Moi,
Monessa paikkaa lukee että kun on Star Rider, niin pitäisi saada viikoittain Star Coinseja. Minulle ei ole tullut yhtään sellaisia. Mikä mahtaa olla vialla?
Star Stable - saako joku Star Coins "viikkorahaa"?
heppa--tyttö
5
1912
Vastaukset
- bfuai
Tietääkseni jos olet lifetime et saa viikottain kolikoita, syynä lifetimen hinnanpudotus. Kannattaa tosin ottaa yhteyttä ihan star stableen ja varmistaa asia sieltä.
- bfuai
Itse saan joka lauantai 100 kolikkoa, en ole lifetime.
- noin-se-vissiin-on
Juu, noin se taitaa olla. Jos olet hankkinut elinikäisen star rider tilin, et saa viikkorahaa, vaan star coinsit pitää ostaa erikseen, joka kerta kun niitä haluaa.
- Anonyymi
star coinsseja saa viikottain 100 ja sitte jos haluuut lisää nii osta🌗🌺✨ ja jos näätte Angelica songtigeria tai Elsa mountainyardia nii pyytäkää kaveriks
- Anonyymi
Moi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta633204Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422437
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992150- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271790- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä841397- 391290
- 811132