Sä vitun apina kaljupää.. luuletko sä olevaa joku vitun isokin mies kun menet 14-16v muksuille kirvestä esittelemään? jos muksut nyt aikaansa viettää vanhan salen pihassa niin niille voi varmaan ihan vaan nätisti mainita asiasta.. niin olit kyllä tehnyt mutta se kirveen esittely meni kyllä nyt yli...Voit olla sit ihan varma että tänään joku koputtaa ovelles ja kyselee vähän mitä eilen oikein tapahtui tämä siis taoahtui 21.7.2017 n.klo 23 Räikänmäen vanhan Salen pihassa
Saatanan kaljupää
8
1005
Vastaukset
- TuuliTukkaRäkäNokka
Mitäköhän ne "muksut" siellä salen pihassa tekivät, kun oikein kirveellä piti häätämään mennä?
- JP....5
Mullekin joskus nuorempana tuli joku kirvestä esittelemään. Naarmutettiin seuraavana yönä sen pihassa olevat autot täyteen kirkkoveneitä.
- räikänmäenkunkku
kova oot uhoomaan tuu koittaa miten käy.
- 876393
Olen iso mies aivan siitä riippumatta, mitä teen. Tervetuloa ovelle vain kaikki, jotka kirveestä haluavat.
- pasdasda
Kyllä ne on ne teinit ihan saatanan apinoita, ja ne vaan nauraa ja sikailee isommin, jos menet nätisti sanomaan. Omasta nuoruudestani ei ole vielä niin kauaa etten muistaisi millaista se on, eikä ole vielä noita omia kultamussukoita jotka eivät ikinä tee mitään pahaa.
Tule takaisin valittamaan, jos se kirves löytyy jonkun moposta tai takaraivosta, sillon sulla on jotain aihetta alotella.- Jaråmir
Turhaan täällä päätäs revit, kukakohan ne nuoret on tehny ja kasvattanut..
- pasdasda
Mutta kun on tylsää ja mietitytti mitähän Suomi24:ssa keskustellaan.
- Hurjavalta
Olipa kova äijä... vittu mikä luuseri tulis ilmankirvestä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455937Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304354Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212500Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1741364Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611339Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331257- 351034
- 172986