KALAVERKOT KATOSIVAT

MihinNämäkinKatosi

ONko mahdollista ollenkaan että kaikenlisäksi verkotkin häipyi minun mökin laiturilta,saatana ja matopurkki ?

5

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parasystäväsi

Voi juma. Olikos siinä purkissa matoja. Kyllä muakin tommonen harmittaisi. Kysy kuule apua mieli harmityukseen ettei tule traumaa enempää.

• Määenmuistamittää

Tarttis varmaan hakeutua muistihoitajan vastaanotolle testattavaks.

• kalastajaenole

Mullakin oli joskus kalaverkot mutta pidin niitä olohuoneessa ettei kukaan nyysi niitä. Naapurissa kun asui yks veikko joka usein kävi joella virvelöimässä ja olisi varmaan mielinyt mun verkkoja. Olisi varmaan saanut enemmän kalaa niillä.

• järkipäähän

Kalaverkot sais hävitä koko suomesta niillä pyydetään ei kalasteta ja pyyntiä harrastaa paskahousut enimmäkseen kutuaikaan ja istutuspaikoilta vedetään verkoilla suurin osa istukkaista,verkkopyynti pitäisi kieltää kaikilta muilta paitsi ammattikalastajilta (joilta nämä tunarit jotka ei muuten kalaa saa voisi ostaa omansa).Onko kokemäellä minkäänlaista valvontaa ainakin risteellä verkkoja aivan luvattomasti,lähtee muunmuassa pahankosken sillan keskipilarista(jo vuosia) vaikka laissa kohta että joen keskikohdasta 1/3 osa joen leveydestä pitää olla pyydys vapaata,samaten nämä naurettavat pellet jotka pyytää suurimman osan risten istukkaista verkoilla jotka lähtee rannasta ja tukkii täysin kalojen luonnollisen liikkumis suunnan,ettäkö te jo ole myyneet niitä savustettuina tarpeeksi.Täytynee laittaa näistä sankareista kalastussivustoille vähän kuvia niin näette ketkä ne kalat sieltä ryöstää.

• raukkamista

Hyvä pointti tuo ryöstökalastusta ja halpamaista touhua laittaa verkko keskelle kalojen kulkuporttia. Nyt tulen väijyyn minäkin sinne Pahankosken sillan nurkkiin. Siinä voi tulla melkonen näytelmä kuten taannoin se potku nyrkkeilijä tyrmättiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      52
      1987
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      62
      1912
    3. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      12
      1445
    4. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      61
      1251
    5. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      50
      1219
    6. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      845
    7. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      707
    8. Toivoisitko

Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit
      Ikävä
      88
      707
    9. Sotekeskus

Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit
      Ähtäri
      33
      678
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      40
      643
    Aihe