Miksi kohtelet minua noin..........
<3
Vastaukset 11
- Annesi
Et ansaitse edes kohtaloa, siksi
- IhmistenSuhteista
Miten Anne kohtelee sua?
Tiiätkö et oma toimintasi voi olla Annelle myrkkyä, se miten oot kohdellu ja kohtelet Annea voi olla Annelle tosi paha juttu?
Olet varmasti loukannut Annea pahasti.
Oletko miettinyt että sun olisi syytä pyytää Annelta anteeksi, montakin kertaa?- Murhaavarakkaus
Milloin anne murhaa riston
- ihmejuttujanämäkin
Mikä kumman rakkaus ,pakkomiellehän toi on.
- Päivän_jatkoa
Kuten olen kirjoittanut: voidaan nähdä elokuussa/ voit lisätä fb:ssä kaveriksi......
Hyvä viesti..............
Harmi, että kukaan ei ole teistä oikea...........
<3
T. Teidän Ristonne.........- Anne_ennA
Risto_ kirjoitti:
Hyvä viesti..............
Harmi, että kukaan ei ole teistä oikea...........
<3
T. Teidän Ristonne.........Kerropa Risto...olenko minä se oikea?
- KysynVain
Voiko olla mahdollista ettet ymmärrä satuttaneesi Annea pahasti?
- VoiKaiOlla
Jos ei Risto ymmärrä, sitten ei ikinä ymmärrä pyytää anteeksi eikä ikinä saa välejä korjattua.
- Meriilma24
Pusuja Ristolle. 💋Just menossa nukkumaan ,isoon sänkyyn,Harmi kuin ei saa tikkaria imeskellä. 👅
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 136849
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?83708- 58676
Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha82646Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55571Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26543- 152461
- 42459
Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett40456Kuhan lie kuollu auto-onnettomuudessa kylillä?
Joku nuorimies löytyny kuolleena kylän liepeillä ulos ajetusta autosta.Kenen poikahan lienee?2443