Kaipaa sua. Muutakin tekemistä.
S naiselle en
32
1333
Vastaukset
- 343434
Minä kaipaan S naista aina vaan. :)
- Sssssssssssssssssss
Mo höh. Mä kaipaan ainakin M-miestä.
- EnMäkäänSua
Tarviiko se ihan palstalla ilmoittaa :D
- vaikutusta
Minä ainakin. Paljon selvitettävää. Ei kiirettä.
- Ookkonäätosissas
No onpa hyvä juttu toi, alko jo vähän tympimään...😂
- kultanenmenopelikö
Vapaako jo? Nyt vasta : /
- kultanenmenopelikö
Mistä sen tietää. Varmaan ollu koko ajan tai sitten ei.
- jfjdtj
Ei ollut mun avaus, jos nyt enää edes käyt täällä. Vähän minäkin kuten jo kerroin. En enää ainakaan noin karkeasti kirjoittais kun olet kuitenkin irl ihan symppis. Kai mä vähän vieläkin kaipailen. Taidat kyl olla aikamoinen bilettäjä, eihän siinä mitään saahan jokainen aikuinen elää kuten haluaa...
- Oikeaansuuntaaoletmenos
Hienoa, että löytyy jo jotain muutakin tekemistä siis sitä omaa ja silmäsi avautuivat näkemään, ettei hän ole sitä sinua, vaan yritti muuttaa sut joksikin muuksi mitä et ole. Säilytä se oma ihana itsesi, älä hävitä.
- Jmiestä
Kaipaan häntä varmaan loppuelämän
Hyvää yötä ja kauniita unia S naiselle. :)
- Herkkänainens
Kauniita unia yhdelle M miehelle. Nähdään elokuussa toivon.
- Kunnonmiesvastaa
S-naiselle hyvää alkavaa viikkoa. Sinä se et vain mielestä unohdu.
- Dementiateillä
Entä teidän tappelut.M roikotat kaikkia.
- Petän_
Minä ainakin päätin pettää sitä M-miestä kuukaudessa 7 kertaa joka kuukausi. Kostoksi palstasta ka roikotuksi
- nytkylläkättäjolippaan
Onpa M:lle mainetta ja kunniaa! Ihan kaikkia roikottaa ja vielä S:n ketjussa. 🤦♀️🤦♂️
- Ainamielessäs
Kaipaat kuitenkin
- Muistatvarmaan
S:n nyrkki osuu perille M.
- Heikkonasuhun
Vaalealle nuoremmalle kauniille S -naiselle ihanaa kesää! T: M-mies.
- voikoollanäin
Näinkö monen mieleen oon jäänyt? T: S**i
- Heikkonasuhun
Sori, nuo kirjaimet ei sovi...
- SopiikoS
Heikkonasuhun kirjoitti:
Sori, nuo kirjaimet ei sovi...
No entäs S****?
- Heikkonasuhun
Sopii joo hienosti!
- SopiikoS
Heikkonasuhun kirjoitti:
Sopii joo hienosti!
S***a?
Lisäähän seuraava kirjain?😄 - Heikkonasuhun
S:n jälkeen tulee a -kirjain tietysti :)
- SopiikoS
Heikkonasuhun kirjoitti:
S:n jälkeen tulee a -kirjain tietysti :)
Niinpä tietysti!!😉
- Heikkonasuhun
Eli ei vissiin sopinu?
- SopiikoS
Heikkonasuhun kirjoitti:
Eli ei vissiin sopinu?
Kyllä se sopi!!😊
Mutta nyt haluaisin tietää sinun nimesi tähtien määrän M-kirjaimen jälkeen? - Heikkonasuhun
M***** se on. Ja kiva kun sopii! :)
- SopiikoS
Heikkonasuhun kirjoitti:
M***** se on. Ja kiva kun sopii! :)
Osui ja upposi...
- Stäälläkin
Hyvä. En minäkään sinua. Tai ketään muutakaan.
- hautaankoasti
Muistan vielä kun toivoteltiin toisillemme nimpparit. Nyt on ollut hiljaista jo pitkään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116948- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282694- 78684
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483