Kokeneemmilta ohjeita kiitos!

Toivoton_mutta_toiveikas

Onko okei että olen 14v tyttö ja olen korviani myöten rakastunut 18v poikaan tai no paremmin sanottuna mieshän se on.. Mitä tälle asialle pitäis tehä? Tai siis tarkotan että pitäskö vaan suosiolla unohtaa? Vai mitä täs pitäs tehä? Totuus on se että mä oon yrittäny unohtaa jo pitemmän aikaa mutta mä en vaan voi. Tää on ihan kamalaa oikeesti! Ja siis mä ymmärän kyllä et nyt kaikki sanoo vaa "kannattas kattoo oman ikäsiäs!" mutta jos tietäsitte tilanteen nii no aivan sama. Toivon vaa et te vastaisitte!

4

195

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seksi olisi laitonta.

      • Toivoton_mutta_toiveikas

        Kyllähän mä sen tiiän enkä mä sitä aikonukkaa tai siis niiku vielä. Hain vaa ohjeita että mitä tehä tälle tilanteelle


    • 95poikaaaaaaaaa

      Itse olen 21 v poika (tänä vuonna 22) ja seurustelen 15 vuotiaan tytön kanssa et riippuu ihan minkälaisia ootte ja kuinka hyvin synkkaa joilleki ikä ero on este ja toisille iha ok

      • Toivoton_mutta_toiveikas

        Ookei, mutta mul ei oo kyl mitää hajuu et mitä mä teen et kerronko vai en. Koska me ei olla niiku mitää kauhee läheisiä. Koulussa törmäillää ja sitä rataa mut mun serkku on sen paras kaveri ja en sit tiiä mitä kyseinen serkku tilanteesta ajattelis


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2773
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2350
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2130
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      16
      1894
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1747
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1746
    7. 121
      1712
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1706
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      130
      1491
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe