Kaurismieheen ihastunut Jousimiesnainen

Introvertti-N-

Vuoden tiirailuni jälkeen sattuman kautta (viattomissa merkeissä) vaihdoimme numeroita talvella. Laitoimme silloin tällöin viestejä, kunnes yks perjantai-ilta viestittelimme tosi paljon ja myönsi olevansa kiinnostunut (olemme kumpikin naimisissa).
Tämän jälkeen yhteydenpito ja näkeminenkin oli aktiivista, kunnes vaimonsa alkoi epäilemään jotain.
Kesän alussa kerroin kaurismiehelle, että olen avoimessa suhteessa ollut keväästä, jonka jälkeen asiat muuttui, hänestä tuli etäisempi ja selitin että en ole sellainen, joka harrastaa yhden illan juttuja ja et hän on ainoa sivusuhde ollut.
Viime perjantaina viihteellä kertoi, et teemme väärin ja heidän liitossa avoin suhde ei tulisi kyseeseen. Hän kuulemma jatkossa ei voi enää suutelua ja halailua pidemmälle mennä mun kanssani. Todella hyviä kavereita olemme silti. Kuitenkin kertoi rakastavansa mua. Juuri oli 2vkoa reissussa, jolloin oli näitä miettinyt.
Hämmennyin senkin takia, koska heti kun tiesi mun olevan viihteellä yksin, hän otti taksin reilun km päähän, et pääsis pian mun luo, koska halusi nähä. Yökerho meni tästä 30min. päästä kiinni!

En tiedä, mitä ajatella tästä ja miten suhtautua ja luotanko hänen päätökseensä, vai voiko pyörtää sanansa ja halutakin enemmän? Soutaako ja huopaako kaurismiehet paljon? Tunteista ja ajatuksista ainaki vaikea ottaa välillä selkoa. Sanoi, ettei vaihtamalla parane ja ennen vaimoaan seurusteli kuitenkin.
Millaisia ajatuksia teillä herää tästä?

0

159

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
        Ikävä
        79
        4444
      2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
        Ikävä
        50
        3762
      3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
        Ikävä
        51
        2571
      4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
        Maailman menoa
        344
        2051
      5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
        Ikävä
        140
        1799
      6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
        Ikävä
        16
        1725
      7. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
        Ikävä
        27
        1547
      8. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
        Ikävä
        13
        1511
      9. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
        Suomussalmi
        12
        1329
      10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
        Ikävä
        46
        1273
      Aihe