Kadettien EM-kisat alkaneet todella surkeasti,mihin on kaikki lahjakkuudet kadonneet .
Surullista luettavaa
7
378
Vastaukset
- sanasepeteus
Jos painijoita viedään arvokisoihin jonkun PM-kisan ja SM-kisan perusteella,niin ollaan kyllä ulkona todellisuudesta,sen verran on kisojen tasolla eroa.Jos katsotaan esim. sarjaa 69kg,on Ruotsilta ja Liettualta EM-kisassa sellaiset kaverit mitalikahinoissa,joita ei PM-kisoissa ollut,Norjan toki oli,mutta sille ei kukaan mitään kyllä voinut.Jos kaverit olisi PM mittelöissä olleet,ei suomipojat olisi mitalikahinoissa olleet.Samalta näyttää muissakin sarjoissa,eli ei PM-kisoihin kyllä useinkaan parhaat lähde,jos maalla on enemmän kuin yksi tai kaksi hyvin harjoittelevaa painijaa sarjaa kohden,eli on meidän taso kyllä aika pohjamudissa tällähetkellä.
- Painiprofessori
Ja mikä on sun ajatusten lopputulos? PM-kisat kannattaa käydä B-joukkueella? Pidetään kovat painijat piilossa?
Anteeksi vaan, nyt ei ihan avautunut. Eihän Suomalaiset ole muussa jäljessä kuin taidoissa. Lisää treeniä vaan. - vitun-urpot
Minkä kisan perusteella niitä pitäisi viedä? kadetteja? olympialaisten :) :) :)
Kadetit on kakaroita joilla ei pallinkarvat edes kunnolla kasva.
Onko kadeteissakin jotkut B ja A joukkueet? vittu kun ei edes lajiin löydy harrastajia kunnolla niin kannattaa toki tappaa se vähäkin jo kadeteissa.. - Puutarha-tonttu
vitun-urpot kirjoitti:
Minkä kisan perusteella niitä pitäisi viedä? kadetteja? olympialaisten :) :) :)
Kadetit on kakaroita joilla ei pallinkarvat edes kunnolla kasva.
Onko kadeteissakin jotkut B ja A joukkueet? vittu kun ei edes lajiin löydy harrastajia kunnolla niin kannattaa toki tappaa se vähäkin jo kadeteissa..No, jos saadaan muut ympäriltä pois niin voi hyvillä mielin satsata kaikki pelimerkit siihen yhteen tyttöön tai poikaan.
Siitä syystä pitää jo keskenkasvuisia vertailuttaa, se joka lopetti olisi voinut olla menestyvämpi myöhemmin, mutta kun valmentajilla ja heidän rusinan nuolijoilla on aina se minä minä minä asenne.
Yhdessäkin seurassa lyötiin kaikki puhti tyttöpainiin, pojat jäi sivuun ja moni lopetti, no miten kävi, ei vuosiiin mitään tyttöpainia, ei menestystä, ei lontoon olympialaisia eikä mitään muutakaan johtuen edellisestä, siinä uhrattiin monta potenttiaalista miespainijaa kun valmentajan tyttö oli tärkein koko seuralle ;) - Itsekkyys
Puutarha-tonttu kirjoitti:
No, jos saadaan muut ympäriltä pois niin voi hyvillä mielin satsata kaikki pelimerkit siihen yhteen tyttöön tai poikaan.
Siitä syystä pitää jo keskenkasvuisia vertailuttaa, se joka lopetti olisi voinut olla menestyvämpi myöhemmin, mutta kun valmentajilla ja heidän rusinan nuolijoilla on aina se minä minä minä asenne.
Yhdessäkin seurassa lyötiin kaikki puhti tyttöpainiin, pojat jäi sivuun ja moni lopetti, no miten kävi, ei vuosiiin mitään tyttöpainia, ei menestystä, ei lontoon olympialaisia eikä mitään muutakaan johtuen edellisestä, siinä uhrattiin monta potenttiaalista miespainijaa kun valmentajan tyttö oli tärkein koko seuralle ;)Karma toimi.
- Tenavatähti
Eikö noita tenavatähtiä ole jo nähty riittävästi ?
Kun aletaan hieromaan jostain kadetista mestaria niin tie on lyhyt, esimerkkejä löytyy monia.
Kadetteja pitää päästää kisohin kokemusta hakemaan ihan muilla prinsiipeillä kuin menestys. - Kuperkeikkaa
Entäs ne huippu vapurit siitä seurasta? joko nekin heitti tossut narikkaan?
On se kumma vaikka insinööriä jos jonkinlaista vilistää takapiruina :)
Voisiko vanha sanonta pitää paikkansa: markan insinööri teki kymmenen markan vahingot ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1597037Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334173Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1152211- 631968
- 831470
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1971458Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731101- 48989
Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225957