Haluaisi ostaa sijoitusasunnon jossa on jo vuokralainen. Asunto oli tosi siisti. Hän on asunut jo yli vuoden asunnossa.
Onko kuitenkin riskejä?
Sijoitusasunnossa vuokralainen
5
214
Vastaukset
- ertyuioiuytrtyuikh
Fiksu myyjä esittää tositteet, että vuokralainen on maksanut vuokrat ajallaan, tekisin tämä pyytämättäkin, jos olisin myyjä. Vuokrasopimus pitää myös tarkastaa, että se on ok, kuten myös vuokravakuuden siirtymien. Silloin riskit ovat pienemmät, kuin ottaisit uuden vuokralaisen. Itse olen ostanut useammankin sijoitusasunnon, jossa vuokralainen valmiina, eikä ongelmia ole esiintynyt, näkisin asiassa enemmän hyviä puolia.
- Maukkispp
On hyvä asia ehdottomasti jos vuokralainen normaali lainkuuliainen kansalainen.Ei tule tyhjiä kuukausia mikä onkin se paras juttu,,,
- Miksi_myyjä_myy
Riskinä on se, että myyjän myyntihalut sittenkin liittyvät jotenkin ko. vuokralaiseen. Jos tällaista pelkoa ei ole, valmis pitkäaikainen ja siisti vuokralainen on tietenkin hyvä alku uudelle asuntosijoittajalle.
- Toi8
Kun lasket vuokratuottoa, laske se sellaisen vuokran mukaan, mitä itse pidät realistisena. On tapauksia, joissa myyntiä varten näytetään korkeaa vuokratuottoa ja kaupan synnyttyä, vuokralainen irtisanoo sopimuksen.
- Haatajapena
Realistinen tuotyo on ok,,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059