noni eli panisitteko/seurustelisitgeko:
sukupuoli: muija
suuntautuminen: pan
pituus: noin 150cm
vartalo: semi isot tissit, iha hyvä perse, semi lihaksikas, vähän ylipainonen muttei läski vaan semi hoikka, löysän ja tiukan väline pillu
ulkonäkö muuten: brunet hiukset (oikee väri on blondi), siniharmaat silmät, semi paksut huulet, silmälasit, nypityt kivan muotoset kulmat, vähän finnejä
ikä: 14 vuotta
muuta: tykkään heruttaa, en oo menettäny neitsyyttäni, tuhmat mut kuitenki kiltit pojat on täydellisyyttä, rakastan sixpäkkii jätkäl.
jätkät kertokaa
23
913
Vastaukset
- Siistodellaki
Onks sul snäppii? Voin tulla jutulle t. P17
- Aikashyvä
Kyllä.
- Delol
Kysyisin kans snäppiä/kikkiä :p
T. Toinen p17 - 45674567
Täytyy olla siis naama kuin oravan perseellä kun tänne on eksynyt
- tuhmamuija
no mitä vittuu sä si ite tääl teet?😂 jos mul on naama ku oravan perseel nii kai sul si ku lehmän pillul:)
tuhmamuija kirjoitti:
no mitä vittuu sä si ite tääl teet?😂 jos mul on naama ku oravan perseel nii kai sul si ku lehmän pillul:)
Huono comeback vastaus
- Hzksjdjzjdjzkdj
Poltatko tuhmamuija tupakkaa?
- tuhmamuija
enn
- ucg
sun pitäis olla suomen tulevaisuus? hyi vittu hyppää kaivoo läski peruna
- tuhmamuija
okei kai tuut mun kans?
- ucg
tuhmamuija kirjoitti:
okei kai tuut mun kans?
En koska en ole tommone gold digger...
- Yksjätk
Panisin ja seurustelisin
- Snäppää
Vois, onks sul snäppii ;D
- Snäppää
Btw, oon itekki 14 ;)
- Snäppää
On mulla myös kik, fb, twitter ja insta
- rehellinen_
En.
Liian nuori ja tod. näk. liian painava. - juuuuup
tottakai ja ois kiva tutustuu paremmin onko sulla kik tai snäppiä
- Positttii
Ofc. Oon kans 14. Oksul snäppii?
- HUOREIMEKYRPÄÄ
TEIN RIPULIN KATTILAAN JA SYÖTIN VAUVALLE! RIPULI EI LAKANNUT JA RIPULOIN KISSAN PÄÄLLE JA RAPPUKÄYTÄVÄÄN! NUOLIN HARAKAN PIMPPIÄ JA TYÖNSIN HARAKAN PIMPPIINI!!
- aijaaha
Onko näin?
- Jounastapani
Tuu snäp jounastapani :)
Juu missä asut? Tekisin molemmat 😍
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437