Uusi matkailunähtävyys Kokemäellä

Sarvistakiinnni

Kokemäeltä Säkylään johtavan autotien kuoppien epäonnistunutta paikkausta on moni manaillut, mutta eivät pääse Kokemäellä ajelevat pyöräilijätkään helpolla ajaessaan keskustan ja Pitkäjärven väliä. Pitkäjärven liittymästä n. 2,5 km Tuomaalan liittymän kohdalle on pyörätiessä oleviin railoja paikattu bitumilla harvinaisen ronskisti. Mustaa paikkausmassaa on levitetty aivan tolkuttomat määrät ja ne haittaavat polkupyöräilyä todella paljon, varsinkin jos ajetaan korkeilla rengaspaineilla. Rullaluistelua tien epätasainen pinta haitannee vielä enemmän.
Jos ei tien ylläpitäjän rahat riitä uuteen asfalttiin, niin ei silti kannattaisi kostaa tätä pyöräilijöille.
Toisaalta, näin erikoista tienpätkää voisi hyödyntää matkailuvalttina: "Näe ja koe Kokemäen Ruputie..."

11

573

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyliiläinen

Hävytöntä kun tie Kokemäeltä on Köyliöön tuossa kunnossa. Jo piispa Henrik totesi aikanaan että Köyliöön on pidettävä tie aina kunnossa sillä siellä asuu seudun parhaat miehet. Tämän vois joku kertoa myös ely keskukselle että Köyliistä pääsee helpommin Kokemäen viina kauppaan.

• EnskajaHanski

Se on niin kallista touhua kun pitää maalata se keltainen sulkuviiva tien päästä päähän niin kuin tapana on !

• cr433

Paljonkohan aikaa pyörätien paikkaus on vienyt? Varmaan useita kymmeniä tunteja. Onneksi ei kakkuleipurit ole enempää pursottaneet pikeä koloihin, tuomaalantien kohdalta tulkkilaan pystyy ajelemaan kohtuuhyvin.

• kauvvattanlasarus

Kuulemma se Pitkäjärven tie on niin pahassa kunnossa että siinä töyssytyksessä voi vainaja herätä kun sitä viedään kooman kappeliin.

• parannellaan

Kauvatsantien paikkaukset ovat lapsellisia, 5 cm paloja, sepelit lentää pitkin!!! Voisivatko kunnan päättäjät ajaa Kauvatsantietä,samoin kuoppaista Kyttäläntetä. Koko kesän ollut âla-arvoinen!! Tien varsien pajukoista ??

• älävalitä

No no, poju. Nyt järki kätteen ja se mistä tullee veromarkat Kokemäelle ja sen mukkaan mennään. Onko Kauvattalta ja Kyttälsätä saatu jottain kun nyt vaadit tien paikkausta parempaa. Ja nuo pusikot voit itte hyvinkin käydä raivaamassa. Toisaalta ne ei kyllä kettään normaalia ihmistä häiritte.

• parannellaan

Et ymmärtänyt, kun ajat lujaa ja tielle hyppää eteen peura pusikosta, pystytkö raivaamaan?? Kunnan päättäjät ajamaan kauvatsantietä!!!

• kyttälänhurmuri
        parannellaan kirjoitti:

Et ymmärtänyt, kun ajat lujaa ja tielle hyppää eteen peura pusikosta, pystytkö raivaamaan?? Kunnan päättäjät ajamaan kauvatsantietä!!!

Kyllä se peura hyppää mun Hondani taakse eikä eteen koska mulla on niin nopee auto. Kaikilla kauvattalaisilla ei ole autoa vaan pappa mopo.

• parempiauto

OLet tosi lapsellinen, minulla onkin Ferrari ja ajan nopeusrajoitusten mukaan. Tuli mieleen myös pyöräilijät!! Ajattele.

• tattorimiäs

Eihän ne paikat juuri tunnu mun rattorini pyörän alla jos ruppee tuntuun ostan isomman veheen,

• kyttälänhurmuri
        parempiauto kirjoitti:

OLet tosi lapsellinen, minulla onkin Ferrari ja ajan nopeusrajoitusten mukaan. Tuli mieleen myös pyöräilijät!! Ajattele.

Sorry ei mulla ole lapsia olen poika mies jo kolmannessa polvessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      180
      2653
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      105
      1111
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      869
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      780
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      779
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      277
      754
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      749
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      698
    Aihe