jätkät kertokaa

tuhmamuija

noni eli panisitteko/seurustelisitgeko:
sukupuoli: muija
suuntautuminen: pan
pituus: noin 150cm
vartalo: semi isot tissit, iha hyvä perse, semi lihaksikas, vähän ylipainonen muttei läski vaan semi hoikka, löysän ja tiukan väline pillu
ulkonäkö muuten: brunet hiukset (oikee väri on blondi), siniharmaat silmät, semi paksut huulet, silmälasit, nypityt kivan muotoset kulmat, vähän finnejä
ikä: 14 vuotta
muuta: tykkään heruttaa, en oo menettäny neitsyyttäni, tuhmat mut kuitenki kiltit pojat on täydellisyyttä, rakastan sixpäkkii jätkäl.

23

913

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siistodellaki

      Onks sul snäppii? Voin tulla jutulle t. P17

    • Aikashyvä

      Kyllä.

    • Delol

      Kysyisin kans snäppiä/kikkiä :p

      T. Toinen p17

    • 45674567

      Täytyy olla siis naama kuin oravan perseellä kun tänne on eksynyt

      • Oravan perseellä ei ole naamaa mutta tiedän mitä tarkoitat. Ota tuosta peukku.


      • tuhmamuija

        no mitä vittuu sä si ite tääl teet?😂 jos mul on naama ku oravan perseel nii kai sul si ku lehmän pillul:)


      • tuhmamuija kirjoitti:

        no mitä vittuu sä si ite tääl teet?😂 jos mul on naama ku oravan perseel nii kai sul si ku lehmän pillul:)

        Huono comeback vastaus


    • Hzksjdjzjdjzkdj

      Poltatko tuhmamuija tupakkaa?

      • tuhmamuija

        enn


    • ucg

      sun pitäis olla suomen tulevaisuus? hyi vittu hyppää kaivoo läski peruna

      • tuhmamuija

        okei kai tuut mun kans?


      • ucg
        tuhmamuija kirjoitti:

        okei kai tuut mun kans?

        En koska en ole tommone gold digger...


      • Yksjätk

        Panisin ja seurustelisin


    • Snäppää

      Vois, onks sul snäppii ;D

      • Snäppää

        Btw, oon itekki 14 ;)


      • Snäppää

        On mulla myös kik, fb, twitter ja insta


    • rehellinen_

      En.
      Liian nuori ja tod. näk. liian painava.

    • juuuuup

      tottakai ja ois kiva tutustuu paremmin onko sulla kik tai snäppiä

    • Positttii

      Ofc. Oon kans 14. Oksul snäppii?

    • HUOREIMEKYRPÄÄ

      TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!!

      • aijaaha

        Onko näin?


    • Jounastapani

      Tuu snäp jounastapani :)

    • Juu missä asut? Tekisin molemmat 😍

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe