Tarkoitus olisi ostaa s60 tolla uudemmalla korimallilla eli 2010-
Eli muutama kysymys siitä,onko moottorit kaikki turboja vai saako niitä vapaastihengittävinä ja onko noi koneet fordin vai volvon omia,kyseessä siis bensakoneet.
S 60 hankinta
3
325
Vastaukset 3
- Volvoontraktori
Traktorin meinasit hankkia? Mieti vielä hetki. Noiden hinnat laskee pian kun uusi S60 tulee syksyllä markkinoille. Kukaan ei halua silloin vanhaa mallia.
- hynynerkki
Koska on tarpeeksu syksy.
Volvojen hinnat on suomessa perinteisen kovia jo alkuunsa, käytettynäkin on kestävä maine joskus 1960- luvulla saatu.´, kun ajelivat trabanteilla ja nsuilla.
Omasta S60 sen verran että osaia on yhdessä fordin kanssa joten edullisuus siitä, kuntaas volvon omat osat kalliita.
Oman moottori 2 litainen 130 Kw diesel, 400Nm vääntö mutta kuluttaa enempi 1-1,5 l kuin saman koko luokan volkkari tai skoda eikä varustelu edes sunnumissakaan niin premiumia ole.
Palaan skodaan tai volkkariin lähi aikoina kun niin maine oikein lytätään täällä ja muualla mediassa kuten koko ajan tehdään useinmiten syyttä(jenkkien saasteista nipottaminen) ja syystäkin( pikkukoneiden tsi ja dsg yhdistelmät). - sinisessäkallishuolto
Kuluttaa vaan w itusti enempi kun vaikka vag;en koneet.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html5851406Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän43767Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl470680Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll5539- 34519
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin28494Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37480- 39477
Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE151438- 22432