Onko okei että olen 14v tyttö ja olen korviani myöten rakastunut 18v poikaan tai no paremmin sanottuna mieshän se on.. Mitä tälle asialle pitäis tehä? Tai siis tarkotan että pitäskö vaan suosiolla unohtaa? Vai mitä täs pitäs tehä? Totuus on se että mä oon yrittäny unohtaa jo pitemmän aikaa mutta mä en vaan voi. Tää on ihan kamalaa oikeesti! Ja siis mä ymmärän kyllä et nyt kaikki sanoo vaa "kannattas kattoo oman ikäsiäs!" mutta jos tietäsitte tilanteen nii no aivan sama. Toivon vaa et te vastaisitte!
Kokeneemmilta ohjeita kiitos!
4
231
Vastaukset
Seksi olisi laitonta.
- Toivoton_mutta_toiveikas
Kyllähän mä sen tiiän enkä mä sitä aikonukkaa tai siis niiku vielä. Hain vaa ohjeita että mitä tehä tälle tilanteelle
- 95poikaaaaaaaaa
Itse olen 21 v poika (tänä vuonna 22) ja seurustelen 15 vuotiaan tytön kanssa et riippuu ihan minkälaisia ootte ja kuinka hyvin synkkaa joilleki ikä ero on este ja toisille iha ok
- Toivoton_mutta_toiveikas
Ookei, mutta mul ei oo kyl mitää hajuu et mitä mä teen et kerronko vai en. Koska me ei olla niiku mitää kauhee läheisiä. Koulussa törmäillää ja sitä rataa mut mun serkku on sen paras kaveri ja en sit tiiä mitä kyseinen serkku tilanteesta ajattelis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841359- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142769
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604