Kuva: http://aijaa.com/BHJwGY
Ja mikä tuota ensimmäistä pienempää kaktusta vaivaa kun se on vaaleampi ja sen huippu on suipompi kuin ennen?
Mitä kaktuksia nämä ovat?
4
295
Vastaukset
- poltinkarva
Nopea kasvu, kaktuksen vaiva.
- Neulasneo
Kaktusten nimiä voit metsästää käyttämällä googlen kuvalla hakemis toimintoa. Tuon aijaa sivuston linkkejä se ei suostu käyttämään suoraan, niin en viitsinyt latailla kuvia omalle koneelle vain jotta voisin sen tehdä puolestasi.
Kaktuksen "vaiva" on mielestäni se, että se näyttäisi kasvavan. Joissain kaktuksissa uusi kasvu on selvästi havaittavaa ja joissain se naamioituu kaktuksen muodon takia hyvin. Oikeissa oloissa jotkin kaktukset (esim. tietyt pylväskaktukset) ovat itse asiassa melko nopeita kasvajia.
PS: Se pallokaktus on joku echinocactus.- auttakaa123
Kiitos vastauksesta
- Vanhapoika.minäkin
Eikös vanhapoikakin ole echinocactus? Melkolailla vanhanpojan näköisiä nuo kaktuksesi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185806
- 564281
- 492613
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282458Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗211245- 261137
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431091