Heippa!Oon 13.v. tytsy vantaalta ja pituutta on 170 cm.
Musta tuntuu että oon aika yksinäinen tai diis että kun kaikilla mun kaverrilla on jo poikaystävä ja tuntuu että mä en löydä sellasta ikinä.No joo ei ehkä tän ikäsenä vielä tarvitsisi kai poikaystää,mutta kun mä oon ainut jolla on ja se on niin turhauttavaa kun ne saa kertoo niiden ihanista asioista:(
Voitteko antaa neuvoja mulle???
Yksinäinen tytsy vantaalta!!
9
285
Vastaukset
Älä valita asiasta netissä.
- KYRPÄ_KALLE
Siis yuggis_ tää tyttö vaan halus neuvoja toisilta ja sä vittut tuut heti tänne valittaa.
HANKI VITTU ELÄMÄ!!!!
Ps.Mä oon sinkku ja oon poika♡♡Vaikutat erittäin ärsyttävältä ihmiseltä.
Ja jos et huomannut niin se oli neuvo. Ja hyvä neuvo olikin.yuggis_ kirjoitti:
Vaikutat erittäin ärsyttävältä ihmiseltä.
Ja jos et huomannut niin se oli neuvo. Ja hyvä neuvo olikin.Mutta aloittaja voi saada valittamalla neuvoja tahi jopa sen haluamansa poikaystävän.
jokutyyppi19 kirjoitti:
Mutta aloittaja voi saada valittamalla neuvoja tahi jopa sen haluamansa poikaystävän.
Onneksi laadusta ei puhuttu.
yuggis_ kirjoitti:
Onneksi laadusta ei puhuttu.
No, mutta jos laatua haluaa, voi tilata minut. Olen nimittäin taas vapaana. Oikeammin ilmaistuna yksin. Tuhottu, lopullisesti menetetty sielu. Mutta ehdin minä paria muuta vielä piristää. Minulta saa haleja, enkä tuomitse ketään.
- KYRPÄ_KALLE
En vaikuta ärsyttävältä ihmiseltä vaan sä oot ärsyttävä.Luuletko sä että sä oot joku kuningas
OU HELL NO!!!!! - Minääääsd
Oon vantaalta sinkku 14 v
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658