Vanhoillislestadiolaisten kesäseuraradio kuuluu varsin hyvin Kokkolan seudulla, mukaan lukien Kronopyyssä ja Luodossa. Olen kuunnellut kanavaa kun se on kuulumisalueessa, ja olen positiivisesti yllättynyt. Osa saarnoista joka on lähetetty ovat niin samanlaisia kun meidän, että ei ole mahdollista sanoa ovatko he meidän tai vanhoillislestadiolaisten. Suurin osa lauluista ovat myös samoja. Saarnojen ja laulujen välillä kuuluu myös muuta mielenkiintoista ohjelmaa.
Kesäseuraradio
5
226
Vastaukset
- 12222
Täällä linkki Kesäseuraradioon,
http://vod.kepit.tv/kesaseuraradio.html- LLF-lestadiolainen
Kuuntelin tänään Ranuan seurat ja kaikki puheet jonka kuuntelin olivat hyviä. Mielestäni on eroa vanhojen saarnojen ja nykysaarnojen välillä. En ole toki kuunnellut niin paljon saarnoja että voin varmuudella sanoa.
- Rauhansanalaiset
uskovat samaan Jumalaan kuin vanhoillislestadiolaisetkin, Ja Kristuksen sovitustyöhön. Koska opillisia eroja ei ole (hengen eroista on vaikea tietää...), luultavasti ryhmittyminen eri ryhmiin 1930-luvulla on tapahtunut silloisten johtajien henkilökohtaisista erimielisyyksistä. Samasta syystähän Amerikan kristillisyyskin on jakaantunut monta kertaa.
- mikkelistä
Ei-lestadiolaisena kuuntelen ohjelmia ja on tosi ravitsevaa matkaevästä.Kiitos.
- Sinäkinhän
mikkelistä kirjoitti:
Ei-lestadiolaisena kuuntelen ohjelmia ja on tosi ravitsevaa matkaevästä.Kiitos.
voisit tulla Jumalan valtakuntaan. Mikkelissä on rauhanyhdistys. Siellä on puhujana Keijo Vartiainen, joka on todella lämmin ja ymmärtäväinen ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1117317- 475246
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa562961Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän62414Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101468Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j1911348Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell921083Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3101018Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?225958Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30896