Lentoemäntä kertoo..

Pull-Up

Lehdet ovat täynnä kyllästymiseen asti näitä lentoemojen salaisuuksia, ohjeita ja matkustajien luokittelemisia. Matkustajat muka mittaillaan päästä varpaisiin ja yhdellä katseella selvitetään kunto, lääkitys, pelot yms. Perätöntä puhetta, sanon minä. Monissa lentoyhtiöissä putkipiiat seistä tököttävät muka vastaanottamassa koneeseen saapuvia matkustajia, mutta juoruavat niin kiihkeästi toisillensa, että osa seisoo selin koneeseen saapuvia matkustajia vastaan. Toiset kaksi tuijottavat toistensa ilmeitä. Enemmän kuin useasti on käynyt niin että tervehdykseen ei edes vastata. Heikoimmin käyttäydytään Turkish airilla ja Aasian ns. halpalentoyhtöissä. Putkipiiat pysykööt lestissänsä. Ovat pelkkiä kahvikaisoja. Kuvitelkaa nyt että joku 47-kiloinen kielitaidoton (TK) anoreetikko täydessä tällingissä ja korkokengissä pystyisi 2 kk koulutuksen jälkeen tekemään yhtään mitään vaikuttavaa ohjaus- tai pelastustyötä onnettomuustilanteessa. Siinä saattaisi vaikka rakennekynsi katketa.

Miehistön rooleja mahdollisisssa ogelmatuilanteissa paisutellaan medioissa. On siitä niin paljon näyttöä että laivojen ja lentokoneiden onnettomuustilanteissa miehistön tehtävien hoitaminen lakkaa välittömästi.

5

326

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kusikumpuKaisa

montako kertaa olet koittanut kursssille ja aina tullut hylky?

• Pull-Up

47 kertaa.

• Salaisuudeton

"Lehdet ovat täynnä kyllästymiseen asti näitä lentoemojen salaisuuksia"

Mitä lehtiä olet mahtanut lukea? Niissä lehdissä, joita minä luen, ei ole ollut salaisuuksista sanaakaan.

• Pull-Up

Luen Tekniikan maailmaa ja aikuisviihdelehtiä.

• Putkipiika

Ei voi kyllä vähempää kiinnostaa mitä mieltä he ovat yleensä mistään. Heidän työtänsä on palvella asiakkaita, eikä asiakkaan tarvitse miellyttää heitä, ihan tavan käytöstavat riittävät asiakkaalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      1365
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      911
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      885
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      85
      799
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      592
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      567
    10. 48
      547
    Aihe