Vuoden tiirailuni jälkeen sattuman kautta (viattomissa merkeissä) vaihdoimme numeroita talvella. Laitoimme silloin tällöin viestejä, kunnes yks perjantai-ilta viestittelimme tosi paljon ja myönsi olevansa kiinnostunut (olemme kumpikin naimisissa).
Tämän jälkeen yhteydenpito ja näkeminenkin oli aktiivista, kunnes vaimonsa alkoi epäilemään jotain.
Kesän alussa kerroin kaurismiehelle, että olen avoimessa suhteessa ollut keväästä, jonka jälkeen asiat muuttui, hänestä tuli etäisempi ja selitin että en ole sellainen, joka harrastaa yhden illan juttuja ja et hän on ainoa sivusuhde ollut.
Viime perjantaina viihteellä kertoi, et teemme väärin ja heidän liitossa avoin suhde ei tulisi kyseeseen. Hän kuulemma jatkossa ei voi enää suutelua ja halailua pidemmälle mennä mun kanssani. Todella hyviä kavereita olemme silti. Kuitenkin kertoi rakastavansa mua. Juuri oli 2vkoa reissussa, jolloin oli näitä miettinyt.
Hämmennyin senkin takia, koska heti kun tiesi mun olevan viihteellä yksin, hän otti taksin reilun km päähän, et pääsis pian mun luo, koska halusi nähä. Yökerho meni tästä 30min. päästä kiinni!
En tiedä, mitä ajatella tästä ja miten suhtautua ja luotanko hänen päätökseensä, vai voiko pyörtää sanansa ja halutakin enemmän? Soutaako ja huopaako kaurismiehet paljon? Tunteista ja ajatuksista ainaki vaikea ottaa välillä selkoa. Sanoi, ettei vaihtamalla parane ja ennen vaimoaan seurusteli kuitenkin.
Millaisia ajatuksia teillä herää tästä?
Kaurismieheen ihastunut Jousimiesnainen
Introvertti-N-
0
148
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663032Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91801- 1111656
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2221227- 123957
- 93933
- 60924
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil65907Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6825- 34800