noni eli panisitteko/seurustelisitgeko:
sukupuoli: muija
suuntautuminen: pan
pituus: noin 150cm
vartalo: semi isot tissit, iha hyvä perse, semi lihaksikas, vähän ylipainonen muttei läski vaan semi hoikka, löysän ja tiukan väline pillu
ulkonäkö muuten: brunet hiukset (oikee väri on blondi), siniharmaat silmät, semi paksut huulet, silmälasit, nypityt kivan muotoset kulmat, vähän finnejä
ikä: 14 vuotta
muuta: tykkään heruttaa, en oo menettäny neitsyyttäni, tuhmat mut kuitenki kiltit pojat on täydellisyyttä, rakastan sixpäkkii jätkäl.
jätkät kertokaa
23
865
Vastaukset
- Siistodellaki
Onks sul snäppii? Voin tulla jutulle t. P17
- Aikashyvä
Kyllä.
- Delol
Kysyisin kans snäppiä/kikkiä :p
T. Toinen p17 - 45674567
Täytyy olla siis naama kuin oravan perseellä kun tänne on eksynyt
- tuhmamuija
no mitä vittuu sä si ite tääl teet?😂 jos mul on naama ku oravan perseel nii kai sul si ku lehmän pillul:)
tuhmamuija kirjoitti:
no mitä vittuu sä si ite tääl teet?😂 jos mul on naama ku oravan perseel nii kai sul si ku lehmän pillul:)
Huono comeback vastaus
- Hzksjdjzjdjzkdj
Poltatko tuhmamuija tupakkaa?
- tuhmamuija
enn
- ucg
sun pitäis olla suomen tulevaisuus? hyi vittu hyppää kaivoo läski peruna
- tuhmamuija
okei kai tuut mun kans?
- ucg
tuhmamuija kirjoitti:
okei kai tuut mun kans?
En koska en ole tommone gold digger...
- Yksjätk
Panisin ja seurustelisin
- Snäppää
Vois, onks sul snäppii ;D
- Snäppää
Btw, oon itekki 14 ;)
- Snäppää
On mulla myös kik, fb, twitter ja insta
- rehellinen_
En.
Liian nuori ja tod. näk. liian painava. - juuuuup
tottakai ja ois kiva tutustuu paremmin onko sulla kik tai snäppiä
- Positttii
Ofc. Oon kans 14. Oksul snäppii?
- HUOREIMEKYRPÄÄ
TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!!
- aijaaha
Onko näin?
- Jounastapani
Tuu snäp jounastapani :)
Juu missä asut? Tekisin molemmat 😍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1046425Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3585836Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk703557Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123495Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062799Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam42363Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211830Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t191791Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.181624Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1901264