Hotelli Fortezza

Jurmaani

Terve
Kaipaisin tuoreita kokemuksia Rethymnonin Hotelli Fortezzassa lähiaikoina lomailleilta,sijaintihan on ilmeisesti aivan ihanteellinen vanhassa kaupungissa mutta miten kaikki palvelut toimi hotellissa.Tuli varattua viikko kyseiseen hotelliin ja kaikki myönteinen ja kielteinen palaute otetaan ilolla vastaan.Kreetalla on tullut ennenkin käytyä mutta Rethymnon on uusi tuttavuus,kaikki hyvät vinkit kiinnostaa.

3

383

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Preveza

Jos torakat ei tuota ongelmaa niin ihan mukava hotelli.

• Seuraavaksi_muu_majoitus

Totta. Kiva hotelli, mutta ei ollut kiva löytää matkalaukuista kotona torakoita.

• Kivahotla

Ahtaasti kalustetut huoneet, ei muuta negatiivista sanottavaa. Rannalle on pitkähkö, mutta kohtuullinen kävelymatka. Siisti, puhdas ja hyvä sijainti. Ystävällinen henkilökunta ja monipuolinen aamupala.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      1392
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      95
      895
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      815
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      737
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      591
    8. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    9. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      567
    10. 48
      547
    Aihe