Heippa!Oon 13.v. tytsy vantaalta ja pituutta on 170 cm.
Musta tuntuu että oon aika yksinäinen tai diis että kun kaikilla mun kaverrilla on jo poikaystävä ja tuntuu että mä en löydä sellasta ikinä.No joo ei ehkä tän ikäsenä vielä tarvitsisi kai poikaystää,mutta kun mä oon ainut jolla on ja se on niin turhauttavaa kun ne saa kertoo niiden ihanista asioista:(
Voitteko antaa neuvoja mulle???
Yksinäinen tytsy vantaalta!!
9
245
Vastaukset
Älä valita asiasta netissä.
- KYRPÄ_KALLE
Siis yuggis_ tää tyttö vaan halus neuvoja toisilta ja sä vittut tuut heti tänne valittaa.
HANKI VITTU ELÄMÄ!!!!
Ps.Mä oon sinkku ja oon poika♡♡Vaikutat erittäin ärsyttävältä ihmiseltä.
Ja jos et huomannut niin se oli neuvo. Ja hyvä neuvo olikin.yuggis_ kirjoitti:
Vaikutat erittäin ärsyttävältä ihmiseltä.
Ja jos et huomannut niin se oli neuvo. Ja hyvä neuvo olikin.Mutta aloittaja voi saada valittamalla neuvoja tahi jopa sen haluamansa poikaystävän.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Mutta aloittaja voi saada valittamalla neuvoja tahi jopa sen haluamansa poikaystävän.
Onneksi laadusta ei puhuttu.
yuggis_ kirjoitti:
Onneksi laadusta ei puhuttu.
No, mutta jos laatua haluaa, voi tilata minut. Olen nimittäin taas vapaana. Oikeammin ilmaistuna yksin. Tuhottu, lopullisesti menetetty sielu. Mutta ehdin minä paria muuta vielä piristää. Minulta saa haleja, enkä tuomitse ketään.
- KYRPÄ_KALLE
En vaikuta ärsyttävältä ihmiseltä vaan sä oot ärsyttävä.Luuletko sä että sä oot joku kuningas
OU HELL NO!!!!! - Minääääsd
Oon vantaalta sinkku 14 v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan854452Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan323250- 1712631
- 142106
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281502Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631386Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj131160- 741019
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää38970Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13882