Saanko syntymäpäivä katsastus . Nainen olen. Rakkaus työ, rahaasiat
Notamentnu
7
155
Vastaukset
- NotametnuT
Rahatilanne paranee vaiheittain ja pakkastenaikaa sitä ei tarvi edes miettiä kun silloin tällöin. Työ muuttaa muotoaan lähiaikoina ja uudestaan vielä ennen ensikesää. Rakkaus on ... lämmin, huolehtivainen kumppani.
Sinä kyllä olet jollain lailla miesten mieleen ja sinulla on useampikin mies tyrkyllä. Olet kuitenkin valintasi tehnyt ja suhteenne tulee etenemään. Mies todellakin huolehtii sinusta.- Yksinäistäusein
Voi kiitos kun katsoit .Voitko katsoa vähän enemmän tästä miehestä. Miten meillä käy?
- epätietoisuus
Minä olen hurahtanut tekstiviestiennustuksiin. Soitin kerran hankalassa tilanteessa eräälle roosalle ja hän näki kaiken ihan oikein. Sen jälkeen olen laitanut viestejä eri ennustuksiin. Kunnes eräs laittoi että miehelläni on toinen mielessä. Kuitenkin toinen sanoi että hyvä parisuhde. Miehellä on kyllä muutamia naispuolisia ystäviä, läheisläkin. Hän ei vaikuta pettäjätyypiltä ja ikääkin alkaa aloin . Ollaan seurusteltu 2 vuotta ainakin. Tosi tiivisti. Kuitenki nämä viestit ahdisti j kokea ahdistusta ja mustasukkaisuutta enkä tiennyt edes kohdetta. Soitin ennustajalle joka sanoi samaa. En kestänyt . En kuunnellut loppuun . Voiko näkijä nähdä naisen koska mieheni harrastaa ristiin pukeutumista. Ahdista ja puhuin miehelleni. Hän sanoi että hänellä on ystäviä mutta ei suhteita. Tiedän ja hyväksyn ystävät. Olen nyt ihan ahdistunut. Epäilen välillä miestä , välillä uskon . Välillä epäilen oma mielenterveyttä. Ei olisi pitänyt soittaa ennustajalle. Toisaalta jos asia onkin totta niin tiedän valmiiksi ja osaan olla varpaillaan näkeekö täällä joku , mikä on totuus tai sanoo jotain asiasta. .
- narksunmuija
Hei,tiedän tunteen. Mun miesystäväni on naisten kultasuosikki,supliikki ja saa akat nauramaan,liiankin paljon puhuu asioitamme heille.ketä en tunne edes! Akat ihan lääpällään häneen koska eivät tunne oikeesti millanen hän on mulle toiselta luonnoltaan! Mua tympäsee kun naiset retkahtaa hänen hauskaan puoleensa,ja liiankin henk,kohtasia asioitamme puhelee päissään ystävättärilleeen ,nimeni ym muuta jota pidän uhkana ja avstenmielisenä piirteenäkin. MULLAKIN on ulkonäköä ja ihailijoita mutta mulla on tarkka raja miestkamujen suhteen,miehet on aina valmiita sänkyyn!
- Epätietoisuus
Onhantietenkin ylisosiaalisia henkilöitä, mutta kuten sanoit että miehet ovat aina valmiinas sänkyyn niin miksei sitten nämä meidän subliikkimiehet, ovatko nekin selkäämme takana valmiina sänkyyn ja kun olemme paikalla niin ollaan muka vaan ystäviä. Luotetanko liikaa. Monesti huvittaa naiset jotka puhuvat että toinen nainen tuli väliin,kuitenkin ei kukaannoin vaan kenenkään väliin voi tulla. Ehkä joku harvinaisen törkeä tyyppi muttak eiyllä se mieskin on oman osuutensa tehnyt ja sen kommannen pyörän väliin kutsunut. Niin paljon nähneensä miten ihmiset toisiaan huijaa ja valehtelee parisuhteessa olen tullut liiankin epäluuloiseksi. Haluaisin ihmisen joka olisi minun kanssa eikä tarvitsisi tuntea menettämisen pelkoa.
- Epätietoisuus
Puhelimessa kirjoitin , paljon virheitä, anteeksi
- jogd6dc
............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1233982Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3142049Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481811- 1051727
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21710IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391661Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4431518Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441266MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar531252Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4401218