Missäköhän on vika kun tulostin (hp laserjet pro 400 color m451dn) ei suostu tulostamaan A4 kokoista valokuvatiedostoon tallennettua kuvaa isossa koossa. Kone jää vain vilkuttamaan "printing document" eikä mitään tapahdu. Sitten tulee virheilmoitus ruutuun (jossa ei kuitenkaan lue mitään syytä)
Jos valitsen kuvakooksi 5x7, niin tulostaminen onnistuu kyllä, mutta isommassa koossa ei. Olen yrittänyt katsella asetuksia, mutta en niistä löydä mitään järkevää syytä tähän.
Myöskään Wordilta ei onnistu tulostaa isoa tekstiä (Arial Black 72 koossa) mutta pienemmät koot onnistuvat.
En myöskään löydä mitään toimintoa jolla voisi tulostaa jossakin prosenttikoossa, esim. 65 prosenttia alkuperäisen kuvan koosta.
Onko syy Windows kympin? Aiemmin kun oli seiska, niin ei tällaisia ongelmia koskaan ollut.
Kiitän jo etukäteen ystävällisistä ohjeista. Liian monimutkaista tietokonesanastoa en ymmärrä, joten please väännäthän vastauksen rautalangasta :)
HP tulostin ei tulosta koko sivun kuvia.
Hoopeekaput
3
1183
Vastaukset
- kfjksdhgjhjsgs
Katso, löydätkö HP:ltä w10:lle sopivia ohjaimia.
Tuo on hyvin tyypillinen vika w10:en siirryttäessä. Monet "vanhat" laitteet ei toimi kunnolla. - Hoopeekaput
Kiitos vinkistä. Osaatko sanoa mistä/kuinka ne ohjaimet saisin hankittua?
- ajurit
HP:n sivulta löytyy uusimmat ajurit HP:n printtereille.
https://support.hp.com/us-en/product/hp-laserjet-pro-400-color-printer-m451-series/4346082/drivers
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961896- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693