Ambulanssilasku, maksanko vai lähetänkö Kelaan?

neuvokaahan

onko mulle tulossa ambulanssin käynnistä lasku 25 euroo, kuten siinä lukee omavastuu osuus. Miten pian tulee, ja mitä teen sille laskulle, lähetänkö sen maksamattomana Kelaaan, vai ensin maksan ja sitten Kela korvaa sen tililleni vai? Kelan pitäisi siis maksaa se koska myös mulla on perusttt päätös voimassa.

5

273

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Loiseläjiäriittää

Älä maksa. Ethän sinä maksa yleensä mitään muutakaan laskua jonka saat!

• näiinmeee

mamut,maksaa.

• sossupummi72

- laskun saapuminen riippuu laskuttajasta
      - laskun eräpäivällä on väliä
      - jos sinulla on myönteinen toimeentulotukipäätös laskun eräpäivän kuukaudelle niin lähetä se kelaan
      - jos haluat voi maksaa laskun itse, niin kela korvaa sen jälkeenpäin tilillesi
      - jos et halua maksaa laskua niin kirjoita se laskuun ennen kuin viet sen kelaan niin kela maksaa sen laskuttajalle

kaikkein paras keino on kuitenkin se että viet laskun kelaan ja sitten kun kela on korvannut sen tilillesi niin käytät saamasi rahat makeaan elämään ja annat laskun mennä ulosottoon kuten kaikki muutkin laskusi

• cfervvevbv

on siinä pätijöitä taas vastaamassa. Teillä ei oo mitän hajua miten paljon olen tuonut säästöä tälle yhteiskunnalle jättämäällä lapset tekemättä, kaikki ne neuvolaultrat, verikokeet, hoidot, synnytyskulut, ilmaiset päivähoidot, lapsilisät, yksinhuoltajakorotukset ynnä muut, äitiyspakkauksesta lasten neuvoloihin ja kouluihin, tämä yhteiskunta on mulle ainkin miljoonan velkaa. Muut vaan kuluttaa terveydenhoitoja ja Kelaa lapsilissillä, palkallisila äitiyslomilla yms. isyyslomilla, jne että pitäkää naamanne kiinni ja vähän sassiin!

• Muutamakymppivaan

Maksoin itse. Ei edes tiennyt Kelamahdollisuudesta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      77
      3000
    2. HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä

Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat
      Maailman menoa
      62
      2297
    3. Yksi kuoli nokkakolarissa

Asiasta YLEn verkkosivuilla uutinen klo 23.02. Oliko itsemurha?
      Oulainen
      27
      2043
    4. Helvetistä ei ole paluuta

Kun ihminen laskeutuu kuolleiden maailmaan, kauhujen valtakuntaan ja tuonelan ovet sulkeutuu kiinni, se on karu tunne ku
      Idän uskonnot
      385
      1490
    5. Mikä on kaivattusi ammatti

entäpä sinun? 💶
      Ikävä
      68
      1414
    6. Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet

Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k
      Maailman menoa
      44
      1358
    7. Mikä kaivatussasi herätti mielenkiintosi

Kun tapasitte ensi kerran? Ulkonäössä? Luonteessa tai olemuksessa? Kuinka nopeasti mielenkiinto muuttui ihastukseksi?
      Ikävä
      86
      1200
    8. Järjetön Topi-ilta

Lisää tappiota konkurssipesälle. Miten voi olla mahdollidta , että annetaan järjestää tämä. Sorsakoski pyörii haudassaan
      Ähtäri
      23
      1154
    9. Terveisiä vanhemmalle

J-miehelle. Ehkä nähdään vielä 😉
      Ikävä
      56
      1139
    10. Halutaan toisiamme

Mutta se on Salaisuus❤️
      Intohimo
      47