onko mulle tulossa ambulanssin käynnistä lasku 25 euroo, kuten siinä lukee omavastuu osuus. Miten pian tulee, ja mitä teen sille laskulle, lähetänkö sen maksamattomana Kelaaan, vai ensin maksan ja sitten Kela korvaa sen tililleni vai? Kelan pitäisi siis maksaa se koska myös mulla on perusttt päätös voimassa.
Ambulanssilasku, maksanko vai lähetänkö Kelaan?
5
242
Vastaukset
- Loiseläjiäriittää
Älä maksa. Ethän sinä maksa yleensä mitään muutakaan laskua jonka saat!
- näiinmeee
mamut,maksaa.
- sossupummi72
- laskun saapuminen riippuu laskuttajasta
- laskun eräpäivällä on väliä
- jos sinulla on myönteinen toimeentulotukipäätös laskun eräpäivän kuukaudelle niin lähetä se kelaan
- jos haluat voi maksaa laskun itse, niin kela korvaa sen jälkeenpäin tilillesi
- jos et halua maksaa laskua niin kirjoita se laskuun ennen kuin viet sen kelaan niin kela maksaa sen laskuttajalle
kaikkein paras keino on kuitenkin se että viet laskun kelaan ja sitten kun kela on korvannut sen tilillesi niin käytät saamasi rahat makeaan elämään ja annat laskun mennä ulosottoon kuten kaikki muutkin laskusi - cfervvevbv
on siinä pätijöitä taas vastaamassa. Teillä ei oo mitän hajua miten paljon olen tuonut säästöä tälle yhteiskunnalle jättämäällä lapset tekemättä, kaikki ne neuvolaultrat, verikokeet, hoidot, synnytyskulut, ilmaiset päivähoidot, lapsilisät, yksinhuoltajakorotukset ynnä muut, äitiyspakkauksesta lasten neuvoloihin ja kouluihin, tämä yhteiskunta on mulle ainkin miljoonan velkaa. Muut vaan kuluttaa terveydenhoitoja ja Kelaa lapsilissillä, palkallisila äitiyslomilla yms. isyyslomilla, jne että pitäkää naamanne kiinni ja vähän sassiin!
- Muutamakymppivaan
Maksoin itse. Ei edes tiennyt Kelamahdollisuudesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1751980- 1721711
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1691588Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise241393Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!
Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys981355Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su1541028- 1001027
Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän
Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c731017Rokotevastaiset aiheuttaneet lasten kuolemat USA:ssa, eivätkä pyydä anteeksi
Jo kaksi lasta kuollut tuhkarokkoon Texasissa, koska rokotevastaiset ovat toimillaan tuhonneet suojaavan rokotekattavuud228856Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,57788