Madeleinen kolmas lapsi

Minulla on vahva tunne siitä, että Madde saa vauvan ensi vuonna!♥ Ehkä kuullaan vauvauutisia naapurista vielä tämän vuoden puolella :)
Ilmianna
Jaa

2 Vastausta

Kyllä! Vaistosi osui täysin oikeaan...! Kuten varmaan nyt jo tiedätkin, Ruotsin hovi on ilmoittanut prinsessa Madeleinen odottavan kolmatta lastaan. Laskettu aika on maaliskuu 2018. Olen innoissani tästä, ja toivon todella kovasti tyttöä... :)

Muuten, tämä ei liity Madeleineen mutta jos kruunuprinsessa Victoria ja hänen perheensä kiinnostaa, kannattaa kurkata; https://kruunuprinsessavictoria.com
Ilmianna
Jaa
"Madden" kelpaa nyt vielä kahmia lapsilleen arvonimiä ja itselleen jalokiviä. Victorian, ja myös Carl Philipin, lasten kasvaessa huomio siirtyy yhä enemmän heihin. Ei mene pitkää aikaa siihen, kun media jo alkaa seurata nuoren ja kauniin kruununprinsessa Estellen tekemisiä, pukeutumista, poikaystäviä, samoin kuin hänen pikkuveljensä tyttöystäviä, juhlimista ym. Kukapa silloin enää jaksaa kiinnostua heidän keski-ikäisestä tädistään ja vielä vähemmän tämän lyhyestä, pönäkästä ja punakasta aviomiehestä - mikäli pari silloin ei ole jo eronnut. Sama kohtalo kuin kuninkaan sisarilla ja näiden lapsilla tänä päivänä - jäävät unholaan.. .Ja hyvä niin.
Ilmianna
Jaa

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Madeleinen kolmas lapsi

Minulla on vahva tunne siitä, että Madde saa vauvan ensi vuonna!♥ Ehkä kuullaan vauvauutisia naapurista vielä tämän vuoden puolella :)

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta