Julma-ölkky

Kylläonjulmaa

Onko jollain tietoa että millaisessa kunnossa Julma-ölkyntie on tänä kesänä? Kävin siellä viisi vuotta sitten ja silloin ei ollut kovin hyvässä kunnossa.

13

4183

Vastaukset 13

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ölkyn_örväisy

Julma-ölkyntie on erittäin huonossa kunnossa.

• kansallispuistoa

Kävin julma ölkyllä kesäkuussa kun kansallispuiston avajaisia vietettiin ja tie sinne oli aivan karmean kuoppainen. Tiellä tapahtui silloin myös onnettomuus kun caravaanari yhdistelmän vaunu putosi aisalta ja kaatui tielle.

• Aisankannattajamme

Mun mielestä Julma ölkyn tie ja koko Hossa on yksi suuri vitsi jota ei olisi koskaan pitänyt Suomen kartalla laittaa.

• rapakon_tallaaja

Hehe... Kasva aikuiseksi ensin! ;-)

• Hossauumi

Tie Julma-ölkylle on valitettavan huonossa kunnossa ja en suosittele sinne ajamaan. Auto kannattaa jättää Lihapyörteen p-alueelle.

• Nasupetteriä

Luontokeskukselta on yhteiskuljetus Julma-ölkylle ja hintaan sisältyy venematka Ölkyn perälle.

• Pysynäntajuattaja

Suosittelen Karhunkainaloa sillä se on luontokeskuksen lähellä.

• Jylhääölkkyä

Parhaiten Julma-ölkyn karuuden kokee veneestä.

• Kansallispuistoon

Julmaölkyn tiestä on tehty valitus ja parannus pyyntö ely-keskukselle, mutta ainakaan vielä ei oo mitään tapahtunut.

• On siinä hieno kuva Suomen tiestöstä Keski-Euroopalaisille,aivan törkeässä kunnossa 3.8 2017

• ölökyn_kölökyn

Jotain outoahan siinä on ettei sitä tietä mikään instanssi laita kuntoon. Asia ei kiinnosta Suomussalmen kuntaa ja vielä vähemmän Kuusamoa. Tilanne ollut sama vuosikymmeniä. Olisi korkea aika laittaa tien runko ensin kuntoon ja päällystää sitten, varsinkin kun Hossa sai kansallispuisto statuksenkin. -Muistelen joskus kauan sitten kuulleeni joltain paikalliselta mistä kenkä puristaa tien kunnostamisen suhteen, mutta en vaan pysty muistamaan.

• Anonyymi

Nyt syksyllä ruska-aikaan syyskuussa 2020 Julma-Ölkyn tie karmeassa kunnossa kuin kivipeltoa. Eipä tule toistaa kertaa ko. tietä rynkytettyä
      Sääli että pilataan hieno kohde surkealla tiellä.
      En suosittele ko. paikkaan menoa.

• Anonyymi

Käytiin tänään Julma ölkyn tiellä, ajettiin perille saakka. Tie on aivan älyttömän huonossa kunnossa. Kuka tietä hoitaakin, ei tiedä soratien hoidosta mitään. Tien suolaus ja käytettävä kiviaines tai sora on täysin tuntematon käsite. Suosittelen Jaakko Rahjaa (Suomen Tieyhdistys) konsultiksi. Ja kun ja varmasti sana leviää risteilyt Ölkylle loppuu omaan tietyhmyyteensä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      39
      1198
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      83
      899
    3. Koska tulet minulle näkyväksi

Koska astut piilostasi esiin? Miksi pysyttelet niin kaukana? Etkö voisi tulla päättämään tämän ikävöinnin? Saisin vihdoi
      Ikävä
      44
      727
    4. Nainen, olet ihanin maan päällä

Ei ole toista. Olet ihanteellinen, kaikkien mittapuitteni täyttymys. Sisäinen kauneutesi sinetöi ulkoisen ja juuri se sa
      Ikävä
      40
      720
    5. Poliis. Poliisi osoitti aseella Tampereella kun mies avasi oven

Poliisi Poliisi osoitti aseella Tampereella, kun mies avasi siviili­poliisiauton oven Mies kuvasi keski­viikkoiltana bus
      Maailman menoa
      216
      602
    6. Romanttisinta

Mitä hän on tehnyt sinulle?
      Ikävä
      48
      533
    7. Sano rakkaallesi

Suorat sanat! Mikä mieltä kaihertaa!
      Ikävä
      43
      499
    8. Mikä on mielestäsi keskustelupalstan tarkoitus?

Tuolla toisessa ketjussa kävi ilmi jotain minkä itse koen hieman hassuksi. Nykypäivänä yllättävän moni ilmeisesti kokee,
      Sinkut
      176
      498
    9. jumala ei auta hittojakaan..

kuka tahansa voi kirjottaa lapulle mitä vaan ja väittää että jumala olisi sen kirjoittanut... onko yksikään raamatun kir
      Sinkut
      204
      483
    10. " Hae roolisi miljardien Pyhäjärveltä"?

Perjantain 14.8. viesti TV:ssä oli hätkähdyttävän todellista kuultavaa. Tähän on tultu. Pyhäjärvi- selvitykseen, tied
      Pyhäjärvi
      59
      476
    Aihe