Miltä tuntuu huomata, ettei pystykään enää huijamaan itseään ajatellen olevansa menevää nuoruuttaan viettävä cooli "vähän renttu" seurapiiri-ihminen vaan kasvoista valahtanut kapakoihin ja kotisohvalle jumittunut juoppo, jonka elämää rytmittää lähinnä kauppojen aukiolot. ?
Miltä tuntuu
Vastaarehellisesti
2
176
Vastaukset
- meditaatiovaihe
Kirjoitat ilmeisesti omasta kokemuksestasi.
Ei tuossa mitään ihmeellistä ole, ihan normaali kehityskulku juopon elämänkaaressa. - woeijfowijeoi
Itse en välittänyt suoraan sanoen vittuakaa koko asiasta. Join käytännössä melkein joka päivä ja kaupasta kannoin 4 lavaa kerralla ettei pääse juomat heti kättelyssä loppumaan, mutta silloisessa talossa viikolla juominen ei ollut mitenkään tavatonta ja suoraan sanottuna näytin ihan juopolta, mutta ei se jaksanut oikein kiinnostaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465430Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2375424Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2252932Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442454- 672077
- 701850
- 2091730
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871369Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,431366Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3381266