Vanhoillislestadiolaisten kesäseuraradio kuuluu varsin hyvin Kokkolan seudulla, mukaan lukien Kronopyyssä ja Luodossa. Olen kuunnellut kanavaa kun se on kuulumisalueessa, ja olen positiivisesti yllättynyt. Osa saarnoista joka on lähetetty ovat niin samanlaisia kun meidän, että ei ole mahdollista sanoa ovatko he meidän tai vanhoillislestadiolaisten. Suurin osa lauluista ovat myös samoja. Saarnojen ja laulujen välillä kuuluu myös muuta mielenkiintoista ohjelmaa.
Kesäseuraradio
5
230
Vastaukset
- 12222
Täällä linkki Kesäseuraradioon,
http://vod.kepit.tv/kesaseuraradio.html- LLF-lestadiolainen
Kuuntelin tänään Ranuan seurat ja kaikki puheet jonka kuuntelin olivat hyviä. Mielestäni on eroa vanhojen saarnojen ja nykysaarnojen välillä. En ole toki kuunnellut niin paljon saarnoja että voin varmuudella sanoa.
- Rauhansanalaiset
uskovat samaan Jumalaan kuin vanhoillislestadiolaisetkin, Ja Kristuksen sovitustyöhön. Koska opillisia eroja ei ole (hengen eroista on vaikea tietää...), luultavasti ryhmittyminen eri ryhmiin 1930-luvulla on tapahtunut silloisten johtajien henkilökohtaisista erimielisyyksistä. Samasta syystähän Amerikan kristillisyyskin on jakaantunut monta kertaa.
- mikkelistä
Ei-lestadiolaisena kuuntelen ohjelmia ja on tosi ravitsevaa matkaevästä.Kiitos.
- Sinäkinhän
mikkelistä kirjoitti:
Ei-lestadiolaisena kuuntelen ohjelmia ja on tosi ravitsevaa matkaevästä.Kiitos.
voisit tulla Jumalan valtakuntaan. Mikkelissä on rauhanyhdistys. Siellä on puhujana Keijo Vartiainen, joka on todella lämmin ja ymmärtäväinen ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.834313- 1633532
- 533139
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1951930- 441756
- 271747
- 231744
- 571694
- 191597
- 181591