Lapseni on 11.v paino on 60kg ja pituus 168cm eli onko hän lihava?
Vastaukset 2
- Älä_ole_huolissasi
Lihavuutta ei oteta ikään. Se katsotaan pituuden ja painon kanssa. En oikein osaa selittää mutta lapsellasi on alipainoa. Hän ei siis ole lihava.
- Pitka_tytto
Kun siskoni oli 11 hän oli pitkä noin 164cm ja painoi 60kg terveydenhoitaja kirjoitti äidilemme lapun " kasvaa liian pitkänä mutta kaikki muuten hyvin". joten jos ylipainoa ei silloin ollut nii ei ole hänelläkään. kaikki on hyvin:)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1791672
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.107859En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58735Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset207634- 133608
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo89595- 48556
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50548- 37536
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15510