Huomattavast nuoremmalle

55.mies

Naiselle. Olet niin seksikä nainen, minun makuuni.

12

1228

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tutkija85

Nuoret naiset ovat aina hyviä, kunhan ei ole liikakiloja. Nainen on parhaimmillaan 16-25, Mies 30-40.

• tutkija85

En ottaisi itseäni huomattavasti nuorempaa. Kaikki naiset ovat olleet samaa ikäluokkaa. Tarkoitin vain että nainen on paremman näköinen alle 30-vuotiaana. Alle 25-vuotiaat miehet eivät vielä mielestäni näytä tarpeeksi miehiltä.

• kultsinimun

Ihanaa kuulla! Luulen että eräs mies ajattelee minusta juuri noin 😊

• En tiedä kuka olet, mutta minulle käy nuorempi, nätti ja kiihkeä

• Hunajapupuinen

Katsoitko tanssiani? Olin näkevinäni sinut siellä...Tein sen tarkoituksella, että näet, mitä voisi olla...

• 55.mies

En nähnyt en käy useinkaan tansseissa. On vain niin turha yksin mennä.

• Hunajapupuinen

Kuvaile minut, katsotaan olenko se oikea hunajapupsi :) Mistäs sinut sitten löytää ettet olisi niin yksin?

• 55.mies

Vaaleat hiukset, sivän kokoinen, reppuselkään tai naamat vastakkai. ;)))

• Hunajapupuinen

Noo voi äshhhhh....en se minä sitten ole...minulla on punertavat brunetit hiukset ja kokoa 40, ikää 30 v. Voi sinua...onnea etsintään ja tämän kisulaisen löytöön, ihanaa kesää kummiskin! Oli vaan itsellä samanlainen tilanne, sinun ikäisesi miehen kanssa :)

• 55.mies
        Hunajapupuinen kirjoitti:

Noo voi äshhhhh....en se minä sitten ole...minulla on punertavat brunetit hiukset ja kokoa 40, ikää 30 v. Voi sinua...onnea etsintään ja tämän kisulaisen löytöön, ihanaa kesää kummiskin! Oli vaan itsellä samanlainen tilanne, sinun ikäisesi miehen kanssa :)

Korjataan nyt toi hiukset en kyllä muista että olisiva olleet vaaleat ikinä olleet.
        Kyllä ne punertavat tai tummanruskeat ovat. Ikää noin varovasesti 30 v.
        Enkä aivan reppu selkään taitaisi. ;)

• Hunajapupuinen
        55.mies kirjoitti:

Korjataan nyt toi hiukset en kyllä muista että olisiva olleet vaaleat ikinä olleet.
        Kyllä ne punertavat tai tummanruskeat ovat. Ikää noin varovasesti 30 v.
        Enkä aivan reppu selkään taitaisi. ;)

Herrasmies...ikää kun arvioit :D Noin se pitääkin olla varovainen :D Reppuselk...hmmmm hahaa voi sinua :D En tiedä, tuskin olet se minun "hän", mutta syksy toi ikävän mieleen, mietin kesää. Hänen seurassaan tunsin itseni ladyksi tai ylipäätään täydelliseksi naiseksi, mies kohteli minua kuin vanhan ajan gentlemanni, mikä oli täysin hurmaavaa. Voin vieläkin tuntea fiksun ja sallittavan kosketuksen, jossa kuitenkin taustalla oli varma alkukantainen miehinen vietti ja ote kertoi, mitä hän haluaa. Harva sen vaan tekee niin, että se on tyylikästä, mutta tämän ikäiset miehet osaavat. Olin sulaa niissä käsissä. <3

• VanhavoirakastuaM

Tummat hiukset kauniit silmät lasien takana vaalee känny ihana muutenki pidän liikaa hänestä...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      62
      1208
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      42
      901
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      335
      685
    4. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      51
      661
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      638
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      636
    7. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      99
      613
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      605
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      582
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56