Surullista luettavaa

ojrvrjehiryijm

Kadettien EM-kisat alkaneet todella surkeasti,mihin on kaikki lahjakkuudet kadonneet .

7

405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sanasepeteus

Jos painijoita viedään arvokisoihin jonkun PM-kisan ja SM-kisan perusteella,niin ollaan kyllä ulkona todellisuudesta,sen verran on kisojen tasolla eroa.Jos katsotaan esim. sarjaa 69kg,on Ruotsilta ja Liettualta EM-kisassa sellaiset kaverit mitalikahinoissa,joita ei PM-kisoissa ollut,Norjan toki oli,mutta sille ei kukaan mitään kyllä voinut.Jos kaverit olisi PM mittelöissä olleet,ei suomipojat olisi mitalikahinoissa olleet.Samalta näyttää muissakin sarjoissa,eli ei PM-kisoihin kyllä useinkaan parhaat lähde,jos maalla on enemmän kuin yksi tai kaksi hyvin harjoittelevaa painijaa sarjaa kohden,eli on meidän taso kyllä aika pohjamudissa tällähetkellä.

• Painiprofessori

Ja mikä on sun ajatusten lopputulos? PM-kisat kannattaa käydä B-joukkueella? Pidetään kovat painijat piilossa?

Anteeksi vaan, nyt ei ihan avautunut. Eihän Suomalaiset ole muussa jäljessä kuin taidoissa. Lisää treeniä vaan.

• vitun-urpot

Minkä kisan perusteella niitä pitäisi viedä? kadetteja? olympialaisten :) :) :)
        Kadetit on kakaroita joilla ei pallinkarvat edes kunnolla kasva.

Onko kadeteissakin jotkut B ja A joukkueet? vittu kun ei edes lajiin löydy harrastajia kunnolla niin kannattaa toki tappaa se vähäkin jo kadeteissa..

• Puutarha-tonttu
        vitun-urpot kirjoitti:

Minkä kisan perusteella niitä pitäisi viedä? kadetteja? olympialaisten :) :) :)
        Kadetit on kakaroita joilla ei pallinkarvat edes kunnolla kasva.

Onko kadeteissakin jotkut B ja A joukkueet? vittu kun ei edes lajiin löydy harrastajia kunnolla niin kannattaa toki tappaa se vähäkin jo kadeteissa..

No, jos saadaan muut ympäriltä pois niin voi hyvillä mielin satsata kaikki pelimerkit siihen yhteen tyttöön tai poikaan.
        Siitä syystä pitää jo keskenkasvuisia vertailuttaa, se joka lopetti olisi voinut olla menestyvämpi myöhemmin, mutta kun valmentajilla ja heidän rusinan nuolijoilla on aina se minä minä minä asenne.
        Yhdessäkin seurassa lyötiin kaikki puhti tyttöpainiin, pojat jäi sivuun ja moni lopetti, no miten kävi, ei vuosiiin mitään tyttöpainia, ei menestystä, ei lontoon olympialaisia eikä mitään muutakaan johtuen edellisestä, siinä uhrattiin monta potenttiaalista miespainijaa kun valmentajan tyttö oli tärkein koko seuralle ;)

• Itsekkyys
        Puutarha-tonttu kirjoitti:

No, jos saadaan muut ympäriltä pois niin voi hyvillä mielin satsata kaikki pelimerkit siihen yhteen tyttöön tai poikaan.
        Siitä syystä pitää jo keskenkasvuisia vertailuttaa, se joka lopetti olisi voinut olla menestyvämpi myöhemmin, mutta kun valmentajilla ja heidän rusinan nuolijoilla on aina se minä minä minä asenne.
        Yhdessäkin seurassa lyötiin kaikki puhti tyttöpainiin, pojat jäi sivuun ja moni lopetti, no miten kävi, ei vuosiiin mitään tyttöpainia, ei menestystä, ei lontoon olympialaisia eikä mitään muutakaan johtuen edellisestä, siinä uhrattiin monta potenttiaalista miespainijaa kun valmentajan tyttö oli tärkein koko seuralle ;)

Karma toimi.

• Tenavatähti

Eikö noita tenavatähtiä ole jo nähty riittävästi ?
      Kun aletaan hieromaan jostain kadetista mestaria niin tie on lyhyt, esimerkkejä löytyy monia.
      Kadetteja pitää päästää kisohin kokemusta hakemaan ihan muilla prinsiipeillä kuin menestys.

• Kuperkeikkaa

Entäs ne huippu vapurit siitä seurasta? joko nekin heitti tossut narikkaan?

On se kumma vaikka insinööriä jos jonkinlaista vilistää takapiruina :)

Voisiko vanha sanonta pitää paikkansa: markan insinööri teki kymmenen markan vahingot ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860

Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli
      Maailman menoa
      20
      9064
    2. "Mä elän vieläkin"

Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn
      Tampere
      21
      3522
    3. Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman

Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi
      Maailman menoa
      40
      2105
    4. Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan

Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on
      Maailman menoa
      13
      1832
    5. Pate Mustajärvi on kuollut

Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html
      Maailman menoa
      88
      1814
    6. Miten ikinä kelpaisin sulle

Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait
      Ikävä
      11
      1294
    7. Edes vitamiinit eivät taanneet loputonta elämää

Nimittäin niistä rahaa itselleen taikonut tohtori siirtyi tuonpuoleiseen.
      Maailman menoa
      24
      1258
    8. Kuinka kauan vielä

jaksetaan vastustaa toisiamme?
      Ikävä
      68
      1082
    9. Esko ja Martina viettävät joulua

Entisen avioparin joulunvietto on ylittänyt IS uutiskynnyksen
      Kotimaiset julkkisjuorut
      167