S naiselle en

Muutanyt

Kaipaa sua. Muutakin tekemistä.

32

1333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 343434

      Minä kaipaan S naista aina vaan. :)

    • Sssssssssssssssssss

      Mo höh. Mä kaipaan ainakin M-miestä.

    • EnMäkäänSua

      Tarviiko se ihan palstalla ilmoittaa :D

    • vaikutusta

      Minä ainakin. Paljon selvitettävää. Ei kiirettä.

    • Ookkonäätosissas

      No onpa hyvä juttu toi, alko jo vähän tympimään...😂

    • kultanenmenopelikö

      Vapaako jo? Nyt vasta : /

      • kultanenmenopelikö

        Mistä sen tietää. Varmaan ollu koko ajan tai sitten ei.


    • jfjdtj

      Ei ollut mun avaus, jos nyt enää edes käyt täällä. Vähän minäkin kuten jo kerroin. En enää ainakaan noin karkeasti kirjoittais kun olet kuitenkin irl ihan symppis. Kai mä vähän vieläkin kaipailen. Taidat kyl olla aikamoinen bilettäjä, eihän siinä mitään saahan jokainen aikuinen elää kuten haluaa...

    • Oikeaansuuntaaoletmenos

      Hienoa, että löytyy jo jotain muutakin tekemistä siis sitä omaa ja silmäsi avautuivat näkemään, ettei hän ole sitä sinua, vaan yritti muuttaa sut joksikin muuksi mitä et ole. Säilytä se oma ihana itsesi, älä hävitä.

    • Jmiestä

      Kaipaan häntä varmaan loppuelämän

    • Hyvää yötä ja kauniita unia S naiselle. :)

      • Herkkänainens

        Kauniita unia yhdelle M miehelle. Nähdään elokuussa toivon.


    • Kunnonmiesvastaa

      S-naiselle hyvää alkavaa viikkoa. Sinä se et vain mielestä unohdu.

    • Dementiateillä

      Entä teidän tappelut.M roikotat kaikkia.

      • Petän_

        Minä ainakin päätin pettää sitä M-miestä kuukaudessa 7 kertaa joka kuukausi. Kostoksi palstasta ka roikotuksi


      • nytkylläkättäjolippaan

        Onpa M:lle mainetta ja kunniaa! Ihan kaikkia roikottaa ja vielä S:n ketjussa. 🤦‍♀️🤦‍♂️


    • Ainamielessäs

      Kaipaat kuitenkin

    • Muistatvarmaan

      S:n nyrkki osuu perille M.

    • Heikkonasuhun

      Vaalealle nuoremmalle kauniille S -naiselle ihanaa kesää! T: M-mies.

    • voikoollanäin

      Näinkö monen mieleen oon jäänyt? T: S**i

      • Heikkonasuhun

        Sori, nuo kirjaimet ei sovi...


      • SopiikoS
        Heikkonasuhun kirjoitti:

        Sori, nuo kirjaimet ei sovi...

        No entäs S****?


      • Heikkonasuhun

        Sopii joo hienosti!


      • SopiikoS
        Heikkonasuhun kirjoitti:

        Sopii joo hienosti!

        S***a?
        Lisäähän seuraava kirjain?😄


      • Heikkonasuhun

        S:n jälkeen tulee a -kirjain tietysti :)


      • SopiikoS
        Heikkonasuhun kirjoitti:

        S:n jälkeen tulee a -kirjain tietysti :)

        Niinpä tietysti!!😉


      • Heikkonasuhun

        Eli ei vissiin sopinu?


      • SopiikoS
        Heikkonasuhun kirjoitti:

        Eli ei vissiin sopinu?

        Kyllä se sopi!!😊
        Mutta nyt haluaisin tietää sinun nimesi tähtien määrän M-kirjaimen jälkeen?


      • Heikkonasuhun

        M***** se on. Ja kiva kun sopii! :)


      • SopiikoS
        Heikkonasuhun kirjoitti:

        M***** se on. Ja kiva kun sopii! :)

        Osui ja upposi...


    • Stäälläkin

      Hyvä. En minäkään sinua. Tai ketään muutakaan.

    • hautaankoasti

      Muistan vielä kun toivoteltiin toisillemme nimpparit. Nyt on ollut hiljaista jo pitkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe