Huomattavast nuoremmalle

55.mies

Naiselle. Olet niin seksikä nainen, minun makuuni.

12

1220

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkija85

Nuoret naiset ovat aina hyviä, kunhan ei ole liikakiloja. Nainen on parhaimmillaan 16-25, Mies 30-40.

• tutkija85

En ottaisi itseäni huomattavasti nuorempaa. Kaikki naiset ovat olleet samaa ikäluokkaa. Tarkoitin vain että nainen on paremman näköinen alle 30-vuotiaana. Alle 25-vuotiaat miehet eivät vielä mielestäni näytä tarpeeksi miehiltä.

• kultsinimun

Ihanaa kuulla! Luulen että eräs mies ajattelee minusta juuri noin 😊

• En tiedä kuka olet, mutta minulle käy nuorempi, nätti ja kiihkeä

• Hunajapupuinen

Katsoitko tanssiani? Olin näkevinäni sinut siellä...Tein sen tarkoituksella, että näet, mitä voisi olla...

• 55.mies

En nähnyt en käy useinkaan tansseissa. On vain niin turha yksin mennä.

• Hunajapupuinen

Kuvaile minut, katsotaan olenko se oikea hunajapupsi :) Mistäs sinut sitten löytää ettet olisi niin yksin?

• 55.mies

Vaaleat hiukset, sivän kokoinen, reppuselkään tai naamat vastakkai. ;)))

• Hunajapupuinen

Noo voi äshhhhh....en se minä sitten ole...minulla on punertavat brunetit hiukset ja kokoa 40, ikää 30 v. Voi sinua...onnea etsintään ja tämän kisulaisen löytöön, ihanaa kesää kummiskin! Oli vaan itsellä samanlainen tilanne, sinun ikäisesi miehen kanssa :)

• 55.mies
        Hunajapupuinen kirjoitti:

Noo voi äshhhhh....en se minä sitten ole...minulla on punertavat brunetit hiukset ja kokoa 40, ikää 30 v. Voi sinua...onnea etsintään ja tämän kisulaisen löytöön, ihanaa kesää kummiskin! Oli vaan itsellä samanlainen tilanne, sinun ikäisesi miehen kanssa :)

Korjataan nyt toi hiukset en kyllä muista että olisiva olleet vaaleat ikinä olleet.
        Kyllä ne punertavat tai tummanruskeat ovat. Ikää noin varovasesti 30 v.
        Enkä aivan reppu selkään taitaisi. ;)

• Hunajapupuinen
        55.mies kirjoitti:

Korjataan nyt toi hiukset en kyllä muista että olisiva olleet vaaleat ikinä olleet.
        Kyllä ne punertavat tai tummanruskeat ovat. Ikää noin varovasesti 30 v.
        Enkä aivan reppu selkään taitaisi. ;)

Herrasmies...ikää kun arvioit :D Noin se pitääkin olla varovainen :D Reppuselk...hmmmm hahaa voi sinua :D En tiedä, tuskin olet se minun "hän", mutta syksy toi ikävän mieleen, mietin kesää. Hänen seurassaan tunsin itseni ladyksi tai ylipäätään täydelliseksi naiseksi, mies kohteli minua kuin vanhan ajan gentlemanni, mikä oli täysin hurmaavaa. Voin vieläkin tuntea fiksun ja sallittavan kosketuksen, jossa kuitenkin taustalla oli varma alkukantainen miehinen vietti ja ote kertoi, mitä hän haluaa. Harva sen vaan tekee niin, että se on tyylikästä, mutta tämän ikäiset miehet osaavat. Olin sulaa niissä käsissä. <3

• VanhavoirakastuaM

Tummat hiukset kauniit silmät lasien takana vaalee känny ihana muutenki pidän liikaa hänestä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      66
      2211
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      6
      1836
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      238
      1354
    4. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      216
      987
    5. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      980
    6. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      90
      967
    7. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      21
      935
    8. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      766
    9. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      39
      760
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      729
    Aihe