Kohta kaikilla koirat kerrostaloissa

wuhwuhräyhräyh

Karmeaa metakkaa piisaa kun nykykansa hankkii koiria ihmiskontaktien korvikkeeksi. Eikä enää riitä yksi koira per talous, vaan niitä alkaapi olla 3-5 koiraa. haukkua räksyttävät kerrostalossa, ja pompottavat palloa laminaattia vasten. Koiraton naapuri saa kärsiä, eikä valittaakaan voi. Isännöitsijät pitävät normaalina elämisäänenä (varmasti itselläänkin on koiria) ja koiranomistajat joko uhkaavat huomauttelijaa turpaanvedolla tai naurahtavat tyyliin "hui hai muuta korpeen jos et tykkää koiran haukunnasta".

Milloinkahan tämä koirahulluus vähenee? Tuskin koskaan...

11

234

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Krunikastakotoisin

      Koiria ei pitäisi saada pitää taloyhtiöissä, olipa se kerros-, rivi tai mikä tahansa taloyhtiö.
      Muualla maailmassa taloyhtiöt ovat yleensä itse määritelleet, minkälaisia lemmikkejä asukkaat voivat ottaa. Kuten Ei lemmikkejä/ Ei koiria/ Yksi pieni lemmikkieläin sallittu jne. Suomessa kaupunkikulttuuri on nuorta ja kehittymätöntä ja ainakin Helsingissä eletään junantuomien junttien ehdoilla.

    • vanhajuttuyrittäkäämuuta

      No tuo aloittajan ja Krunikastakotoisin vastaus sanoo jo aika paljon . Juntti ja kehittymätöntä apina aikaa. Yrittäkää tulla 2017 aikaan. Tarviiko muuttaa taloihin joihin saa tulla koiria? Pienet murheet.

      • KotirauhaPerusoikeuksiin

        Ei ole mikään pieni murhe, kun joutuu lähtemään joka aamu töihin ja verorahoilla ylläpidetty naapuri haukuttaa koiriaan 24h. Haluatko itse olla se potilas, joka kohtaa unen puutteesta haparoivan hammaslääkärin?


      • Kaisa_koirafani
        KotirauhaPerusoikeuksiin kirjoitti:

        Ei ole mikään pieni murhe, kun joutuu lähtemään joka aamu töihin ja verorahoilla ylläpidetty naapuri haukuttaa koiriaan 24h. Haluatko itse olla se potilas, joka kohtaa unen puutteesta haparoivan hammaslääkärin?

        Olet saastainen ahdasmielinen juntti! Vihaat koiria? Miksi? Koira on ihmisen PARAS ystävä! Se on älykkäin eläin ja useimmiten viisaampi ja mukavampi kuin se kusipää naapuriasukas. Minulla on 2 terrieriä 52 neliön kerrostalokaksiossani, omistustalossa. Olen päivät töissä ja koirat kotona. Tottakai ne välistä haukkuvat etenkin jos postiljooni jakaa postia ja luukku kolahtaa, tai naapurihuoneistoista kuuluu kolahteluja. Koirat ovat aina aistit valppaina ja siksi haukunta. Minulle ovat raukkis-naapurit pistäneet varmaan 20 kpl nimettömiä lappusia luukusta.

        Koirilla on sama oikeus asua kerrostalossa kuin ihmisellä. Tai oikeastaan suurempi. Mielestäni kyttääjät saisi passittaa asumaan korpimökkeihin jos eivät kestä koiria. Ihmetyttää myös ne arat raukkisnaapurit jotka pelkäävät koiria, kun ne tahtoisivat tehdä tuttavuutta tulemalla viereen nuuhkimaan ja nuolemaan. Eräskin raukkisnaapuri säpsähti oikein ja alkoi huutamaan minulle.

        Aion hankkia syksyllä vielä kaksi uutta koiraa asuntooni. Ne ovat mielissään kun on seuraa toisistaan pitkän työpäiväni aikana.

        Kaikille kerrostalokyttääjille ja koiravihaajille: hanki elämä, hanki koira, tai muuta syvään korpeen!


      • sairasolet

        Miksi et itse muuta korpeen kaikkine rakkeinesi? Olis tilaa temmeltää ja haukkua että metsä raikaa.


    • Koiranhyväksi

      Ihminen, joka pitää useita aktiivisia tai isoja koiria suljettuna työpäivän ajaksi kerrostaloasuntoon ei todellakaan ole mikään koiraihminen. Pikemminkin hyvin, hyvin itsekäs ja ...

      • jhirggfh

        Nimenomaan, ei siinä koirien parasta ajatella vaan omia tarpeita. Kaikkihan ei hellyyttä ihmisiltä saa...


    • Kotirauhaa

      Olet todella itsekäs. Kodin tarkoitus on olla rauhallinen paikka kaikille. Vien ne koiras muualle jonnekin Räksyttämään.

      Myös väsynyt kotna työskentelevä.

    • Puudelit

      Eihän meidän Musti nyt häiritse ketään ... voi voi älä nyt sanoo rakilleen vaan ku se haukkuu, ei edes komentaa osaa rakkiaan ... näin sanoo räksyttävien rakkien omistaja, kun hälle kertoo, et sun koirat haukkuu ja häiritsee. Juma muuttas jonnee korpee niiden kans ...

    • TurvallistaKesäää

      Koira(t) pitää ulkopuoliset sekä ulkomaalaistaustaiset hörhöt erossa perheen pienimmistä ^^

    • stanan_vatipäät

      Meillä talossa koirahelvetti 24/7...yläkerrassa rakki tassuttelee ja raahaa jotakin jatkuvasti, samoin kolahduksia jne. Onko rakilla jotakin leluja, en tiedä, mutta ääni on helvetillinen. Tekisi mieli siis kuristaa se rakki. Muistakin asunnoista kaikuu päivittäin eri koirien haukuntaa. Pihalla on myös jatkuvia "näytteitä" koiran- ja kissanomistajien välinpitämättömyydestä: he päästävät koiransa ja kissansa irti talojen välissä olevassa pienessä metsikössä, ja lintujen pesimisaikana niiden pesät ja poikaset ovat vaarassa joutua noiden hampaisiin. Olen muutamalle sanonut siitä, mutta vaikutusta sillä ei ole ollut -he ovat seuraavana päivänä taas tontilla (he eivät ole talostamme vaan naapuritaloista), päästävät narusta lemmikkinsä vapaaksi tutkimaan metsikköä ja itse jäävät seisomaan paikalleen naama kiinni älypuhelimessa -varmaan koko ajan somessa viis veisaten lemmikkinsä tekosista.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe