Voiman puutettako?

VAGeni

Onko BMW hybridit niin heikkotehoisia etteivät uskalla sallia vetokoukkua vai mistä mahtaa johtua?

20

2826

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Finnitpaukkuubemarissa

      Bemarit on muutenkin niin heikkoja esityksiä että niitä pitää polkea kaasu pohjassa että pysyvät muun liikenteen rytmissä.. Sitten ollaankin jo ojissa, pylväissä yms. pellit rutussa kun ei pysynyt Baijerin ihme enää tiellä kun liikaa vauhtia.

    • pottukärry

      Säästöä ei synny peräkärry perseessä, käytä matkahuoltoa tavaran liikuttamiseen!

    • typerää.valitusta

      Pakettiautoja voi vuokrata muutamalla kympillä, jos niitä tarvitsee kerran pari vuodessa.

    • 423423

      Mutta miksi BMWn hybrideihin ei saa vetokoukkua? Tähän ei kellään näytä olevan vastausta.
      Tojottimen tapauksessa vastaus oli selkeä. Prius pakittaa pelkällä sähköllä ja säännöt määrittää vetopainon niin että kärryn kanssa pitää pystyä peruuttamaan tietyn jyrkyyksiseen mäkeen.

      Onko BMW:llä sama syy, eli voima ei riitä ?

    • plusmiinusmaa

      Syynä ovat suomalaisten TI-miesten tekemät peräkärrien valokytkennät, jotka voivat oikosuluillaan polttaa auton elektroniikan.

      • Maallikkoajaja

        Akkupatteristo ja bensatankki vierekkäin auton pohjalla (optimaalinen painopiste) Baijerin mukaan 1,5 metrinen koukun palkki on turvallisuusriski mm peräänajossa (bensan syttyminen).


    • huonoAloitusprovo

      Hybridit ja muut patteriautot on rakennettu piipertäjille ja ei ole järkevää tyypittää niihin kärryjä perään.

      • 645654

        Mersun, Volvon, Lexuksen hybrideihin saa koukun. Miksi ei bemariin?


    • siinävastaus

      Ei saa Ferrariinkaan.

      • voi.pahus

        Onko Ferrarikin niin heikkotehoinen. Taitaa jäädä minulta tuon takia ostamatta :D


    • 5345345

      Näin hybridien kyvyt menee
      250hp 530e vetopaino puhdas nolla. 122hp Tojo C-HR vetopaino 725kg (jarruton).

      Aiemmin on palstalla todistettu että Priuksen nolla vetopaino johtui tehosta tai rungon pehmeydestä. Kummasta bemarin nolla vetopaino johtuu?

    • Toisinajelija

      Ostin M-B C 180 T A:n (bensafarkku, automaatti) vähän yli 2 vuotta sitten. Saan kiskoa sillä kärryä tai vaunua 750 kg (jarruton) / 1800 kg (jarrullinen). Hyvin on auto veturina toiminutkin! Tilaushetken esitteissä C-Mersun hybridiversioiden vetomassan kohdalla oli pitkää viivaa eli koukkua ei niihin silloin saanut.

      Tällä hetkellä netistä löytyvissä tiedoissa on sekä bensa- että dieselmoottoristen C-hybridi- Mersujen sallituksi vetomassaksi mainittu 750 kg (jarruton) / 1600 kg (jarrullinen). En tiedä, millä perusteella koukku oli keväällä 2015 mahdoton mutta on nyt mahdollinen. Tiedossani ei ole, että autoihin olisi tällä välillä tehty oleellisia muutoksia.

    • MikaOjantaus

      Helvetin vetokoukut pitäs kieltää lailla.

    • MikaOjantaus

      Bemarit ei ole tehty mihinkään helvetin lautakasojen vetoon vaan ajoon!

    • Menee voimansiirto rikki ...

    • koukkullinen

      Koukku on kyllä itselle auton tärkein lisävaruste. Ostettaessa karkeasi puolet autoista putoaa pois ilman koukkua.

      Tänäänkin oli mukava golfilla käydä kuomu-respolla käydä tavaroita kuljettamassa. Kyllä kulkee äänettömästi perässä.

      Kuomu on kyllä kätevä kun saa tavarat suojaan ja lukittua.

      • 978978989

        Sama itsellä. konepyörä pitää saada siirrettyä metsän reunaan kun siltä tuntuu ja omakotiasuja tarvitsee muutenkin kärryä. Kaikki kun ei halua asua kuutiokoloissa.

        Bemarilla varmaan on jokin kestävyysongelma koska Mersun hybridillä taas saa vetää kärryä, samoin Volvon plugareilla.


    • 330e

      Kyllä 250hv ja 400Nm vääntöä riittää nelivedolla.
      Syy joku muu.

      • NiinJuuri

        Paperilla ovat kauniita lukemia. Todellisuus on paljon arkisempi ja ankeampi sitten...


      • Flammenwerfen

        Saattaa syttyä moottorit palamaan vielä entistäkin herkemmin jos vetelee kärrejä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

      Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      163
      9686
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

      Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      51
      3119
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

      Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      43
      2887
    4. Et olisi piilossa enää

      Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2679
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

      Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2085
    6. Miten meinasit

      Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      109
      1996
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

      Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1913
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

      Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      55
      1477
    9. Tunnekylmä olet

      En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1286
    10. Miten hetki

      Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1251
    Aihe