Naiselle. Olet niin seksikä nainen, minun makuuni.
Huomattavast nuoremmalle
12
1170
Vastaukset
- tutkija85
Nuoret naiset ovat aina hyviä, kunhan ei ole liikakiloja. Nainen on parhaimmillaan 16-25, Mies 30-40.
- tutkija85
En ottaisi itseäni huomattavasti nuorempaa. Kaikki naiset ovat olleet samaa ikäluokkaa. Tarkoitin vain että nainen on paremman näköinen alle 30-vuotiaana. Alle 25-vuotiaat miehet eivät vielä mielestäni näytä tarpeeksi miehiltä.
- kultsinimun
Ihanaa kuulla! Luulen että eräs mies ajattelee minusta juuri noin 😊
- Hunajapupuinen
Katsoitko tanssiani? Olin näkevinäni sinut siellä...Tein sen tarkoituksella, että näet, mitä voisi olla...
- 55.mies
En nähnyt en käy useinkaan tansseissa. On vain niin turha yksin mennä.
- Hunajapupuinen
Kuvaile minut, katsotaan olenko se oikea hunajapupsi :) Mistäs sinut sitten löytää ettet olisi niin yksin?
- 55.mies
Vaaleat hiukset, sivän kokoinen, reppuselkään tai naamat vastakkai. ;)))
- Hunajapupuinen
Noo voi äshhhhh....en se minä sitten ole...minulla on punertavat brunetit hiukset ja kokoa 40, ikää 30 v. Voi sinua...onnea etsintään ja tämän kisulaisen löytöön, ihanaa kesää kummiskin! Oli vaan itsellä samanlainen tilanne, sinun ikäisesi miehen kanssa :)
- 55.mies
Hunajapupuinen kirjoitti:
Noo voi äshhhhh....en se minä sitten ole...minulla on punertavat brunetit hiukset ja kokoa 40, ikää 30 v. Voi sinua...onnea etsintään ja tämän kisulaisen löytöön, ihanaa kesää kummiskin! Oli vaan itsellä samanlainen tilanne, sinun ikäisesi miehen kanssa :)
Korjataan nyt toi hiukset en kyllä muista että olisiva olleet vaaleat ikinä olleet.
Kyllä ne punertavat tai tummanruskeat ovat. Ikää noin varovasesti 30 v.
Enkä aivan reppu selkään taitaisi. ;) - Hunajapupuinen
55.mies kirjoitti:
Korjataan nyt toi hiukset en kyllä muista että olisiva olleet vaaleat ikinä olleet.
Kyllä ne punertavat tai tummanruskeat ovat. Ikää noin varovasesti 30 v.
Enkä aivan reppu selkään taitaisi. ;)Herrasmies...ikää kun arvioit :D Noin se pitääkin olla varovainen :D Reppuselk...hmmmm hahaa voi sinua :D En tiedä, tuskin olet se minun "hän", mutta syksy toi ikävän mieleen, mietin kesää. Hänen seurassaan tunsin itseni ladyksi tai ylipäätään täydelliseksi naiseksi, mies kohteli minua kuin vanhan ajan gentlemanni, mikä oli täysin hurmaavaa. Voin vieläkin tuntea fiksun ja sallittavan kosketuksen, jossa kuitenkin taustalla oli varma alkukantainen miehinen vietti ja ote kertoi, mitä hän haluaa. Harva sen vaan tekee niin, että se on tyylikästä, mutta tämän ikäiset miehet osaavat. Olin sulaa niissä käsissä. <3
- VanhavoirakastuaM
Tummat hiukset kauniit silmät lasien takana vaalee känny ihana muutenki pidän liikaa hänestä...
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831559Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681352Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2171323Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311291Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041059Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341009Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65973- 89950
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848