisuhde. Miehellä on kyllä muutamia naispuolisia ystäviä, läheisläkin. Hän ei vaikuta pettäjätyypiltä ja ikääkin alkaa aloin . Ollaan seurusteltu 2 vuotta ainakin. Tosi tiivisti. Kuitenki nämä viestit ahdisti j kokea ahdistusta ja mustasukkaisuutta enkä tiennyt edes kohdetta. Soitin ennustajalle joka sanoi samaa. En kestänyt . En kuunnellut loppuun . Voiko näkijä nähdä naisen koska mieheni harrastaa ristiin pukeutumista. Ahdista ja puhuin miehelleni. Hän sanoi että hänellä on ystäviä mutta ei suhteita. Tiedän ja hyväksyn ystävät. Olen nyt ihan ahdistunut. Epäilen välillä miestä , välillä uskon . Välillä epäilen oma mielenterveyttä. Ei olisi pitänyt soittaa ennustajalle. Toisaalta jos asia onkin totta niin tiedän valmiiksi ja osaan olla varpaillaan näkeekö täällä joku , mikä on totuus tai sanoo jotain asiasta. .

• narksunmuija

Hei,tiedän tunteen. Mun miesystäväni on naisten kultasuosikki,supliikki ja saa akat nauramaan,liiankin paljon puhuu asioitamme heille.ketä en tunne edes! Akat ihan lääpällään häneen koska eivät tunne oikeesti millanen hän on mulle toiselta luonnoltaan! Mua tympäsee kun naiset retkahtaa hänen hauskaan puoleensa,ja liiankin henk,kohtasia asioitamme puhelee päissään ystävättärilleeen ,nimeni ym muuta jota pidän uhkana ja avstenmielisenä piirteenäkin. MULLAKIN on ulkonäköä ja ihailijoita mutta mulla on tarkka raja miestkamujen suhteen,miehet on aina valmiita sänkyyn!

• Epätietoisuus

Onhantietenkin ylisosiaalisia henkilöitä, mutta kuten sanoit että miehet ovat aina valmiinas sänkyyn niin miksei sitten nämä meidän subliikkimiehet, ovatko nekin selkäämme takana valmiina sänkyyn ja kun olemme paikalla niin ollaan muka vaan ystäviä. Luotetanko liikaa. Monesti huvittaa naiset jotka puhuvat että toinen nainen tuli väliin,kuitenkin ei kukaannoin vaan kenenkään väliin voi tulla. Ehkä joku harvinaisen törkeä tyyppi muttak eiyllä se mieskin on oman osuutensa tehnyt ja sen kommannen pyörän väliin kutsunut. Niin paljon nähneensä miten ihmiset toisiaan huijaa ja valehtelee parisuhteessa olen tullut liiankin epäluuloiseksi. Haluaisin ihmisen joka olisi minun kanssa eikä tarvitsisi tuntea menettämisen pelkoa.

• Epätietoisuus

Puhelimessa kirjoitin , paljon virheitä, anteeksi

• jogd6dc

............

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaatko sinä

Yhtään meidän katseita
      Ikävä
      170
      2071
    2. Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä

Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo
      Sonkajärvi
      37
      1455
    3. Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa

On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall
      Sinkut
      132
      1154
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      56
      902
    5. olisit voinut mies edes

Pyytää anteeksi 🙏🫶
      Ikävä
      55
      846
    6. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      250
      814
    7. Kääminsä polttanut taksi suomussalmella

Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen
      Suomussalmi
      20
      782
    8. Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."

Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S
      Tanssii tähtien kanssa
      18
      735
    9. Aina ku nään sun kuvan

Tekis mieli kirjoittaa viesti: Moi kulta, on ikävä❣️🤗 ihan noin vain, lyhyt ja ytimekäs 😁🤭
      Ikävä
      58
      713
    10. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      198
      634
    Aihe