kännit, dissaaminen ja lähentely

fofp

mun äiti vetää joka päivä kännit ja yöllä oksentaa. lisäks se aina vaa yrittää sönköttää et 'en mä mitää kännissä oo'. sit ku meen iskälle nii oon kaikista huonoin ihminen niinku äitilläki. porukat dissaa eikä ymmärrä paskaakaa. äiti haluu koko aja silittää ja halailla & lyö perseelle ja oon siis 15 vuotias tyttö ja koen ne tilanteet tosi ahistavina. mitä pitäs tehä ku menee hermot tähä?!

4

397

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muuta jonkun sukulaisen (tms) turvallisen ihmisen luo, jos sinulla joku sellainen on.

Toinen vaihtoehto on ottaa yhteyttä sossuun ja pyytää sijoitusta pois kotoa.

Ja voi kai niille vanhemmille koettaa puhua tunteistasi - silloin, kun pää on selvä.

• yasminemirelleadele

muuta sun isoäidin luo ajoissa tai jonkun muun sun asioista välittävän sukulaisen luoksi oikeasti, hanki töitä ja ota YHETYS HUCS PUHUMAAN TERAPEUTILLE ASIOISTASI,OLEN kokenut saman joten tiedän.tee tämä ajoissa tai HANKI apua äidillesi!!hetinyt heti <3

• sä oot aiva liian nuori kokemaan tuota!

http://www.nuortenystavat.fi

Muista että maailma ei todellakaan ole tässä, sun kohdalla kaikki on edessä! Pidä kiinni siitä ja tee elämäsi sen näköiseksi kuin haluat :) Kouluja - tiedän että syvältä välillä....- käymällä moni ovi aukeaa. Itse rakastan matkustella ja asua muualla, ja olenkin asunut Afrikassa, Australiassa yms ja reissanut monella mantereella. Kotoa muutin autoon joen rannalle...............................................................ja itkin! onneksi yo ruusu ratin vieressä, auto ei kyllä ollut oma...

Sä voit tehdä vielä mitä vaan! Älä peri sitä mitä sulle työnnetään, sä antsaitset KULTAA!!!

Pidä huoli itsestäsi ja muista että 3 vuottakin on lyhyt aika, vaikka sun ikäisen ei pitäisi joutua sitä edes miettimään.

• Viharikos

Tuo on tavallista alkoholisti-perheissä. Onneksi teillä ilmeisesti ole siihen liittyvää väkivaltaa (?).
      Ei ole sinun asiasi toimia äitisi itse-tunto-ongelmien jatkeena, eikä isäsi, sen aiheuttajana ( väh. sukupuolensa takia). - Itsellä oli tuolloin nuorimmat sisaret, jotka pitivät itseni pystyssä, kuin toisin useat tappo-yritykset äitiä ja lapsia kohtaan..
      Suosittelen ottamaan yhteyttä sosiaali-toimistoon, koska pitkään jatkuneena tuota ei lopeta rautakanki, kuin edes oma lapsi/lapset...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Harris vai Trump - ketä kiinnostaa?

Ärsyttää suunnattomasti, kun meillä Suomessa ovat mediat täynnä USA:n presidentin vaalikampanjaa. Meillä ei ole siellä
      Maailman menoa
      270
      2065
    2. Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden

Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i
      Ikävä
      67
      1612
    3. Kansa on on puhunut.

Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha
      Maailman menoa
      231
      1387
    4. Tulin ehkä vainoharhaiseksi

Oletko mies ollut kehenkään yhteyksissä minuun liittyen?
      Ikävä
      83
      1215
    5. Millainen on ainutkertainen

Ketä et voi unohtaa
      Ikävä
      41
      1169
    6. Oletko mustis hänestä

Miten paljon.
      Ikävä
      57
      1124
    7. Venäjän vuonna 2022 Ukrainalle tarjoama "rauhansopimus"

on tällainen: Ukraina julistaa puolueettomuutensa. Ukraina vähentää armeijan 50 tuhanteen ihmiseen, mukaan lukien puol
      Maailman menoa
      280
      1044
    8. Joko Niinistökin hiukan ymmärtää että oli huono veto Suomelta tässä ajassa alkaa härnäämään Venäjää?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010801464.html "Niinistö varoitti Venäjän ja Naton yhteenotosta – näin hän komment
      Maailman menoa
      206
      1019
    9. Iida Vainio tilittää Farmista - Paljastaa yllätyshaaveen Archie-rakkaan kanssa: "Me ei..."

Iida Vainio ja Archie Cruz eli Arttu Kuosmanen ovat kihloissa ja odottavat ensimmäistä yhteistä lastaan. Lue Iidan haas
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1002
    10. Se on viisi vuotta

Mihin se enää muuttuu? Viisi pitkää vuotta.
      Ikävä
      73
      983
    Aihe