KALAVERKOT KATOSIVAT

MihinNämäkinKatosi

ONko mahdollista ollenkaan että kaikenlisäksi verkotkin häipyi minun mökin laiturilta,saatana ja matopurkki ?

5

331

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parasystäväsi

Voi juma. Olikos siinä purkissa matoja. Kyllä muakin tommonen harmittaisi. Kysy kuule apua mieli harmityukseen ettei tule traumaa enempää.

• Määenmuistamittää

Tarttis varmaan hakeutua muistihoitajan vastaanotolle testattavaks.

• kalastajaenole

Mullakin oli joskus kalaverkot mutta pidin niitä olohuoneessa ettei kukaan nyysi niitä. Naapurissa kun asui yks veikko joka usein kävi joella virvelöimässä ja olisi varmaan mielinyt mun verkkoja. Olisi varmaan saanut enemmän kalaa niillä.

• järkipäähän

Kalaverkot sais hävitä koko suomesta niillä pyydetään ei kalasteta ja pyyntiä harrastaa paskahousut enimmäkseen kutuaikaan ja istutuspaikoilta vedetään verkoilla suurin osa istukkaista,verkkopyynti pitäisi kieltää kaikilta muilta paitsi ammattikalastajilta (joilta nämä tunarit jotka ei muuten kalaa saa voisi ostaa omansa).Onko kokemäellä minkäänlaista valvontaa ainakin risteellä verkkoja aivan luvattomasti,lähtee muunmuassa pahankosken sillan keskipilarista(jo vuosia) vaikka laissa kohta että joen keskikohdasta 1/3 osa joen leveydestä pitää olla pyydys vapaata,samaten nämä naurettavat pellet jotka pyytää suurimman osan risten istukkaista verkoilla jotka lähtee rannasta ja tukkii täysin kalojen luonnollisen liikkumis suunnan,ettäkö te jo ole myyneet niitä savustettuina tarpeeksi.Täytynee laittaa näistä sankareista kalastussivustoille vähän kuvia niin näette ketkä ne kalat sieltä ryöstää.

• raukkamista

Hyvä pointti tuo ryöstökalastusta ja halpamaista touhua laittaa verkko keskelle kalojen kulkuporttia. Nyt tulen väijyyn minäkin sinne Pahankosken sillan nurkkiin. Siinä voi tulla melkonen näytelmä kuten taannoin se potku nyrkkeilijä tyrmättiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2246
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1674
    3. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      128
      1343
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1337
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1246
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      63
      1102
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      62
      1082
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1027
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      962
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      834
    Aihe