Uusi matkailunähtävyys Kokemäellä

Sarvistakiinnni

Kokemäeltä Säkylään johtavan autotien kuoppien epäonnistunutta paikkausta on moni manaillut, mutta eivät pääse Kokemäellä ajelevat pyöräilijätkään helpolla ajaessaan keskustan ja Pitkäjärven väliä. Pitkäjärven liittymästä n. 2,5 km Tuomaalan liittymän kohdalle on pyörätiessä oleviin railoja paikattu bitumilla harvinaisen ronskisti. Mustaa paikkausmassaa on levitetty aivan tolkuttomat määrät ja ne haittaavat polkupyöräilyä todella paljon, varsinkin jos ajetaan korkeilla rengaspaineilla. Rullaluistelua tien epätasainen pinta haitannee vielä enemmän.
Jos ei tien ylläpitäjän rahat riitä uuteen asfalttiin, niin ei silti kannattaisi kostaa tätä pyöräilijöille.
Toisaalta, näin erikoista tienpätkää voisi hyödyntää matkailuvalttina: "Näe ja koe Kokemäen Ruputie..."

11

506

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köyliiläinen

Hävytöntä kun tie Kokemäeltä on Köyliöön tuossa kunnossa. Jo piispa Henrik totesi aikanaan että Köyliöön on pidettävä tie aina kunnossa sillä siellä asuu seudun parhaat miehet. Tämän vois joku kertoa myös ely keskukselle että Köyliistä pääsee helpommin Kokemäen viina kauppaan.

• EnskajaHanski

Se on niin kallista touhua kun pitää maalata se keltainen sulkuviiva tien päästä päähän niin kuin tapana on !

• cr433

Paljonkohan aikaa pyörätien paikkaus on vienyt? Varmaan useita kymmeniä tunteja. Onneksi ei kakkuleipurit ole enempää pursottaneet pikeä koloihin, tuomaalantien kohdalta tulkkilaan pystyy ajelemaan kohtuuhyvin.

• kauvvattanlasarus

Kuulemma se Pitkäjärven tie on niin pahassa kunnossa että siinä töyssytyksessä voi vainaja herätä kun sitä viedään kooman kappeliin.

• parannellaan

Kauvatsantien paikkaukset ovat lapsellisia, 5 cm paloja, sepelit lentää pitkin!!! Voisivatko kunnan päättäjät ajaa Kauvatsantietä,samoin kuoppaista Kyttäläntetä. Koko kesän ollut âla-arvoinen!! Tien varsien pajukoista ??

• älävalitä

No no, poju. Nyt järki kätteen ja se mistä tullee veromarkat Kokemäelle ja sen mukkaan mennään. Onko Kauvattalta ja Kyttälsätä saatu jottain kun nyt vaadit tien paikkausta parempaa. Ja nuo pusikot voit itte hyvinkin käydä raivaamassa. Toisaalta ne ei kyllä kettään normaalia ihmistä häiritte.

• parannellaan

Et ymmärtänyt, kun ajat lujaa ja tielle hyppää eteen peura pusikosta, pystytkö raivaamaan?? Kunnan päättäjät ajamaan kauvatsantietä!!!

• kyttälänhurmuri
        parannellaan kirjoitti:

Et ymmärtänyt, kun ajat lujaa ja tielle hyppää eteen peura pusikosta, pystytkö raivaamaan?? Kunnan päättäjät ajamaan kauvatsantietä!!!

Kyllä se peura hyppää mun Hondani taakse eikä eteen koska mulla on niin nopee auto. Kaikilla kauvattalaisilla ei ole autoa vaan pappa mopo.

• parempiauto

OLet tosi lapsellinen, minulla onkin Ferrari ja ajan nopeusrajoitusten mukaan. Tuli mieleen myös pyöräilijät!! Ajattele.

• tattorimiäs

Eihän ne paikat juuri tunnu mun rattorini pyörän alla jos ruppee tuntuun ostan isomman veheen,

• kyttälänhurmuri
        parempiauto kirjoitti:

OLet tosi lapsellinen, minulla onkin Ferrari ja ajan nopeusrajoitusten mukaan. Tuli mieleen myös pyöräilijät!! Ajattele.

Sorry ei mulla ole lapsia olen poika mies jo kolmannessa polvessa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      11
      3545
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      69
      1886
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1578
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1204
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      61
      1002
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      968
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      833
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      824
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      768
    Aihe