Kummalliset silmäoireet

AhdistunutMies

Jotain vähän elohiiren tyyppistä kiristyksen tunnetta ja polttelua erityisesti vasemmassa silmässä. Silmät jotenkin myös rasiintuneet ja aran tuntuiset. Lisäksi nyt ollut taas tosi sumuinen olo päässä.

Voisko johtua ihan pelkästään ahdistuneisuudesta ja hermostuneisuudesta vai onko nämä jotain rivatrilin vieroitusoireita kun on nyt tullut taas käytettyä rivoja ahdistukseen. Toisaalta tuli kyllä nyt viikonloppuna oltua viihteellä ja oon nukkunut pari viime yötä tosi huonosti mut on mulla muutenkin tällaista ollut jo muutaman kuukauden ajan.

Tuntuu että silloin näitä oireita ei ole kun olen humalassa eli olo jotenkin normalisoituu kun käytän alkoholia. Täytyis varmaankin pitää monen viikon tauko juomisesta ja lääkkeiden ottamisesta niin näkis vieläkö nämä oireet jatkuu sen jälkeen.

4

100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • AhdistunutMies

      Niin ja tosi usein on kauhea huimaus päällä, tänään viimeksi. Mulla on kyllä myös jännitysniska tosi pahana ja olen miettinyt että sekin on yksi mahdollinen syy näihin oireisiin.

      • AhdistunutMies

        Lisäyksenä vielä että sumuisella ololla tarkoitin sellaista aivosumua että vajoan yhtäkkiä ihan omiin mailmoihini ja välillä kaikki näyttää ihan sumuiselta enkä oikein kykene ajattelemaan mitään. Olen ikäänkuin jossain kauheassa tokkurassa ja hetken aikaa poissa tästä maailmasta ja joskus on vähän epätodellinen olo ihan kuin olisin jossain unessa. Erotan kuitenkin sen mikä on totta ja mikä unta joten en usko että tässä mikään psykoosi olis pamahtamassa päälle.


    • Huimaaja

      Tässä toinen ahistunut mies. Ihan pikasesti vastaan että täysin tuttuja nuo kaikki oireet. Kai se sitte jotain ahistusta on, vaik vaikee sitä on uskoa.

      • kukuky

        Huimauslääke?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2523
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      66
      2328
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2031
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1648
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1403
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1393
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe