Treffi-ilmoituksiin? Eikö ole yhtään itsekunnioitusta tuon enempää? Kauheannäköisiä kasvokuvia , kärsivännäköisiä ilmeitä. Täytyy olla todella epätoivoinen tai täysin kontrollia vailla oleva, jos laittaa noin huonoja ja edustuskelvottomia kuvia itsestään nettiin koko maailman katsottavaksi.
Miksi ihmiset laittavat noin rumia kuvia
12
290
Vastaukset
- anonyymianonyymi
Eiköhän AP ole ihan aito trolli mutta siitä huolimatta: minulle on taas aivan sama miltä kukin haluaa näyttää kunhan perus hygienia on kunnossa. Sinulla taas on sellainen maailmankuva, että olet silmissäni ruma näytit sitten ulkoisesti miltä tahansa.
t. 30v mies- TotuuttaEiKestetä
Kylläpä on herkkänahkaista porukkaa tällä palatalla, kun pyydetän poistamaan viestejä.
Haistakaa paska!
- kaisanoasaa
Suurin osa ihmisistä on rumia joten silloin on rumia kuviakin. Varsinkinnaiset on tosi pinnallisia eivätkä hyväksy rumia miehiä vaikka ovat itsekkin rumia.
- Jeps_jeps_
Epätoivo paistaa läpi noista kuvista. Harva hymyilee. Ollaan vakavia ja surullisennäköisiä ja oloisia. Monet ovat kanssa rumia ja jotenkin hölmönoloisia.
- Rehed
Epätoivo on joskus aloittanut kauniin jutun. Siis epätoivo ei ole aina negatiivista.
- mitävittuah
Hymyileminen tekee kuvan ei-epätoivoiseksi? Nyt en seuraa logiikkaas...
- SoriVaan_
En minäkään sinun.
- ItseOnKuvaOtettava
On vaikeaa hymyillä luontevasti selfiessä. Siitä tulee helposti irvistys. Kaikki ei muutenkaan osaa poseerata kuvissa. Ja kun ei ole ystäviä, joutuu ottaa itse kuvan itsestään.
Toki sellainen ihminen hymyilee kuvissa, josta kaverit napsii kuvia harrastuksissa, matkoilla ja illanistujaisissa. - TuskaNäkyySilmistä
Monet suomalaiset eivät hymyile muutenkaan. Mutta ei sitä epätoivoiselta tarvitse kuitenkaan näyttää kuvassa. Monet näyttävät. Ei se elämä niin vakavaa ole. Olkaa iloisia siitä mitä olette. Kuka surkeaa naamaa näyttävää kaverilsi haluaa? En minä ainakaan. Sielut ovat silmän peili.
- ItseOnKuvaOtettava
TuskaNäkyySilmistä kirjoitti:
Monet suomalaiset eivät hymyile muutenkaan. Mutta ei sitä epätoivoiselta tarvitse kuitenkaan näyttää kuvassa. Monet näyttävät. Ei se elämä niin vakavaa ole. Olkaa iloisia siitä mitä olette. Kuka surkeaa naamaa näyttävää kaverilsi haluaa? En minä ainakaan. Sielut ovat silmän peili.
IIhan oikeastiko hyväksyt ystäväksi vain aina iloiset elämässään onnistuneet ihmiset, jotka piilottavat kielteiset tunteensa?
Ei ilottomuus kuvassa tarkoita sitä, että ihminen olisi iloton silloin kun hänellä on ihmisiä ympärillään.
Minä en ainakaan osaa hymyillä luontevasti kuvissa ja elämäni on niin päin persettä, että ei ole oikein hymyn aihettakaan. Jos ihmisten vakavat naamat häiritsee noin paljon niin ehkä sitten ei kannattaisi pyöriä noissa palveluissa.
- Voi_Itku
Voi voi :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614418KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1523261Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492544Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?532524- 1102235
- 241893
- 231662
- 301626
- 1691530
- 361265