S naiselle en

Muutanyt

Kaipaa sua. Muutakin tekemistä.

32

1333

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 343434

      Minä kaipaan S naista aina vaan. :)

    • Sssssssssssssssssss

      Mo höh. Mä kaipaan ainakin M-miestä.

    • EnMäkäänSua

      Tarviiko se ihan palstalla ilmoittaa :D

    • vaikutusta

      Minä ainakin. Paljon selvitettävää. Ei kiirettä.

    • Ookkonäätosissas

      No onpa hyvä juttu toi, alko jo vähän tympimään...😂

    • kultanenmenopelikö

      Vapaako jo? Nyt vasta : /

      • kultanenmenopelikö

        Mistä sen tietää. Varmaan ollu koko ajan tai sitten ei.


    • jfjdtj

      Ei ollut mun avaus, jos nyt enää edes käyt täällä. Vähän minäkin kuten jo kerroin. En enää ainakaan noin karkeasti kirjoittais kun olet kuitenkin irl ihan symppis. Kai mä vähän vieläkin kaipailen. Taidat kyl olla aikamoinen bilettäjä, eihän siinä mitään saahan jokainen aikuinen elää kuten haluaa...

    • Oikeaansuuntaaoletmenos

      Hienoa, että löytyy jo jotain muutakin tekemistä siis sitä omaa ja silmäsi avautuivat näkemään, ettei hän ole sitä sinua, vaan yritti muuttaa sut joksikin muuksi mitä et ole. Säilytä se oma ihana itsesi, älä hävitä.

    • Jmiestä

      Kaipaan häntä varmaan loppuelämän

    • Hyvää yötä ja kauniita unia S naiselle. :)

      • Herkkänainens

        Kauniita unia yhdelle M miehelle. Nähdään elokuussa toivon.


    • Kunnonmiesvastaa

      S-naiselle hyvää alkavaa viikkoa. Sinä se et vain mielestä unohdu.

    • Dementiateillä

      Entä teidän tappelut.M roikotat kaikkia.

      • Petän_

        Minä ainakin päätin pettää sitä M-miestä kuukaudessa 7 kertaa joka kuukausi. Kostoksi palstasta ka roikotuksi


      • nytkylläkättäjolippaan

        Onpa M:lle mainetta ja kunniaa! Ihan kaikkia roikottaa ja vielä S:n ketjussa. 🤦‍♀️🤦‍♂️


    • Ainamielessäs

      Kaipaat kuitenkin

    • Muistatvarmaan

      S:n nyrkki osuu perille M.

    • Heikkonasuhun

      Vaalealle nuoremmalle kauniille S -naiselle ihanaa kesää! T: M-mies.

    • voikoollanäin

      Näinkö monen mieleen oon jäänyt? T: S**i

      • Heikkonasuhun

        Sori, nuo kirjaimet ei sovi...


      • SopiikoS
        Heikkonasuhun kirjoitti:

        Sori, nuo kirjaimet ei sovi...

        No entäs S****?


      • Heikkonasuhun

        Sopii joo hienosti!


      • SopiikoS
        Heikkonasuhun kirjoitti:

        Sopii joo hienosti!

        S***a?
        Lisäähän seuraava kirjain?😄


      • Heikkonasuhun

        S:n jälkeen tulee a -kirjain tietysti :)


      • SopiikoS
        Heikkonasuhun kirjoitti:

        S:n jälkeen tulee a -kirjain tietysti :)

        Niinpä tietysti!!😉


      • Heikkonasuhun

        Eli ei vissiin sopinu?


      • SopiikoS
        Heikkonasuhun kirjoitti:

        Eli ei vissiin sopinu?

        Kyllä se sopi!!😊
        Mutta nyt haluaisin tietää sinun nimesi tähtien määrän M-kirjaimen jälkeen?


      • Heikkonasuhun

        M***** se on. Ja kiva kun sopii! :)


      • SopiikoS
        Heikkonasuhun kirjoitti:

        M***** se on. Ja kiva kun sopii! :)

        Osui ja upposi...


    • Stäälläkin

      Hyvä. En minäkään sinua. Tai ketään muutakaan.

    • hautaankoasti

      Muistan vielä kun toivoteltiin toisillemme nimpparit. Nyt on ollut hiljaista jo pitkään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      135
      1412
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      109
      1150
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1013
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      964
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      861
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      813
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      712
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      666
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      634
    Aihe